וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים: אילה מרומי

איה צרפתי, עכבר העיר

22.12.2003 / 11:33

אילה מרומי משכילה לעצב בגדים שפויים, והאחים תמם פותחים חנות שתלביש אתכם בגרדרובה של האחיינית מבריטניה

מעצבת

עד לפני מספר חודשים היתה אילה מרומי, 31, ברמנית. לאחר שסיימה קורס תדמיתנות בן שנה של משרד העבודה, פנתה לעיצוב אופנה. לדבריה, נתן לה הקורס תפיסה טכנית של המקצוע, היא מעצבת את הדגמים ומציירת את הגזרות ותופרת מנוסה מעבירה אותם מהנייר אל הקולב. מרומי, שאביה ארכיטקט ואחיה מורה בבצלאל, מעולם לא התייחסה לתחום האופנה כאופציה מקצועית.

בזמן הקצר שחלף מאז עזבה את עבודתה והתמקדה בעיצוב, הוא הפך לפרנסתה העיקרית ואת עיצוביה תוכלו למצוא בשוק המעצבים בסנטר, ברזילי, בעלמה ובמכירות ביתיות. מה שכובש בדגמים שלה הוא האמונה שכל אחת יכולה להיראות נפלא והחשיבה על הנוחות של לובשת הבגד. לא תמצאו כאן פריטים אקסטרווגנטיים לצעוד איתם על שטיח אדום בפרמיירה אך בהחלט תגלו בגדים לבישים, נוחים מאוד, בלוק שהוא קז'ואל, אך עם זאת סקסי.

פריטים לדוגמה: סוודרים מקסימים מבוקלה (180~300 שקל) עם שרוולים שחושפים כתף בצורה סקסית אך אפשר לשבת איתם בנוחות; חצאיות מיני א~סימטריות עם פס תחרה ורוד וחולצות המזכירות את המורה לבלט, בורודר ואפור עם מחשוף וי עמוק וכיווצים בחזה (120~220 שקל). את הרעיונות לצבעים ולחלק מהדגמים שאבה מרומי מטיולים של שבע שנים בעולם, מיפן ועד איביזה, והאווירה המשוחררת והכיפית ניכרת היטב בבגדיה. טווח המידות הוא 36~42 והפריטים מתחדשים כל חודשיים.

אילה מרומי, ו' 10:00- 16:00, שוק המעצבים בדיזנגוף סנטר.

חנות

משפחת תמם עלתה לארץ מאיטליה לפני כעשרים שנה. עשרים שנה הוא גם משך הזמן שבו עוסקים האחים, יוסף ומנשה, בעיצוב אופנה. לפני כשבועיים פתח יוסף תמם את FiFi במקום שבו עמדה עד לא מזמן חברת פולליה, גם היא בבעלותו, שבה מכרו השניים במשך שנים בגדי ילדים בעיצובם. גם בגדי נשים עיצבו השניים לאורך תקופה מסוימת, אך די מהר זנחו את התחום.

לאחרונה שמו לב האחים תמם שאזור דיזנגוף, שבו ממוקמת החנות, מאכלס יותר ויותר מעצבים צעירים והחליטו לשוב ולנסות את מזלם בגזרה הנשית. מתוך רצון ליצור חנות צעירה ועדכנית מעוצבים מרבית הדגמים בחנות בידי לוסי תמם, 22, אחייניתם של השניים, הלומדת עיצוב בבריטניה. משם היא שולחת להם את דגמי הקולקציה, הנתפרים בארץ. בקרוב תעצב להם גם בגדי גברים. עיצוביה מתאפיינים בצבעוניות רבה, ביניהם ניתן למצוא ז'קטים קצרים בשילוב שני צבעים (כמו ורוד עז ותכלת) עם צווארון מוגזם היורד על הכתפיים (499 שקל), שמלות מיני קצרצרות בשילוב שני בדים עם דוגמאות צבעוניות וגימור בשחור (399 שקל), חולצות גולף דקות צמודות במגוון צבעים, שלאורך שרווליהן כפתורי מתכת נפתחים וריצ'רץ' בקו החזה (199 שקל) ומחוכי ג'ינס קשיחים הנלבשים על בגד (490 שקל). כמו כן עובדים האחים תמם עם מעצבים ישראלים צעירים ומייבאים פריטים שונים מאיטליה, כמו ג'ינסים בכחול כהה עם דוגמאות צבעוניות משתנות. בעתיד, כך הם אומרים, יימכרו בחנות גם נעליים.

FIFI, דיזינגוף 177. טל' 5230037.

זזים

* גם רשת חנויות האופנה לורד קיטש מצטרפת למבצעים החמים לחורף. כל הרוכשת שני פריטים עד סוף החודש תקבל את השלישי בחינם (הזול מבין השלושה). לורד קיטש, קניון עזריאלי.

* הסטודיו של רון מנדלמן עובר דירה ועל כן הוא עורך מחר (שישי) מכירת עודפי חורף ומידות גדולות. עד 80 אחוז הנחה. ו' 9:00~15:30, יצחק אלחנן 5. לפרטים טל' 5257167.

* בקניון אאוטלט הרצליה הושקה חנות העודפים של ורסאצ'ה שבה תוכלו למצוא מגוון רחב של בגדי גברים, עניבות, חפתים וחגורות במחירים מפתיעים _ מעיל בד עבה: 395 שקל, חולצות כותנה: 129 שקל, מעילי צמר: 599 שקל ועוד.

* המעצבת נעמה חסין עברה לסטודיו חדש בעיצוב מרשים הממוקם ברחוב שוקן. הסטודיו והנעשה בו חשופים לנכנסים הצופים בהם דרך חלון זכוכית, ובחדר התצוגה תוכלו למצוא קולקציה מפתיעה ומגוונת שנעה מספורטיבי דרך רטרו ועד לוק עתיק עם טאץ' אופנתי ורענן. נעמה חסין, שוקן 32 קומה רביעית.

* מבצע סוף עונה ברנואר ורנואר מן: 50 אחוז הנחה על קולקציית החורף עד גמר המלאי.

* מעצב התכשיטים איל באום עורך מכירה בסוף השבוע, שתכלול גם פריטים של מיקאלה, בנות, לונדרי, עלמה ואחרים, בכ~30 אחוז הנחה, תיקים של שוקולה ואילת שקד ב~20~30 אחוזי הנחה ותכשיטים של בעל הבית ב~20 אחוז הנחה. שישי~שבת 10:00~17:00, טרומפלדור 6 רמת השרון. טל' 5490683.

מספיק ודי

בדומה לזוגיות הלעוסה והמאוסה שהיא מפגינה עם בן אפלק, גם עגילי הלופים שג'ניפר לופז מרבה לענוד נמאסו מזמן עלינו ועל מעצבי התכשיטים.

  • עוד באותו נושא:
  • בגדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully