וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד נמוך

יוסי טרבלוס

4.7.2004 / 11:22

יוסי טרבולוס סבור שלצאת עם בחורה שלא מסכימה לרדת, זה כמו להכין פלאפל בבית - השקעה במנה שתצא פחות טעימה, ושאפשר להשיג בכלום כסף בכל פינה

הפורנוגרפיה והמתירנות המינית הפכו לחלק מהחיים הרגילים שלנו היום, והקלות והנגישות לתעשיית המין זמינה יותר מכל תקופה אחרת בהיסטוריה, תודה לאל. צפייה בסרטים כחולים היא אמנם בעייתית לחלק מהאנשים, וחלק מהנשים גם נגעלות ממנה, אבל אי אפשר להתעלם מהתרומה שלה ללימוד תנוחות, שימוש באיברים, באביזרים ובחיות (כשרות בלבד כמובן).

באמת הזמנים היום שונים. אחרי פרשת הסיגר של מוניקה, ואחרי שזכינו לראות את חיים יבין מדבר על מין אוראלי בטלוויזיה (וכמעט יצא לנו החשק לגמרי), הפכה התופעה לקונצנזוס נפוץ וסטנדרטי, שאפשר להשיגו בכל בית. ועל כן, לצאת עם בחורה שלא מסכימה בתקופתנו לרדת, זה כמו להכין פלאפל בבית. הרבה השקעה ומאמץ במנה שתצא פחות טעימה, ושאפשר להשיג בכלום כסף בכל פינה.

אני לא אומר את זה סתם. יוצא לי לדבר עם בחורות בנות 18 ו19 אחרי הופעות וחבר'ה, והילדות המתבגרות של היום מתייחסות לאוראלי כמו אל חלק מהעניין, ולא כצ'ופר (שזה דרך אגב בספרדית למצוץ, לכל המעריצות של "המורדים").

ואמנם Thank god לביל קלינטון ולתרומתו הגדולה לאנושות, לא צריך היום לשכנע הרבה. לתשומת ליבכן בנות ה-24+ שעדיין לא מוכנות לרדת: אתן כמו פלאפון בן שלוש. עדיין אפשר להשתמש בו, ואולי הוא קולט טוב, אבל יש דגמים חדשים יותר עם הרבה יותר תוספות. ואפשר גם להתקין איתן דברים שמורידים מהאינטרנט.

אני לא מתכוון לשכנע, או להתמודד עם ביקורת של כל מיני בחורות שטוענות שזה לא טעים ושזה לא מגרה. זה לא אקטואלי. העניין הוא בעשייה ולא בקשיים. היי, אומרים שהמח שלנו גם ככה נמצא בין הרגלים ונשים מתות על גבר חכם, אז מה כאן הדילמה? תפנימו.
גם לנו כיף לפנק אתכן, שלא תבינו לא נכון. ותאמינו לי שהסבל שלכם הוא כאין וכאפס לעומת הצלילה בקישון שגברים צריכים לעבור אצל חלק מהנשים, ללא פיצויים מצה"ל. אבל זה עניין לטור אחר.

תראו, נכון שאתכן אולי זה לא הכי מגרה ולא הכי כיף, ושאתן נחנקות לפעמים כי הוא ממש גדול (מה קרה אסור לפרגן לעצמי קצת?), אבל חלק מההנאה היא לעשות כיף גם לפרטנר שלכן לא? ואם כבר כיף אז תיזהרו עם השיניים, אתן לא יודעות איזה כאבים נגרמים לנו מניבים טועים שבמקרה מחככים לנו את כיפת הסלע. זה כואב מאד, ראיתם את "מלתעות"?

ועוד טיפ חשוב מאד. רטוב זה טוב. אין כזה דבר יותר מדי רטוב. תירקו, תלקקו, תביאו מים מהרדיאטור של האוטו, לא אכפת לנו. העיקר שיהיה רטוב. וכמעט שכחתי. אל תפסיקו כל דקה ותזהירו אותנו. אם אתן ממש לא רוצות בפה, אפשר לוותר על העניין, אבל לא צריך תזכורת כל רגע כמו צפצוף במיקרו שסיים לחמם. זה רק מקלקל את החגיגה וגורם לנו לרצות לעשות דווקא.

ומשהו אחרון, לא להשאיר את אלי ומריאנו למטה מקופחים. אפשר לשחק, אפשר לג'נגל (בזהירות, הם אפילו יותר רגישים מהאח הגדול) ואפשר גם לתת להם יחס זהה ושווה זכויות תוך כדי, בשביל לעשות את הפינוק מקסימלי. נכון שצריך לפתח מיומנות, ונכון שזה לוקח זמן וצריך להתאמן, ולא לכל הגברים יש את הזמן והעצבים. לי יש, אפשר להתאמן מתי שאתן רוצות, בתיאום מראש, לא בשבת. (הכותב אינו יועץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully