וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג הפגיזה עם שמלה שחורה קטנטנה - והביאה טוויסט מהמם

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 14:53

השחקן איתי תורג'מן נישא אמש לבחירת ליבו וכיאה לאיש תרבות ישראלי, מוזמני האירוע השתייכו גם הם לקליקה האמנותית. עשינו זום-אין לטוטאל לוק של אגם רודברג, שעשתה בחירה "צפויה" שאי אפשר לטעות איתה, אבל הביאה אותה בטוויסט מתוק, ציורי ומשדרג

איתי תורג'מן מתחתן עם טליה מזוז. שי בוזגלו,
צנועה ומפולפלת, איתי תורג'מן וכלתו טליה/שי בוזגלו

אם המושבות התמלאה אמש (ב') באורחים שהגיעו לעיר כדי להרים לחתן והכלה הטריים, השחקן איתי תורג'מן ובחירת ליבו טליה מזוז, שנישאו זה לזו במתחם האירועים טרמינל לעיני כ-450 מוזמנים ומוזמנות, שראו אותם צועדים לעבר החופה כשברקע קולו הקסום של הזמר בניה ברבי.

הכלה הנרגשת, מדריכת פילאטיס יפיפייה שעלתה על שמלה לבנה מסורתית מבית מעצבת האופנה, ענבל דרור. היא שידרה אלגנטיות בשיא הקלאס, שרוולים ארוכים ובעלת קו צווארון גבוה שהוסיפו נגיעת צנע לעניין - בטח ביחס לשמלת החופה שלרוב מתבקשת לכבד את הטקס הדתי. מנגד, בד חצי שקוף שנמשך לדיטלס תחרה בסופו של כל שרוול ובתפזורת לאורך הפיס כולו. בחלק האחורי נרשם מחשוף גב עמוק שפלפל את העניינים במידה הנחוצה.

טליה מזוז, כלתו של השחקן איתי תורג'מן. אור גפן,
ידי הפלא של ענבל דרור/אור גפן

כיאה לאיש תרבות ישראלי, מוזמני האירוע השתייכו גם הם לקליקה האמנותית. כל החבר'ה של תורג'מן הגיעו לחגוג, ביניהם: גל מלכה ובעלה בן רובין, מגי אזרזר, אגם רודברג שכיכבה לצד החתן בסדרת הלהיט "חזרות" ששודרה בכאן 11, אסף גרניט, אביב אלוש ואשתו נופר, עופר חיון שבעצמו שלף טבעת לאחרונה ועוד רבים ויפים. אנחנו עשינו זום-אין לטוטאל לוק של אגם רודברג (38), שעשתה בחירה "צפויה" שאי אפשר לטעות איתה, אבל הביאה אותה בטוויסט מתוק ומשדרג.

אגם רודברג וליקי בחתונה של איתי תורג'מן. אור גפן,
עלתה על הליטל בלאק דרס/אור גפן

עוד בוואלה

רגע אחרי ההצעה: שלמור שטרוזמן נמנעת מטוטאל לוק לבן

לכתבה המלאה

אם יש משהו שחסר על רקע הנוף הסטייל של האושיות הישראליות, זו הקלאסיות הפשוטה הזו שלא מתאמצת ואין כמו לקבל טעימה כזו מדי פעם מהשחקנית ההורסת - כן ירבו. רודברג בחרה בשמלת מיני שחורה מבית AIKONI מעצבת ישראלית ממוצא ארמני, בעלת קו מחשוף חזה ישר על גזרה צמודה וקצרה. עד כאן כאמור הכל סטנדרטי (LBD במיטבו). לסיפור נכנסו זוג פפיונים בצבע לבן שמוסגרו בפסים שחורים כמעין ציור מופלא שנחת על כתפיות השמלה העבות - פרט עיצובי אחר ונוסף ששווה לשים עליו עין.

אגם רודברג בחתונה של איתי תורג'מן. אור גפן,
שדרגה והתעלתה על הסטנדרט בפפיון ציורי/אור גפן

בגזרת השוז, בחרה בזוג עקבים שחורים מבית 'מנגו' עם חזית פתוחה ממנה בצבץ לו פדיקור אדום מסודר, שהשתלבו נהדר עם בחירת גרביונים שקופים בגוון שחור. שילוב מצוין בהתחשב בכך שללא הגרביונים יכלה אגם לקחת סיכון בלוק קצת פחות מאופק ויוקרתי. שיערה הארוך נותר פזור וחלקלק, בתוספת איפור עדין וסגירה של גלוס שפתיים ורדרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully