וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאגדות: גל גדות התעלתה על כל האושיות סביבה, כולל קים קיי

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 13:04

ערב נוצץ נוסף נרשם לזכות השטיח האדום ההוליוודי שקיבל את כל ההוז אנד הוז, לערב גאלה במוזיאון האקדמיה לקולנוע. בין המוזמנים, הגאווה הישראלית גל גדות, כאילו נשלפה מפריים של דיסני, קים קיי בלוק מעולמות הלנז'רי וקנדל וקיילי בלוקים תואמים. מי לבשה מה ולמה?

קאיה גרבר, קיילי ג'נר, קים קרדשיאן וקנדל ג'נר בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. Emma McIntyre, GettyImages
כל ההוז אנד הוז המקומיים/GettyImages, Emma McIntyre

עוד לילה נוצץ נרשם לזכות השטיח האדום בהוליווד, עליו צעדו אמש בכירי תעשיית הקולנוע האמריקאית שהגיעו לאחד הערבים החשובים ביותר של השנה, לערב הגאלה השנתי במוזיאון האקדמיה לקולנוע. מדובר באיוונט הנועד לגייס תרומות לתערוכות ופעילויות המוזיאון ובין היתר למטרת שימור התרבות המקומית ויוזמות חינוך.

ניקול קידמן, סלמה הייק, ג'ניפר לורנס, קים קרדשיאן, קנדל וקיילי ג'נר, סלינה גומז, פמלה אנדרסון, חואקין פינקיס, סטיבן ספילברג והניים דרופינג יכול להמשיך עד מחר. אבל בראש ובראשונה הישראלית היפה שממשיכה לעשות אותנו גאה, גל גדות כפרינססה חלומית מלווה בבעלה ירון ורסנו שעלה על טוקסידו ופפיון. סך הכל, יותר מ-150 סלבריטאים הצטלמו על השטיח האדום בלוס אנג'לס ועם רשימת אורחים עמוסה כזו, ובין משחקי גזרות לטקסטורות מעניינות - ריכזנו את כל הלוקים הבולטים של הערב - כולם על טהרת הבלאק טיי.

גל גדות לובשת לואבה, בערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה האמריקנית לקולנוע 2024. GettyImages
מזהות מאחור? גלגול על השטיח האדום/GettyImages

גל גדות

כאילו יצאה מפריים של אגדת דיסני, בשמלת מחוך באווירת שנות ה-20 צעדה גל גדות על הרק קרפט בטוטאל לוק מבית לואבה. פרינט פרחוני בגווני פסטל מרוחים, הפזורים עד סוף החצאית המובנית והגדולה. בגזרת השוז, כאילו השאילה מסינדרלה רגע את העקבים הנוצצים - בחזית עגולה על דגם מטאלי. על הבלינג-בלינג כמובן טיפאני אנד קו (גלגול עובדת איתם כבר תקופה ארוכה) בתכשיטי אמרלד יוקרתיים, כשהבולט ביותר היא שרשרת בעלת אבני חן מרובעות מלאות סטייטמנט.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גל גדות לובשת לואבה, בערב הגאלה השנתי של מוזיאון האקדמיה האמריקנית לקולנוע 2024. Emma McIntyre, GettyImages
אמאלה ואבאלה, ככה עוד לא ראינו אותה/GettyImages, Emma McIntyre

קים קרדשיאן

קימי מאמצת השראה מתוך עולמות ההלבשה התחתונה במחוך וינטג' מבית מוגלר. הסטייליסטית הצמודה, דני לוי, לפרה בארכיון המותג וליקטה עבורה מחוך לבן מובנה ועליו עליונית תואמת מקולקציית הקוטור של הלייבל הצרפתי של אביב 1998. מאובזרת בשרשרת יהלומים וזוג עקבים שקופים, בתוספת גלים רכים על שיערה הכהה בהשראה מראות הוליווד של פעם, בעוד האיפור נשאר סמוק-ורוד על שפתיים ניודיות.

קים קרדשיאן בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. Amy Sussman, GettyImages
בהשראת חדר המיטות/GettyImages, Amy Sussman

ניקול קידמן

השחקנית זוכת האוסקר הגבירה את רמות הדרמה בשמלת בלנסיאגה. היא הלכה על טוטאל לוק מונוכרומטי עם קמצוץ חושניות, בפיס נטול שרוולים, עם קו צווארון ישר ומיושר, צללית ישרה גם כן וחצאית מתרחבת בעדינות ובסופה שובל קצר ומדויק. נהדרת.

ניקול קידמן בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. GettyImages
דרמטיתתתתת ואנחנו מתות על זה/GettyImages

קנדל וקיילי ג'נר

האחיות לבית משפחת ג'נר תיאמו עיצוב, בחסות המוחות המשובחים שמאחורי סקיאפרלי. קנדל אהובתנו בשמלה בעלת צווארון גבוה עם גזרת חיתוכים באזור החזה. עם ממשיכה להתמיד עם הבלונד החדש, הפעם עיצבה את קארה הבוב במראה צדדי ובתלתלים הדוקים וקופצניים.
קיילי מנגד, בגזרה צמודה ודו-גוונית - חלק עליון ניוד וכמעט שקוף המתמזג עם חצאית שחורה, הכוללת רצועת מותן בגזרה גבוהה ומחמיאה.

קנדל וקיילי ג'נר בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. GettyImages
הסיסטרס מתאמות לוקים. יש מקום לשיפור/GettyImages

קאיה גרבר

הדוגמנית ההורסת עיטרה את השטיח בשמלה מתוך קולקציית סתיו 1997 של אלכסנדר מקווין עבור ז'יבנשי - הצעת הקוטור השנייה שלו לבית בתקופתו כמנהל קריאייטיב של המותג. הגרסה השחורה ששלפה גרבר בחכמה מהארכיון לכבוד הגאלה, היא קלאסיקה עשויה שיפון משי, המצוידת בשרוולי "כובע" בעלי פרנזים עדינים ומלא חרוזים ומעוטרת במוטיבים פרחוניים ומנצנצים. היא אבזרה את וינטג' נוסף בנעליים ותיק של ז'יבנשי והוסיפה צ'וקר ועגילים של תכשיטי RW.

קאיה גרבר בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. GettyImages
חלומית בקריצה לאודרי הפבורן/GettyImages

סלינה גומז

חייבות להודות כאן קבל עם ועדה כי הלוקים של הזמרת לאחרונה הולכים ומקבלים טעם טוב. הפעם, התרחקה מהוייב הדודתי איתו נוהגת להגיע לאירועים שכאלה ובחרה בשמלת כותנה מזמש כחול כהה עם פרטי עור שחור באזור מחשוף החזה. על הסטיילינג פקדה ארין וולש שידועה גם בהלבשת אושיות כמו אן האת'ווי ואליזבת בנקס, וציוותה לה סט תכשיטים כסף בולטים. עוד יש לה דרך לעבור, אבל היי! גם זה משהו.

סלינה גומז בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. GettyImages
לדודה שלום/GettyImages

פמלה אנדרסון

זו שהחליטה לייצג אלגנטיות מאופקת וממשיכה לעשות חיל במראות גלאם נטולי איפור. נקיה מכל נגיעת צבע על פניה, בשילוב שמלה באדיבות קולקציית נופש 2025 של The Row. אורך מקסי עד הרצפה, בצללית עוטפת כתפיים ומחוך קופסתי.

פמלה אנדרסון בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. GettyImages
נטולת איפור באופן מובהק ומופלא/GettyImages

אוליביה ווילד

השחקנית והדוגמנית מבין הנשים היפות שנכחו אמש באיוונט, הפתיעה בזריקת צבע בתחרה ירוקה של Erdem, על גזרה ארוכה שהחלה בחלק עליון צמוד בעל כתפיות ספגטי עדינות ביותר ונמשכה אל חצאית שהתרחבה מהמותניים והסתיימה ממש מעל הקרסול.

אוליביה וויילד בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. Amy Sussman, GettyImages
זריקת צבע מרעננת בחסות הבלונדה ההיסטרית/GettyImages, Amy Sussman

דמי מור

השחקנית בת ה-61 נראתה מדהים כרגיל בשמלה בגוון סגלגל-מטאלי כהה מבית פראדה. מחשוף וי, שסעק עמוק, שיער אסוף שנתנו במה לזוג עגילי אוברסייז תואמים וזרועות חטובות להפליא.

דמי מור בגאלה השנתית במוזיאון האקדמיה לקולנוע 2024. GettyImages
על הזרועות החטובות: דמי מור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully