וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושפיזין בניחוח הנכון: 7 בשמי גברים חדשים על המדף

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 17:28

העונה החדשה מביאה עימה גל של בשמים לגבר, המשלבים רעננות, עומק וכריזמה בלתי מתפשרת. מבושם קליל ליומיום ועד לניחוחות עוצמתיים לערבים מיוחדים, באירוח בסוכה של החבר'ה והמשפוחה ומחוצה לה - קבלו 7 ניחוחות גבריים וחדשים על המדף

YSL - MYSLF LE PARFUM

YSL בושם גבר MYSLF LE PARFUM. יח"צ חו"ל,
הצהרה פרחונית עצית חדשה/יח"צ חו"ל

מייסלף לה פרפיום, הבושם החדש לגבר מחטיבת היופי באיב סן לורן עם ניחוח ייחודי ולא מתנצל, על כל הניואנסים שלו. הצהרה פרחונית עצית, פריחת תפוז גולמית פוגשת עצים עשירים בטקסטורות. הגרסה החדשה של MYSLF, אינטנסיבית ועוצמתית יותר והיא בעצם הקצנה של הבושם המקורי, הצהרה פרחונית עצית חדשה, שנולדה מהמפגש הבלתי צפוי בין פרחוניות מתוחכמת ועצים אינטנסיביים, מועצמת על ידי חליטת וניל קטיפתית, עבור שובל ריח ענברי וחושני. בקבוקי הזכוכית עשויים זכוכית ממוחזרת וניתנים למילוי חוזר.
מחיר: 549 ש"ח ל-100 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

מוגלר - A*Men Fantasm

מוגלר בושם לגבר Amen Fantasm. יח"צ חו"ל,
עיצוב הבקבוק המוכר נשאר במקומו/יח"צ חו"ל

איי*מן פנטזם, הבושם החדש של מוגלר עם ניחוח הגורמנד, הארומטי, הענברי החדש. מוגלר חושף כאן את הפיתוי הגברי האולטימטיבי, ומשחרר כוח שנובע מחושניות. התמכרות לוהטת, חושנית, אדג'ית, יוקדת, לכודה בתוך בקבוק שחור מרשים, מעוטר בכוכב הכסף האייקוני של המותג. חזון רדיקלי של נשיות יוקדת וגבריות חושנית, קשורים בחוט ריחני משותף: לב פצ'ולי גשמי, עטוף באקורדים גורמנד דקדנטיים. אקורד של אננס מפתה עבורו ואקורד של קוקוס מגרה עבורה. פירות הדר מלאי חיים ושוקולד מריר עוצמתי. פרץ מלא חיים של פרי הדר מציג את הניחוח עם הבזק של אור באפלה המעיר את החושים. תמצית ברגמוט מגבירה את עוצמת הפתיחה, עם ההיבטים המתוקים ופלפל ורוד קריר המוסיף להם פיקנטיות.
בקבוק הבושם ניתן למילוי חוזר.
מחיר: 489 שקלים ל-100 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

ורסצ'ה - EROS ENERGY

בושם לגבר של ורסצ'ה VERSAC EROS ENERGY. יח"צ,
צבע האריזה אומר הכל/יח"צ

בית האופנה האיטלקי משיק את הבושם החדש לגבר, הניחוח שואב את השראתו מהיופי המרהיב של קו החוף הים תיכוני. זוהי התוספת האחרונה לקולקציית ארוס, ניחוח ייחודי עם סילאג' עוצמתי ונוכחות מתמשכת. הגל המרענן של ההדרים וענבר לבן מעניק תחושת עוצמה, סקסיות ואושר שילווה אותך לאורך כל היום. רמזים הדרגתיים של פלפל ורוד ודומדמניות שחורות, המוסיפים עומק חושני וניגודיות מפתיעה, בעטיפה חמימה של פצ'ולי ומאסק.
מחיר: 419 ש"ח ל-100 מ"ל | ניתן להשיג באתר לילית סופר פארם, משביר, אפריל, בי וחנויות נבחרות.

קלווין קליין - CK One Essence

CK One Essence קלווין קליין בושם. יח"צ חו"ל,
יוניסקס נחוץ/יח"צ חו"ל

שלושים שנה לאחר השקתו הראשונה הוא עושה מחווה לדנ"א של הניחוח המקורי וחוגג את המורשת התרבותית וההתפתחות שלו מבושם פורץ דרך בשנות התשעים, לאייקון בעידן חדש. הבושם נפתח בתווים עליונים של בגרמוט איטלקי תוסס ותפוז וממשיך עם סוגי תה שנבחרו בקפידה, כולל תה ירוק אורגני ומסיים בבסיס של מושק ואקורד עצי וקרמי המעניקים לבושם ניחוח רענן, טהור וחושני.
מחיר: 249 ש"ח ל-100 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, בי, משביר ובאתר אונליז.

בוס Tailoring

בוס סדרת 8 בשמים לגבר. יח"צ חו"ל,
משמונה? יוצא אחד!/יח"צ חו"ל

ליין שמונה ניחוחות חיוניים לגברים: לכל מסורת, קוד הלבוש שלה, לכל אירוע, הניחוח שלו, כך מבטיחים אנשי המותג. כדי להמחיש את הריחות, בבוס הפיקו ספר עם סגנונות הריחות. כל אאוטפיט לגבר שימש כהשראה לאלטר-אגו הריח שלו וכל קומפוזיציה הותאמה, כך שתבטא את סגנון המותג למלתחת ניחוח אלגנטית במיוחד.
טווח מחירי הסדרה: 895-992 שקלים ל-100 מ"ל | ניתן להשיג בסניפי סופר פארם נבחרים ובחנויות המותג.

טום פורד - EAU D'OMBRÉ LEATHER

בושם לגבר של טום פורד. יח"צ חו"ל,
שובל של ריח אלגנטי, מחוספס ומפתה/יח"צ חו"ל

מעצב העל משיק גרסה חדשה לניחוח המפורסם Ombré Leather שהושק ב-2018 ומבטא את תבנית נוף מולדתו בניחוח חדש. הרכב שנפתח עם עלות השחר באור בוהק של ג'ינג'ר טרי המתמזג בענבר עשיר, עור ווניל חושני המתעטפים יחד בתערובת תבלינים מרעננים, ומתעוררים ליום חדש. תווים של זעפרן לוכדים את המהות של עור עשיר ומשובח, המתמזגים עם תרמילי וניל טריים שיובשו בקפידה באור השמש במשך ארבעה שבועות. יחד, מותירים שובל של ריח אלגנטי ומחוספס ומספקים הילה של פיתוי נצחי.
מחיר: 440 ש"ח ל-50 מ"ל | ניתן להשיג בסופר פארם, משביר, BE, אפריל, פקטורי 54, ביונד סקין ובפרפומריות מובילות.

דה קאס פריז - Pink pepper

מבשם בניחוח גברי של DE KAS PARIS - Pink pepper. יח"צ חו"ל,
לבית, לרכב, לבדים. מה לא/יח"צ חו"ל

היינו חייבים להכניס כאן ניחוח גברי והפעם גם לחלל המגורים שלנו, לרכב, לבדים ועוד. למותג הניחוחות הביתי DE KAS PARIS יש ריח שפשוט התמכרנו אליו. פינק פפר הוא מבשם המשלב תווים רעננים של פלפל ורוד ורוז לבן, עם בסיס עמוק של מאסק ועצים בלונדיניים. הוא יוצר אווירה חמימה, אינטימית ומתוחכמת, מושלם לכל מי שמחפש חוויה חושית, ייחודית ומרעננת לכל חלל.
‏מחיר: 128 ש"ח ל-240 מ"ל | ניתן להשיג בחנות המותג בבן יהודה ,211 ת"א ובאתר האונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully