וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת האופנה: איציק כהן לבוש במפת שולחן

ג'ולי דקל

24.8.2004 / 13:42

זינזאנת האופנה יצאה לשטח ותפסה את איציק כהן לבוש במפת שולחן, אפרת כהן בפיז'מה-שיק וגליה אלבין במראה של מרימת משקולות אוקראינית

לפני כמה חודשים גוייסתי למשטרת האופנה. מדובר ביחידת עילית יוקרתית, שהתפקיד שלה זה לצוד סלבריטאים שלא הסתכלו בראי לפני שיצאו לאירוע, לתת להם בראש ולקנוס אותם. אחרי תקופה ארוכה של היערכות, עבודת שטח ואימונים, יצאתי למשימה הראשונה, באירוע בו השיקה חברת השעונים סווטש את קולקציית שעוני הצלילה שלה. בין בתולות הים (כן, בטח בתולות) שהיו באירוע, התגלו כמה מראות קשים במיוחד.

אפרת כהן ("מיכאלה") ומורן אייזנשטיין: אפרתי, חצי שנה בילית עם סטייליסטית צמודה של "מיכאלה". והיא לא לימדה אותך שבגופיית תינוקות רפויה (פיז'מה-שיק) אפשר לרדת להוציא את הזבל, אבל בשום פנים ואופן לא להגיע לאירועים מתוקשרים? ואם כבר התחפשת לאוהדת של מכבי שיכון-המזרח, אז עדיף להסתתר באיזור של הכיבוד ולא לשבת ליד מורן אייזנשטיין ולמשוך תשומת לב. וגם את אייזנשטיין, המרנג במכנסיים הוא לא בייבי-שיק, מקסימום כובסת רומניה על גדות הדנובה. ומילה לסיום אפרת, סוויטי, בפעם הבאה תשאירי את אסי בבית ותביאי רק את מיכאלה, או צאי לאיזה גיבושון סטיילינג עם סנדרלה רינגלר. ולא ללבוש צהוב בחצי השנה הקרובה.

החשודים: גליה אלבין וניר חכלילי

גליה גליה גליה. את אישה נאה ומכובדת. אמנם, האולימפיאדה השפיעה עליך וגרמה לך לרכוש את הסווטש האולימפיאדי בכ- 2,000 שקל, אבל זאת לא סיבה מספיקה כדי להבליט את כתפיך הרחבות והספורטיביות בשמלת קולר איומה. אישה בגילך לא צריכה להתחפש למרימת משקולות אוקראינית. בקיצור, כל דבר שיסתיר את החלק העליון יחמיא לך. וניר חכלילי, שרוול ארוך באמצע אוגוסט? אף על פי הלוק הצנוע-פשוט-כביכול שתואם לאישיותך הסולידית, אנחנו בארץ ישראל החמה והלחה ולא בצילומי "פספורט" בלפלנד. אם יש לך שערות בידיים תוריד בלייזר, מזיע לנו בין האצבעות ברגליים רק מהסתכל עליך.

החשוד: איציק כהן

חולצה אלגנטית מכופתרת ומגוהצת של טימברלנד. מכובד. אבל למה לעזאזל משבצות? התחפשת למפה של פיקניק? וחוצמזה, החולצה שלא מוכנסת לתוך המכנסיים לא מטשטשת את העובדה שכהן נראה כאילו הוא בהריון עם לווייתן, בחודש תשיעי, כבר כמה שנים. שיק של לוח דמקה עושה לנו סחרחורת באישונים.

החשודה: דנה הרמן

האם ייתכן שדנה הרמן זיהתה את משטרת האופנה? אחרת אין כל הסבר הגיוני לכך שהיא לבושה כמו אסיר נמלט. נכון, הפסים באלכסון ולא לרוחב, אבל גווני האפור רק מחזקים את ההשערה שהיא זחלה בצינור ביוב כדי להגיע לאירוע. סוויטי, אפור בקיץ? נו באמת. ועוד בחולצת קולר. מה נהייה עם האופנה הזאת של חולצת קולר? בנות – תפנימו: חולצות קולר זה רק לבנות שיש להן מינימום 200 סמ"ק סיליקון בכל צד, והציצים שלהן זקופים כמו חייל מארינס במסדר מיטות. אחרת תשמעו את הסירנה של זינזאנת האופנה מתוך הצהוב של האוזן, ותבלו כמה לילות טובים באבו כביר, עם בחורות שלובשות מכנסי ברמודה וחולצות עם כריות בכתפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully