וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים: טאצ' אישי

4.5.2004 / 13:47

ב"טאצ' אישי" תוכלו לעצב לעצמכן אקססוריז. ב-Heart מפילים את הגזרה הנמוכה משלטון היחיד ופונים לנשים ולא לילדות, ובאופן כללי נמאס מנקודות

אין דבר מעצבן יותר מלראות על מישהו אחר פריט אופנה כמו שלך. על בסיס עוגמת הנפש הזאת נפתחה לפני שבועיים חנות בדיזנגוף סנטר, "טאצ' אישי" שמה, שנותנת פתרון מעשי לבעיה בדרך של אפשרות לייצר תיקים לפי הטעם האישי. הרעיון לחנות עלה לעתר קנול?-שיבק מהסביבה הקרובה. בתור אספנית פיצ'פקס, שמוצאת תמיד איך להשתמש בהם, היא קיבלה הרבה תגובות והחליטה שאולי זהו קונספט שמתאים לחנות. השכנוע הסופי הגיע מהנהלת דיזנגוף סנטר שהתלהבו מהרעיון.

בחנות יש תיקי בסיס (תיקים פשוטים לעיצוב אישי) מיוטה, מגבת, ג'ינס ורשתות במחירים של 69-89 שקל, כובעים ב-39 שקל, ארנקים, סיכות ראש ומגנטים, כולם מיועדים לעיצוב אישי. כדי לעצב יש לבחור מהמבחר הגדול של פרחים, כפתורים, נצנצים, מדבקות, ניטים, סרטי גימור וגזרי לבד (1-8 שקלים לתוספת).

החנות מזמינה וחמימה - דשא פלסטיק עם צנצנות ענק לפרחים ולכפתורים ובר עבודה נוח, שמאחוריו ניתן למצוא את עתר המתפקדת בתור מייעצת ועוזרת להדביק. "אני רוצה שיהיה יחס אישי, שכל לקוח יכנס וייגע. זה דורש תנאים אינטימיים וזה מה שניסינו לתת". החנות מחזירה אותך לשיעורי המלאכה ונותנת את ההרגשה שכל אחד יכול להיות מעצב. כל מה שצריך זה טיפ טיפה אומץ. בנוסף לעיצוב אישי, ניתן למצוא בחנות תיקי מעצבים של שני בר, תומר בן כנען, עידית, גלית, קרן, טאצ' אישי (המותג של החנות) ועוד.

טאצ' אישי - סטודיו לאופנה אישית. דיזנגוף סנטר, קומה א'. כניסה משער 2 (כלי זמר). טל' 6202791. פתוח: א'-ה' 10:00-20:30, ו' 10:00-16:00.

אחד מהלב

חנות קונספט חדשה עם ניחוח פריזאי נפתחה בסוהו של תל אביב, שינקין, בבעלותו של לביא ברוך, שהוא גם הבעלים של החנות הסמוכה "מיכל נגרין": "הרעיון היה לפתוח חנות עם הרבה ריח של חו"ל, חנות משפחתית שפונה לנשים ולא לילדות, שלא כל המכנסיים יהיו נמוכים מדי והחולצות קצרות מדי". בחנות, העונה לשם Heart ומשרה אווירת קסם שהיתה חסרה בשינקין, ניתן למצוא בגדי מעצבים, תכשיטים, נרות ופרטי ריהוט ודקורציה.

ברוך, שגם עיצב את החנות, השתמש בפרטי ריהוט שהוא אוסף בשוקי פשפשים ברחבי העולם: "מכל שוק שאני מסתובב בו אני מביא חפצים והופך אותם למשהו שימושי שגם עוזר לעיצוב החנות וגם למכירה". החנות מציעה מגוון אופציות צבעוניות ושמחות במידות 38-48, החל בשמלות ערב ועד גופיות ליומיום. ניתן למצוא שם גם בגדי יבוא ובגדים של רעומה, GARDEROBA, אורלי לינקובסקי, המעצבת עירית אלון, שיצרה ליין מיוחד ובלעדי לחנות, ובגדים של דלית קהן _ השחקנית שגם מעצבת פריטים יחידים ומיוחדים לחנות. נוסף לבגדים נמכרים בחנות גם תיקים ביבוא מאיטליה, תכשיטים של אורנה ללו ושל איה, שאף היא יצרה ליין מיוחד לחנות.

Heart. שינקין 37. טל' 6202532. פתוח: א'-ה' 9:30-20:00, ו' 9:30-17:00

מספיק ודי

עדיין לא התחיל הקיץ וכבר אי אפשר לראות יותר את הדפס הנקודות ששולט משום מה בכל קולקציה אפשרית. באופנת הפיפטיז, שחזרה העונה, יש הרבה יותר מהדפס מאוס של נקודות לבנות על בד אדום. אולי היה מבצע על הבד אבל כבר היה מוטב לעשות ממנו מצעים.

  • עוד באותו נושא:
  • בגדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully