וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תראו טוב בחדר הכושר

אדר ריכטר

9.9.2004 / 18:12

סטלה מקרטני וחברת אדידס ישתפו פעולה בעיצוב קולקציית בגדי ספורט

ההרשמה לחדר כושר טומנת בחובה לחצים רבים מאוד המופעלים על המתעמל. איני מתכוונת ללחצים בדמותם של שרירים תפוסים, אלא לבעיה חסרת הפתרון - כיצד להתעמל אך גם להיראות במיטבך. בעודכם מתאמצים, מזיעים, מתנשפים, פרועי שיער, איבריכם הרופסים שלמענם אתם מוציאים את נשמתכם על מסלול הריצה ורבים עם זקנים בתור לאופניים, הם בדיוק האיברים הבולטים בבגדי הספורט הנורמטייבים. נוצר פרדוקס בו אנו נתפסים במערומינו כל הדרך לשיפור ההופעה.

חברת אדידס הודיעה אתמול בניו יורק, שתנסה לשפר את המצב על ידי שיתוף פעולה ארוך טווח עם מעצבת האופנה סטלה מקרטני, שתפתח עבורה קולקציית ספורט ייחודית. הקולקצייה תכלול מוצרי ספורט למתעמלים בחדר הכושר ובבריכה, ותשלב בגדים עם השיק של מקרטני. הקולקצייה הראשונה תצא לחנויות בארצות הברית, יפן ואירופה בפברואר 2005. קולקציות חדשות ייצאו פעמיים בשנה והמחירים ינועו בין 40-200 יורו.

אדידס ומקרטני מקווים שבכך יספקו לנשים המתעמלות בגדים נוחים שישרתו את צרכיהן עם ערך מוסף של אופנתיות ותחכום. מקרטני ידועה בזכות הסגנון המחויט שלה, המשלב סקסיות, נשיות והומור. הקולקצייה הראשונה שלה הוצגה ב-1997 וכיום היא מנהלת חנויות בלוס אנג'לס, ניו יורק ולונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully