וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיקטוק החליטו להתלבש כמו האחים מננדז - ככה עושים את זה

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 16:14

מכופתרות מעוטרות לוגו יוקרתי, שורטס קצרים במיוחד, משקפי טייסים - כל אלו הם רק דגימה מהסטייל האמיד שמציגים השחקנים המגלמים את האחים מננדז בנטפליקס. בטיקטוק כבר עלו על הגל ואימצו את סגנונות הלבוש האייקונים מהאייטיז, על רקע השיר הויראלי של להקת מילי ואנילי

האחים מננדז. AP
האחים מננדז גרסת המקור, מתוך המשפט בשנות ה-90/AP

מאז עליית הסדרה על האחים מננדז בנטפליקס, האובסס וההייפ סביב הסיפור, השחקנים המגלמים את דמותם של לייל ואריק, האחים שרצחו את הוריהם חוסה וקיטי בשנת 1989 בבוורלי הילס - הולכים וגוברים. משתמשי הטיקטוק עוסקים בנושא רבות בשנה האחרונה, מה שגרם לדוקו נוסף לעלות השבוע לנטלפיקס, בניסיון להצדיק או לנסות להסביר לעומק לדור ה-Z שזה עתה פוגשים לראשונה בסיפור, את עונש מאסר העולם שקיבלו (ללא תנאי שחרור אופציונליים).

@4dcuatroo La verdad que llevan estilazo, no lo vamos a negar #viral ♬ I'm Gonna Miss You - Milli Vanilli

הם לא נוגעים רק בשאלה האם היו צריכים לקבל עונש בחומרה גבוהה שכזו, אלא רוכבים על הגל הויראלי שקיבל הלהיט "Miss You" של להקת מילי ואנילי שנוגן בטקס האזכרה - ועושים ממנו קסמים. באופן טבעי, נרשמה כמות לא מבוטלת של ביקורת שהגיעה מתומכי האחים למראה הסצנות בסדרה, כמו גם מאריק ולייל עצמם ולמרות זאת, כן חל טוויסט חיובי לסיפור הטרגי.

לאורך הצילומים שפורסמו בזמן המשפט המקורי, כמו גם בסדרה, ניתן לראות את חוש הסטייל המפותח של האחים - כמובן שהממון המשפחתי תרם רבות לעניין. כעת, הטיקטוק מאמץ את הלוקים מסוף שנות ה-80 עם סגנונות לבוש שלא לגמרי חזרו מאז באופן מדויק.

חולצות מכופתרות בפרינט פסים וללא, מכנסי חאקי או מכנסיים קצרים (מאוד), סוודרים קשורים בנונשלנטיות יתרה סביב הצוואר וסוגים שונים של נעלי סירה או אוקספורד - וכמובן משקפיי טייסים מפוארים שהם מאסט לטוטאל לוק ההוליוודי מהאייטיז. כיאה לשחקני טניס המושבעים שהיו, גם הצד הזה במלתחה תרם בהתאם: בעזרת הרבה חולצות פולו ושורטס צמודים. ברור שכל החבילה האמידה הזו דיברה לאלו החיים בטיקטוק - ובואו, אפשר להבין. כל מה שנותר הוא לרכוש מחבט טניס ואתם לגמרי שם.

איך תעשו את זה? תנו הצצה בסרטונים שהנחנו כאן לפניכן וכך תעשו את זה נכון - לבויפרנד, לאח, לגיס ואפילו לאבא. נציגה מקומית מז'אנר משפיעניות האופנה בארץ כבר אימצה את הטרנד הויראלי, הלוא היא יובל מיארה, שלקחה בשתי ידיים את בעלה אורי ובעזרת פיסים נבחרים מבית לקוסט (אבי הטניס) ופולו לפקטורי 54 עלתה על הגל.

יובל מיארה כבר על זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully