וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעירה, לעזאזל

יוסי טרבלוס, סטנדאפיסט

9.8.2004 / 16:36

יוסי טרבלוס מייעץ כיצד לאבחן בחורות שעירות, ומדוע ואיך כדאי "לנכש את העשבים בגינה"

יש בעיה של שעירות במדינה הזאת וזה צורב לשני המגדרים. הסביבה הים תיכונית והמטענים הגנטיים מהתפוצות גוררים איתם בעיות ריפוד-יתר לשני המינים, וזה נושא לתסכול וסבל רב, בעיקר אצל נשים אבל גם בקרב זכרים. אבל אני גבר, אז אני אדבר על הבעיה הזו מהצד שלנו.

אין כמו הבאסה של לצאת עם מישהי, ואז כשאתם מגיעים למיטה אתם רואים שאלוהים בירך אותה בחבילות שיער גוף שצריכות להיאסף לקראת הקציר.

גברים - המצב דורש נקיטת אמצעי הגנה. היום קשה להבחין בין שעירות לחלקות, וככל שהטכנולוגיה הקוסמטית מתקדמת, כך רב הבלבול בין שזיפה לאפרסקית. למרות כל זאת, עדיין אפשר לזהות בשתי דרכים עיקריות אם הבחורה מתלקחת מהר או לא.

דרך ראשונה - פיאות לחיים. אם קו פיאות הלחיים הדקיקות שלה עובר את אמצע האוזן (ואלוהים שישמור מתחבר מתחת לבדל עם העורף) - ברח ומהר. יש לה מספיק הזדמנויות להתחרות עם יעקב טובי על חיקוי האלביס המוצלח ביותר.

דרך שניה - גב תחתון. מדובר בשיטה קצת יותר מתוחכמת והיא דורשת סבלנות, כושר אלתור וקצת מאמץ, אך היא משתלמת בסופו של ערב. המטרה: לבדוק מה קורה בגב התחתון. האמצעי: הפלה אקראית וספונטנית של ארנק או טלפון לרצפה והמתנה להתכופפות ולבשורות מפיקוד דרום. אם המצב טוב - יהיה חלק. אם יתגלה שביל נחש שיורד מהמצדה לכיוון החניון - עדיף לוותר.

חלק מהבנות כבר עלו על השיטה הזו, והן מצליחות להסוות את הזנבנב בעזרת קעקועים של גדרות ועיטורים. לכן חבר'ה, אם יש לבחורה קעקוע שמשתרע על רוחב הגב התחתון, כדאי להיזהר, ועדיף מבעוד מועד לפנות את הבחורה למדרכה ולהזמין פינוי גזם מהעירייה.

אם במקרה הגעתם לסיטואציה קצת יותר אינטימית עם הבחורה ואתם עדיין עם בגדים חלקיים ומתים לדעת אם באיזור הביצה צומחים קני סוף, תשתמשו בשתי שיטות נוספות. שיטה ראשונה: לבדוק מה קורה עם הפופיק. מה שקורה מתחת לפופיק זה ה"בקרוב" למה שאתם הולכים לראות במופע המרכזי. אם מתחת לפופיק חלק, נפלתם טוב. אם יש שבילון - כדאי ללכת לישון.

שיטה שניה: תבדקו את התחתונים. אם הבליטה בתחתונים שלה גדולה מהבליטה בתחתונים שלכם תמציאו פגישה מוקדמת בעבודה מחר.

למזלנו, המודעות עלתה, והיום בנות עם איזור דרומי חלק זה כמו סלולרי. לפני עשר שנים היית יכול למצוא את זה רק אצל מספר די קטן של בחורות, והיום מי שלא מחזיקה בכזה, היא משונה מדי מכדי שנסתובב איתה מלכתחילה.

בנות - אין מה לעשות, צריך לנכש את העשבים למטה בגינה. זה גם יפה יותר וגם יהיה לכן יותר כיף כשנפנק אתכן. על מנת שנצא לפעילות מבצעית מוצלחת ברצועת הבטחון, אנחנו מצפים לעבודה באיזור נקי ממוקשים. דרך אגב גברים, זה גם די כיף לעדר קצת מסביב לגזע העץ שלכם, וזה גם מוסיף כמה מילימטרים למי שצריך (ככה חבר שלי אומר).

לסיכום, שיער זה אולי טבעי אבל זה לא ממש אסתטי אז שימו לב... מתום קריאת הטור יש לכם 7 דקות גלח"צ, זוז!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully