וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספר הישראלי המפורסם ממליץ לחפוף שיער עם קולה. כן, הוא ממש לא צוחק

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 15:28

אינספור טיפים ביזאריים מסתובבים להם ברחבי רשת, בחלקם אנחנו גם נתקלות, אבל כזה באמת שעוד לא ראינו. מעצב השיער איציק כרסנטי מציג שיטה מוזרה (יש שיגידו מפוקפקת) לטיפוח השיער, כזו שתעניק ברק ותביא למקסימום תוצאות. הסוד? קוקה קולה, אבל לא זירו

איציק כרסנטי ממליץ על קולה לטיפול בשיער. מסך אינסטגרם izikcarasenti1, צילום מסך
איציק כרסנטי ממליץ על קולה לטיפול בשיער/צילום מסך, מסך אינסטגרם izikcarasenti1

את איציק כרסנטי, מעצב השיער מחיפה ודאי חלקכן ייזכרו מהעונה השביעית של "האח הגדול" בשנת 2016. אם כבר אז הייתה לכן תחושת הדה-ז'ה-וו, תופתעו לגלות (או שלא) שכרסנטי כבר ניסה את מזלו בעולם הריאליטי, בעונה השנייה של "בואו לאכול איתי" בכאן 11. מאז, הוא המשיך להתגלגל בעולמות הסושיאל והרשתות החברתיות ולאחרונה האלגוריתם לכד אותנו בין התכנים שהוא נוהג לשתף אצלו בעמוד האינסטה ל-34.3k עוקביו.

הסוד לטשטוש שיער לבן, המתכון המנצח לחיסול נשירת שיער, תפוח אדמה להעלמת השומן בקרקפת ושיטות שונות לצמיחה קיצונית ומהירה של השיער. כל אלו ועוד המוצגים בהגשה קומית, מתרכזים לפיד אחד שמצליח לרתק אותנו לכיסא, בעזרת השיטות הביזאריות (ולא בטוח מומלצות) לטיפול באחד האזורים הכי חשובים במראה שלנו.

אחד מהסרטונים הבולטים ביותר שהצליחו לזעזע אותנו וספק אם יש במדריך הקצרצר הזה יתרון כלשהו, הוא כשיוצא "האח הגדול" הציג כיצד להשתמש בקוקה קולה כדי להביא את שיערך למקסימום תוצאות. "פעם אחת ולתמיד אני רוצה לשבור את מיתוס הקולה לשיער. האם קולה טובה לשיער? האם קולה מזיקה לשיער? האם קולה מבריקה אותו?", פתח מעצב השיער בטקסט הנלווה לריל שהעלה.

כידוע, החסרונות ונזקי המשקה האהוב הם לא דבר חדש. המרכיב העיקרי הוא האספרטיים, ממתיק מלאכותי נפוץ שכבר נאמר עליו ככזה העלול לגרום לסרטן בבני אדם. הממתיק התגלה בכלל בסיקסטיז על ידי כימאי במטרה למצוא תרופה לאולקוס ומאז נרשם ברשימת תוספי המזון המשמשים רבות בתעשיית המזון - בעיקר במשקאות דיאט, מסטיקים ללא סוכר, אבקות להמתקה וכו'. כך או כך, הקולה מכילה בין היתר גם קפאין ושלל חומצות שמרכזות יחד את השתייה הפופולרית והסופר מתוקה.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

"ובכן ערכתי הרבה בדיקות וטסטים על שיער של בנות, קצר, בינוני וארוך, חלק, גלי ומתולתל, וגם על השיער שלי כמובן, כי אני הכל על עצמי לפני שאני מביא פטנטים אליכם. והמסקנה חד משמעית: קולה היא פלא לשיער", מסביר כרסנטי. וממשיך: "החומצה הזרחתית שבקולה משפיעה על שכבת הקוטיקולה של השערה, מה שיכול לגרום לשיער להיראות מבריק, זוהר ולעיתים גלי. החומציות הנמוכה שבקולה גם מאזנת את היחס חומצה-אלקלי, מה שטוב ממש למי שסובל משיער יבש כמו קש, מחסור בברק ושיער עייף".

ייאמר לזכות מעצב השיער הצפוני כי הוא ידע גם להזהיר ולהדגיש את האותיות הקטנות במדריך של 10 דקות עבודה, וציין כי השלבים הבאים *לא* מתאימים לבעלות שיער בלונדיני ולבעלי קרקפת מודלקת עם פצעים או עם סבוריאה ופסוריאזיס. לסקרניות, אנחנו עוד רגע נניח כאן את השלבים הפשוטים - ושוב, לצפות בשתייה נשפכת על שיער של המודליסטית עשה לנו חרדה קלה, אבל היי! האמיצות ביניכן זכרו את הטיפ החשוב ביותר שכל הקרדיט מופנה כמובן לכרסנטי: אל תשתמשו בזירו.

תגובות העוקבים לא איחרו להגיע, חלק מופתעים מהגילוי וחלק בביקורת קשה ונוזפת. "האמת ניסיתי את זה פעם אחת והשיער נהיה יותר יבש וקשה כמו אבן", כתבה אחת ואחרים הוסיפו: "בשביל כסף אתה עלול לגרום לאנשים לעשות לעצמם נזקים. מקווה שלא יקרה לאף אחד שום דבר בגלל בצע הכסף שלך. עאלק קוקה קולה מבריק את השיער", "אתה ידעת שחומצה זרחונית יש גם במסיר שומנים? גם את זה אפשר לשים על השיער?".

אז איך עושים את זה בגרסת איציק כרסנטי?
1. חופפים את השיער היטב.
2. מנגבים וסופגים את המים.
3. מרטיבים את השיער בצורה יסודית בנוזל הקולה מבקבוק אחד ועם הבקבוק השני פשוט חופפים.
4. משאירים את הקולה על גבי השיער וממתינים 15-30 דקות.
5. שוטפים במים, חופפים ומורחים מסכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully