וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקורזלת מהשרון מדווחת: שיער יבש ופגום - מה יש בזה?

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 16:35

שורש על בסיס חודשי, גוונים, החלקות של פעם כי את אקספרימנטלית, המלח של הים וכלור הבריכה תודות לילדים באוגוסט. כל זאת ועוד - נפלאות השיער השבור והעייף. מה תעשי ואיך תצליחי להרים? הנה כמה מוצרים מעניינים

אמילי רטאייקאוסקי עם סרום לילה של קרסטס. יח"צ,
הנסיינית לא ציפתה לקום עם שיער סינדרלה, אבל כן עם מגע אחר/יח"צ

אם עדיין לא הצלחת לשחרר ולתת דרור לשיער מאפיר, אם את עדיין שבויה בשורש על חודשי, פן, מחליקים ושות' כדי להיראות 'פיין' - זה בשבילך. אין דבר כמעט שלא פוגם בשיער שלנו והתחזוקה על בסיס חודשי היא הקשה ביותר. מי שלא ניחנה בגנטיקה משובחת על אחת כמה וכמה תסבול משיער שבור ועייף, שלא נדבר על נשירה - אבל הסוגייה הזו כבר מצריכה פרוטוקול משלה. נסיינית בעלת שיער יבש, מלא במיוחד ופגום, כזה שעבר הכל מהכל, נתנה עבודה בסדרת חפיפות אינטנסיבית במטרה להפיח בראשה קצת חיים, והנה התוצאות.

סדרת Bond repair מבית לוריאל

סדרת הטיפוח לשיער של אלביב לוריאל פריז בונד ריפייר. יח"צ חו"ל,
מבחינת התמחור - ווין ווין/יח"צ חו"ל

על אף הסקפטיות, מכיוון שלא מדובר בהיי ברנד של הקבוצה (קרסטס) הופתעה מאוד לגלות את הסדרה המוצלחת הזו שמייחלת לתקן את השברים עקב טיפולים כמו צביעה, גוונים, פנים, החלקות ועוד. מדובר בארבעה מוצרים והמוצלח ביותר הוא ללא ספק הטיפול המקדים. לפני השמפו יש למרוח מעין קדם מרכך טוב ביותר שנותן איזושהי רגיעה לפני החפיפה ומוריד ווליום. הסדרה כולה בעלת ריח מצוין, למעט הסרום, עליו כתוב כי הוא בעל חומצה היאלורונית ונראה כי מישהו שם התבלבל עם הניחוח והשאיר חמיצות קלה. מבחינת התמחור - ווין ווין, אך מדובר במכלים לא כאלו גדולים ביחס לאחרים בשוק.
מחיר: טיפול מקדים לפני חפיפה ב-39.90 שקלים ל-200 מ"ל
שמפו ומרכך ב-29.90 שקלים ל-150 מ"ל
ניתן לרכוש ברשת סופר פארם.

עוד בוואלה

תחסכו מכן את המאמץ: טריק הסיכות הזה לשיער לא ממש עובד

לכתבה המלאה

סרום לילה של קרסטס

קרסטס סרום לשיער לטיפול בלילה מסדרת נוטרטיב. יח"צ,
הריח מחרפן והסוד הוא בעקביות/יח"צ

ההבטחה - סרום לילה ללא שטיפה המעניק הזנה עמוקה במשך שנת הלילה ושומר על השיער. רבות שמענו על הסרום הזו. למזלנו, הנסיינית לא ציפתה לקום עם שיער סינדרלה, אבל כן עם מגע אחר - ופה נרשמה הצלחה. שיער נעים בהרבה למגע, אם תרוצו על זה שבועות ניתן באמת להרגיש בהבדל. על אף שמדובר בסרום לילה, כל מעצב שיער יחדד כי לא כדאי ללכת לישון עם שיער רטוב, במיוחד אלו הסובלות מקרזול ופריזים. השיער היבש בהחלט הפך גמיש יותר, הריח מחרפן והסוד הוא בעקביות ובמוצרים משלימים נכונים.
מחיר: 190.90 שקלים.
ניתן לרכוש ברשת סופר פארם ומספרות מובחרות.

סדרת Frizz Control של מרוקון אויל

ערכת חג לנטרול קרזול שיער של Moroccanoil מרוקן אויל. יח"צ,
כל החבילה למקורזלת/יח"צ

מארזי חג יוקרתיים במהדורה מוגבלת ובמארז צבעוני של המאיירת האמריקאית ג'ייד קרדינלי, המגיעים בתיק קוסמטי יוקרתי עם ארבעה מוצרים. ערכת ה'פריז' לנטרול קרזול כוללת בתוכה שמפו, מרכך, את השמן המפורסם של המותג ועוד ספריי 'אנטי פריז'. השמפו והמרכך מצוינים -מריח נעים ועד שלאחר השימוש במרכך ניתן לחוש בשיער 'רזה' יותר. השמן תרם מאוד לסירוק השיער לאחר החפיפה והספריי פריז רלוונטי לשימוש רק אם אתן עתידות לעבור אחרי כן עם מכשיר לעיבוד השיער - פן, מחליק, בייביליס ועוד.
מחיר לערכה: 240 שקלים.
ניתן לרכוש במספרות וחנויות מורשות.

הסדרה של Silica

מארז חג לשיער של המותג סיליקה. יח"צ,
חפיפה מקציפה ומשובחת/יח"צ

מארז החג של סיליקה מציע 4 מוצרים לשיקום מושלם בתיק צידנית תרמי. שמפו, מסכה לשיער שעבר החלקה, ללא מלחים וללא חומרים משמרים, סרום ומברשת מתנה. הנסיינית מדווחת על תחושה מאוד נעימה לאחר השימוש במסכה, שיער רך מאוד ונעים למגע, גם 10 מתוך 10 על הניחוח המעולה. חפיפה מקציפה ומשובחת, והכי חשוב - לא כזו המייבשת את השיער. אם נגדיל ניתן לומר שאפילו אפשר לחוש בשיפור קל בברק של השיער.
מחיר למארז: 349 שקלים.
ניתן להשיג בנקודות המכירה המורשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully