וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים: דליקטסן וגרשון ברם

איה צרפתי, עכבר העיר

9.3.2004 / 10:23

שרון גוראל ועידית ברק ל"דליקטסן" מיישמות בעיצובי הבגדים תובנות מתחום עיצוב המוצר, וגרשון ברם מפנק את לקוחותיו בשירות תיקונים וגיהוץ עד הבית

מי שמיצתה את תקציב בגדי החורף שלה מוטב שתדיר רגליה מרחוב ברזילי 4, שם נפתחה לפני כחודש דליקטסן, חנותן של שרון גוראל ועידית ברק. השתיים הכירו בתיכון תלמה ילין, במגמת התיאטרון. אחרי כן למדה ברק עיצוב אופנה בניו יורק, ואילו גוראל עיצוב תעשייתי בבצלאל. לפני שנה וחצי איחדו כוחות והתוצאה מקורית ומרשימה. את החנות, שהיא גם סטודיו, עיצב האדריכל גיא צוקר שחי בניו יורק. היא מעוצבת מגלילי קרטון ולינוליאום במשחקי צבע של אפור וצהוב. האזור שבו ממוקמת החנות, אזור משרדים של עורכי דין, ארכיטקטים וגרפיקאים, מספק בדיוק את קהל היעד שהשתיים מכוונות אליו. נשים שאוהבות להתלבש, אך גם מחויבות להופעה מסוימת. הבגדים משלבים מקוריות, תחכום, אלמנטים מתחום עיצוב המוצר וחשיבה נכונה על ממדי הגוף. המידות נעות כרגע בין 38 ל-42, אך בעקבות הדרישה הטווח יורחב בקרוב, גם כלפי מטה. בין הפריטים ניתן למצוא כובעים, שכל אחד מהם ייחודי ויחיד (250 שקל) ותיקי גב וצד, שגם הם נעשים כפריטים בודדים ואין תיק הדומה למשנהו. הצבעים השולטים בבגדים הם אפור, חום, אדום ונגיעות קלות של צהוב. אפשר למצוא כאן חצאית מפוסלת ממש, שצידה האחד צר וצידה השני רחב, ונוצר מקפלים שקישוט כפתורים תפור עליהם (עכשיו ב-270 שקל במקום 370), ולה תוכלו להתאים חולצה המונחת על הגוף באלכסון (עכשיו ב-180 שקל במקום 280). ישנם גם חולצת כפתורים פתוחה שמחוברת אליה פיסת בד היוצרת מראה של גופייה הלבושה מתחת לחולצה וז'קט מחויט התפור לז'קט ספורטיבי (390 שקל).

דליקטסן, ברזילי 4. ב'-ה' 11:00-19:00, ו' 10:00-15:00, טל' 5602297.

ברם, אולם

לאנשי העסקים במתחם הבורסה שברמת גן יש עכשיו כמעט הכל. חנות הקונספט החדשה של המעצב גרשון ברם, הנמצאת בהרצה, מספקת מענה לצורכיהם המיוחדים ברמת שירות גבוהה ובנוחות מקסימלית. רשת האופנה של המעצב הוקמה לפני 20 שנה וכוללת חמש חנויות לגברים ונשים, שלוש מהן במתחם דיזנגוף. הרעיון לחנות החדשה נולד בהשראת חנויות המעצבים במתחם העסקים של הוול סטריט בניו יורק, והיא אכן הרבה יותר ניו יורקית מרמת גנית. את החנות עיצבה רחל בר נון, והיא בנויה לגובה, בשילוב חומרים קרים כמו זכוכית עבה ונירוסטה, המהווים ניגוד לבגדים בצבעים החמים. מראה החנות נקי מאוד, מהוקצע, קר וחותך. היא פונה אל בעלי המקצועות החופשיים העובדים במתחם, רואי חשבון, עורכי דין, אנשי היי-טק ועוד, שכבר חונים במקום ורוצים לערוך קנייה מהירה ונוחה, שלא משתלטת על חלק גדול מזמנם היקר. החנות של ברם מרווחת מאוד, יש בה פינת ישיבה ביתית ומולה ספרייה, ובקרוב יהיה בה גם בר קפה. הבגדים מסודרים בצורה נוחה לעין והקיר שלפני תאי המדידה חסום בחלקו, כך שהעוברים ברחוב אינם מוזמנים לצפות ברכישה. החנות מספקת "טוטאל לוק", קולקציות בלעדיות הכוללות חליפות, חגורות, כפפות ונעליים. ייחודה של החנות בכך שהיא מציעה שירות של תיקונים, גיהוץ והבאת הבגדים עד המשרד באמצעות רשת שליחים - שירות שהוא בלעדי וראשון מסוגו בארץ. איש עסקים שהגיע לעבודתו ללא עניבה יכול לרכוש לו אחת למקרה חירום מהחנות הממוקמת דקות מועטות מהמשרד. הקולקציות של ברם, העובד עם המעצבת קלודט זורע, מעוצבות בסגנון צעיר. לצד פריטים סולידיים יוכלו אנשי עסקים למצוא כאן חליפות שבאות עם סריג או טי-שירט בכיוון יאפי וחולצות בצבעים כמו סגול, כתום, אדום או עם הדפסים פרחוניים. החנות תיפתח רשמית עם הצגת קולקציית הקיץ ובינתיים נמכרת בה קולקציית החורף במחירי סוף עונה.

מספיק ודי

לא נחדש דבר כשנגיד שהגבות המלאות חזרו לאופנה זה מכבר ובגדול. אך עדיין יש כאלה המתעקשות על פס דקיק, מריטה, גילוח וציור מחדש של הגבות. בינינו, בין מריטת שערות ברגליים, לבית שחי וביקיני ליין, לא כדאי ללכת עם צו האופנה הפעם?

חמשת שילובי הצבעים היותר מפילים, שראוי להרכיב מפריטי קולקציות האביב

1. ירוק מנטה עם ירוק תפוח. עובד בעיקר בשילוב בין שמלה לסנדלי עקב
2. לבן שמנת עם ורוד ורד. בהופעות רגועות לשעת ערביים
3. ג'ינס כחול ומעט משופשף עם בז' הנוטה לוורדרד. הכי יומימי ועדיין אלגנטי
4. לבן צח, נגיד במכנסיים, ואפור כהה בחלק העליון, למראה אורבני
5. חום בגון החול עם כחול טווס, לחובבות שילובים מעט יותר נועזים

  • עוד באותו נושא:
  • גרשון ברם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully