וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים: נעליים ייחודיות בשומייקר

איה צרפתי, עכבר העיר

23.2.2004 / 10:50

בשומייקר תמצאו נעליים ייחודיות בשילוב גובלנים, טפל'ה מציעה בגדים ואקססוריז באווירה גלילית, המראה הצבאי מתבקש להעלם לאלתר - ויש גם מבצעים

כאשר בכל התצוגות באירופה יראו נעליים שפיציות, בארץ הקודש עדיין ינעלו בעיקר פלטפורמות. גם כאשר לוק הילדה הטובה עם נעלי הבובה הקלילות יהיה ה-דבר בעולם, אצלנו ייצרו נעלי בובה על פלטפורמה. אומה של נמוכות? אולי. אבל עדיין נמצאות בינינו נשים המחפשות לרגליהן משהו אחר. את אותו משהו תוכלו למצוא אצל ענבר יוסיפון, 30, שאינה מאמינה בקונבנציות, לפחות לא במה שקשור באופנה. לפני כשנה וחצי סיימה את לימודיה בבצלאל, במחלקה לצורפות ואביזרים, לימודים שאליהם התקבלה אחרי לימודים באיטליה ורכשה ידע טכני בתחום. אל ייצור נעליים הגיעה מאהבתה למלאכת יד ועבודת אומן. החומר שאיתו בחרה לעבוד, גובלן, אינו נפוץ בתחום ההנעלה, לפחות לא בארץ. הגובלן קיבל את שמו מבית חרושת צרפתי לשטיחי קיר שנוסד במאה ה-15 בידי האחים ז'אן ופיליבר גובלן. זהו שטיח רקום באופן אמנותי, המציג בדרך כלל תמונה צבעונית. שילובו בנעליים גורם לדמיון להפליג אל מחוזותיהן הרחוקים של שנות הארבעים, אז עסקו נערות במלאכת היד הזו. מדובר בנעלי סירה שטוחות במידות 36-41, שבכל אחת מהן שילוב אחר של גובלן באפור, חרדל, חום כהה, בז' ועוד. יוסיפון מייצרת גם חותלות עור, ארוכות וקצרות, שאפשר לקנות בנפרד ולחבר לנעל. בקרוב ייצאו דגמי הקיץ וביניהם כפכפים, עקבים, טייק אוף על פלטפורמה ועוד. כבר חודשיים נמכרות הנעליים תחת שם המותג שומייקר ועולות בין 300 ל-450 שקל. בנוסף מוכרת יוסיפון תיקי עור בגדלים שונים, שאותם היא מכינה במהדורות מוגבלות. את התפירה החיצונית עושה עבורה תופרת, ואילו את התפירה הפנימית וחיבור הידיות היא עושה בעצמה. בין הדגמים תיק מעור משופשף עם שרשרת כסף ובטנה ירוקה שניתן לכווץ עם סרטי סאטן, תיקי גובלן וארנקוני גובלן קטנים. מחירי התיקים נעים בין 220 ל-700 שקל והם נמכרים, יחד עם הנעליים, אצל נאית, פביאני וכתומנטה ובמכירות ביתיות שעורכת יוסיפון בשיתוף חברות מעצבות. מכירה כזו תיערך בשבת הקרובה.

ענבר יוסיפון. ברזילי 11 דירה 5 (במתחם לבונטין). טל' 616987-067.

אמא אדמה

לפני כשלושה שבועות פתחו בני הזוג גיא ומוריאל ברילר, אנשי כליל שבגליל המערבי, חנות חדשה. מהיישוב, שחבריו רגישים לבעיות אקולוגיה, הם מביאים את האווירה, המוצרים האורגניים ואת ברילר, המותג המשפחתי שבחסותו הם מייצרים בגדים לכל המשפחה ומוצרים שימושיים לתינוקות. בני הזוג מגיעים מתחום האמנות. הם למדו תיאטרון חזותי, אך לאחר שנולדו שני ילדיהם (השלישי בדרך) מצאו עצמם מתעסקים באופנה ובחרו להתפרנס ממנה. הקונספט שמנחה אותם הוא יצירת פריטים לא שגרתיים לבני משפחה שבגדיהם עשויים כולם באותה שפה. האמהות יוכלו למצוא כאן שמלות בכמה אורכים, על התפר שבין שמלה לשמלת הריון, ויש גם מכנסיים, טוניקות ווסטים תואמים לאב ולבן, הנסגרים עם סקוטשים. ההתמקדות היא בעיקר בילדים. לצד השמלות המתוקות תוכלו למצוא שכמיות פליז עם קפוצ'ון (65 שקל), מגבות פונצ'ו לאמבטיה, סינרים, שמיכת חיבוק מפליז הנקשרת בעדינות מסביב לתינוק, שמיכת מנשא שנקשרת להורה כאשר הוא נושא את הילד מלפנים ושקי שינה לילדים בגילאים שונים. בברילר עובדים גם על פי הזמנה ויכינו עבורכם את הפריט המבוקש בכל גודל או שילוב צבעים שתרצו. פרט למוצרים שלהם תוכלו למצוא בחנות אביזרים נוספים של יוצרים המתגוררים בצפון, שהזוג התרשם מעשייתם ובחר לפרגן להם, למשל מוצרי העץ של בחור בשם אסא, שבונה צעצועים קטנים מעץ (55-80 שקל) וגם פריטים גדולים, כמו סוס נדנדה, שהוא בפירוש גם פריט ריהוט (700 שקל). יש גם תכשיטים לילדים, צמידים ומיני קמעות, ובנוסף נמכרים במקום ספרי ילדים יד שנייה בשיתוף עם חנות הספרים "הנסיך הקטן". בקרוב יביאו מכליל מגוון מוצרים אורגניים בנוסף לדבש ולמיני השמנים המצויים בחנות כבר היום. גיא ברילר, שעוסק גם בווידיאו ארט, מקווה להתרחב גם לתחום מכירת סרטי אנימציה לילדים, והוא מזמין את העוסקים בנושא ליצור עימו קשר.

טפל'ה. המכבי 4, א'-ה' 10:00-19:00, ו' 9:00-16:00. טל' 6297455, 252020-055.

זזים

* רשת מנגו מציעה מגוון רחב של תיקים אופנתיים משלל חומרים, כמו עור, קורדרוי, ג'ינס ובמבחר סגנונות, במחירי סוף עונה, בין 29.90 ל-149.90 שקל.

* קולקציות משקפי השמש החדשים של קלווין קליין, בולה ונייקי ויז'ן הגיעו לחנות אקססוריז בשינקין 19. שווה בדיקה.

* עד סוף החודש תוכלו לרכוש בחנות התכשיטים את תכשיטיה של ענת פרז, בשילוב קריסטלים ואבנים מינרליות, בהנחה של עד 50 אחוז. "Anat Collection". א'-ה' 9:30-19:30, ו' 9:30-15:00. דיזנגוף 248.

מספיק ודי

* בגדי ההסוואה הצבאיים, הקאמו, התחילו בכלל כטרנד מחתרתי שמתחבר עם סקוואטים וראסטות וכל מה שאינו מיינסטרימי. אבוי. הגיע הקאמו לפני שנה לקסטרו ופוקס. ניחא. אבל לגני הילדים ועל כיסויי מטריות של סבתות? מוטב שיחוסל לאלתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חמש דרכים חדשות להשתעשע עם מכנסי הג'ינס

1. לקפל את הקצוות, לחשוף קרסוליים ולנעול סנדלים עם רצועות שנכרכות סביבם.

2. להעדיף אותם דווקא בגיזרה הגבוהה ביותר, מעל המותניים. זה הקטע הבא.

3. להצמיד אותם לחולצה מוכספת, נוצצת נוצצת, ולדאוג שייראו כמו כאלה שחרשו עליהם הרבה.

4. לשלב אותם עם ז'קט ג'ינס אבל לא ממש תואם, ולהרחיק לכת עד כדי לבישת הצמד עם חולצה משובצת.

5. יש מעט מאוד שילובים מוחצים כמו מכנסי ג'ינס כהים צמודים אבל לא מתעלקים, גופיית משי בוורוד פודרה, ומעיל טראץ' קליל מכותנה באפור.

  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully