וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים: הסניף החדש של קום איל פו

איה צרפתי

2.2.2004 / 12:34

סניף חדש של קום איל פו מציע פריטים נדירים במחירים שפויים, מותג הנוחות הספרדי 24HRS משלב דגמים אופנתיים עם פטנט אנטומי בלעדי - וגרטרוד פוצחת בהנחות סוף עונה

מי שחושב שהכי טוב הוא בהכרח הכי יקר, עדיין לא ביקר בחנות החדשה של בית האופנה קום איל פו, שנפתחה לפני כחודש בכיכר רבין. במקום מבחר רחב מהקולקציות במחירים נמוכים משמעותית, בין 20 ל-70 אחוזי הנחה, והוא מהווה מענה לנשים שרוצות לקנות את המותג אך אינן עומדות במחירי חנויות הדגל.

לא מדובר בחנות עודפים סטנדרטית. לא תמצאו בה פריטים מלפני חמש שנים, אלא דגמים עדכניים ואופנתיים, גם מהעונה הקודמת וגם מזאת החדשה. בית האופנה אינו מחכה לסוף העונה כדי למלא את החנות בעודפים, והסחורה מתחלפת כל הזמן. אלו מכם התרים אחר פריטים ייחודיים וחד פעמיים ישמחו למצוא כאן דגמים בודדים הנמכרים בחנות זו בלבד. מדובר בפריטים שהוחלט שלא לייצרם כחלק אינטגרלי מקולקציית קום איל פו ומקולקציית "G" מכיוון שהם יקרים מדי, אוונגרדיים מדי, לא מסחריים מספיק ועוד.

אזור כיכר רבין נבחר לאכלס את החנות החדשה בשל הסמיכות לחנות הספרים-בית הקפה תולעת ספרים ומתוך מחשבה על הדמיון בקהלים של שתי החנויות ומודעות לסוג הלקוחות של קום איל פו -נשים עסוקות בעלות ילדים וקריירה, שיוכלו לחסוך זמן בחוויה משותפת של בגדים, ספרים וקפה. החנות שעוצבה, כמו יתר חנויות קום איל פו, בידי האדריכלית לימור רוזנר-מוג'ה, צרה וארוכה עם תקרה גבוהה, מה שיוצר תחושה של עומק וכבוד לחלל. יש בה רמיזות רבות לארון הבגדים האישי שבבית, במדפים הנראים כמו מגירות, בריהוט מעץ ישן, בגופי תאורה מנייר פרגמנט הנראים כמו שמלה נשית וברצפת הפרקט. עיצוב זה, בתוספת השירות המוקפד של המוכרות, מקנה אווירה נעימה וחמימה, ותחושה ביתית ממש. תוכלו למצוא שם אוברול מבד גולמי בצבע אופוויט של הליין G, חולצת ערב ארוכה, שחורה ודקה מסדרה מוגבלת שנעשתה בעבודת יד, ז'קט פשתן בצבע זית עם בטנה ועליה פרח בהדפסת משי וגבעולו רקום (399 שקל) ועוד. יש גם אביזרים כמו תיקי שעוונית פרחוניים (99 שקל), מלחיות הומוריסטיות ואפילו מי ורדים לגיהוץ בבקבוקים דקורטיביים.

קום איל פו, כיכר רבין 9 (ליד תולעת ספרים). פתוח: א'-ה' 10:00-19:00, ו' 9:30-15:00, טל' 5222033.

עסקי אוויר

לפני שבועיים הסתיים פרק בסדרה "סקס והעיר הגדולה" בסצינה שבה נראית קארי מדלגת לה ברחובות ניו יורק עם סנדלי מנולו בלאניק החדשים שלה, תשעה סנטימטר עקב, כמובן. כולנו יודעות שדילוג על נעל כזאת שווה ערך להתאבדות, אלא אם כן מדובר ביחידות סגולה, שגם הן מקללות כל ערב בחולצן את נעליהן. הכלל הוא שמה שיפה בדרך כלל אינו נוח ונעלי נוחות היו מאז ומעולם נחלתן של סבתות, ולא מהזן המעודכן שפוגשים במספרה בבזל. ובכן, לא עוד. לפני כחודשיים נפתחה בקניון איילון ברמת גן חנות הדגל של "24 HRS", מותג נעלי נוחות מספרד. החנות שייכת לרשת נעלי לאפייט, רשת ותיקה המייבאת נעלי יוקרה מאיטליה ומספרד ופועלת בארץ כ-50 שנה. אמנם לא תמצאו פה סנדלי סטילטו, אבל לצעירות שבכן מוצעים מגפי עור גבוהים על פלטפורמה, שכל צעד בהם מרגיש כמו הליכה על אוויר, והמבוגרות יותר ימצאו כאן פיתרונות ליומיום, בנעליים שאפשר לצעוד בהן בקלילות יממה שלמה מבלי להרגיש את הרגליים מצד אחד, ומבלי להיראות כמו האמהות שלכן מאידך. רוב נעלי הגברים, לעומת זאת, יתאימו בהחלט גם לצעירים אופנתיים. בחנות נעליים בדגמים עכשווים, עם ריצ'רץ', שרוכים או אבזם כסף, שמתאימות גם לחליפות וגם ליומיום. אלה נעלי אוויר, בעלות פטנט אנטומי בלעדי, שסולייתן מורכבת מתעלות אוויר נושמות המאפשרות הקלה משמעותית על עומס הדריכה, כך ש-33 אחוז מכף הרגל דורכת למעשה על חללי אוויר. הנעליים עשויות מעור איכותי ונושם והו בעלות סוליית גומי מתקפלת ובולמת זעזועים. מנהלי החנות, האחים אליק ושלומי בלס, ישמחו להראות לכם איך הם מתעללים בנעל הגמישה להפליא, בלי שתראו ולו סימן קטן ביותר של קימוט בעור. המידות לנשים -35-42 ולגברים -39-46. מחירים (לפני סוף עונה) -495-895 שקל.

24HRS, קניון איילון. פתוח: א'-ה' 10:00-22:00, ו' 9:30-15:00, שבת 19:00-23:00, טל' 5782723.

זזים

· החלה מכירת סוף העונה של קולקציית החורף בגרטרוד. רוב הפריטים יימכרו בהנחות של 20-50 אחוז. בנוסף יוצעו עודפים מעונות קודמות ומתחילת העונה במחירים אטרקטיביים: מכנסיים החל ב-190 שקל, חולצות החל ב-89 שקל, חצאיות החל מ-120 שקל ושמלות מ-220 שקל.

· רשת נעלי קליגולה פתחה מחדש את חנות העודפים שנשרפה כליל בבית מרכזים. בחנות שתי מחלקות: אחת של עודפים וסוג ב', שבה ניתנת הנחה של 50 אחוז ומעלה על הנעליים, והאחרת לנעלי סוג א', ובה דגמים מהקולקציה העדכנית במחירים זהים לאלה שבשאר חנויות הרשת. רחוב קיבוץ גלויות 32.

מספיק ודי

אנחנו בעד נעלי הספורט הגבוהות של גולה, אדידס ופומה. הן נוחות, מדליקות, צבעוניות ושטוחות. אז מה עוד אפשר לבקש? שמי שאינה רזה ודקיקה תחדל ללכת איתן כקומבט בוטס מעל המכנסיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

חמשת פריטי החורף שהכי כדאי לתור אחריהם במכירות סוף העונה

1. מגפיים ראויים, שתמיד תמיד מחירם בעונה מרקיע שחקים
2. מעיל צמר מיוחס, שחלמתן שיהיה לכן אבל הסתפקתן במישוש חולמני
3. חליפת צמר שחורה בקווים נקיים וגיזרה צרה, שפשוט לעד לא תצא מהאופנה
4. תיק עור של פירמה שלא עושה לעצמה הנחות באיכות חומרי הגלם
5. סריג דקיק ויפה תואר עשוי מקשמיר, כדי שפעם אחת בחיים תחושו איך הלוקסוס מרגיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully