וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונגל של היכרויות

ברברה לורינס

14.9.2004 / 10:28

ברברה לורינס הגיעה לישראל מבלגיה, ובתוך ג'ונגל ההיכרויות המקומי נקלעה לאתר אינטרנט למימוש פנטזיות וסטוצים

אתמול בלילה בבליינד דייט, אמר לי הבחור שציפה לפגוש בחורה אירופאית (מתורבתת?), אבל מהר מאוד הבין שיושבת מולו בחורה "תל אביבית טיפוסית". למה הוא התכוון בדיוק?
עניתי לו שאקבל את זה כמחמאה. אכן הגעתי לפה מבלגיה השקטה והחולנית, אני נראית כמו מתנדבת שוודית, ואפשר לומר שהמראה מטעה. בהיותי חיה כאן כבר מספר שנים, לא יכולתי שלא להתאים את עצמי לסביבה. עניין של הישרדות.

בחור אחר, באתר היכרויות, התעקש פעם שאתן לו את סיבת פסילתו. אמרתי לו שזה מכיוון שאין לו השכלה אקדמאית. הוא ענה לי ש"האתר הזה הפך את האנשים לסלקטורים כה טובים, שאפילו מחבל לא היה מצליח להיכנס לכאן". בשבוע שעבר קראתי כתבה על אתר הכרויות ישראלי חדש, שהוקם למטרת מימוש פנטזיות, או סטוצים. הסקרנות למשהו שונה, בנוסף לתחושת ייאוש מהאתרים ה"קונבנציונאליים", גרמו לי לרצות לבדוק את הנושא.

אני נכנסת לאתר וממלאת פרופיל... מה אני מחפשת? "היגיינה אישית גבוהה"? כמובן. מה מדליק אותי? "אוראלי עמוק ורטוב", לא יודעת בדיוק למה הכוונה, אבל נשמע מדליק. אני מצלמת את עצמי בעירום עם מצלמת הרשת שלי ונהנית מזה.

אני מסתובבת באתר ונדהמת מכמה דברים: אותם בחורים שנמצאים באתרי ההיכרויות ה"רגילים" נמצאים גם כאן. לשאלה "איזה סוג קשר אתה מחפש"? בנוסף ל"סקס", "סקס ללא חדירה", "שלישייה" וכדומה... הרוב עונה, "קשר רציני". הכול הרבה יותר רך ועדין, ממה שציפיתי.

לא נכנסתי לאתרים מהסוג הזה בחוץ לארץ, ובכל זאת יש לי תחושה שרק בישראל קיימת אופציה של "קשר רציני" באתר סקס, ושהמנויים באמת מממשים אותה. אין מה לעשות, אנו גם יהודים, וגם ילדים טובים. סקס, פנטזיות, בסדר, אבל מה עם חתונה וילדים? כל אחד שנרשם לאתר הזה שומע ברקע את ההורים אומרים: "נו, מתי תתחתן כבר"?

נשלחו אליי שפע של תמונות, בכולן ה"מועמד" יושב עירום על כיסא עבודה (כפי הנראה מול המחשב) ומחזיק את איבר מינו זקוף בגאווה בלב בפריים.
לאחר כמה ימים היו לי מחשבות על מין עד כדי כך, שהדרך היחידה לפורקן המתח היתה להיפגש עם מישהו. בחרתי מישהו שנראה מעולה, מצויד היטב, וטוען שלא גומר מהר. אני מעבירה לו את הטלפון שלי ואנו כבר קובעים לאותו ערב.

אני מרגישה כמו בסרט, מתרגשת, מתלהבת... הכל קרה כל-כך מהר, בכלל לא הספקתי לספר לחברות. אני נלחצת... מה אם הוא יחטוף אותי? ירצח אותי? אף אחד בכלל לא יידע לאן נעלמתי.

בטלפון הוא אומר לי להתלבש "סקסי". "למה אתה מתכוון בדיוק?" שאלתי אותו. "פשוט תתלבשי סקסי חמודה, מה לא ברור"? אני מחליטה לעזוב את הצורך שלי בניתוח מופרז לפרטי פרטים, של כל מילה וכל מעשה, ולשם שינוי, לזרום. החלטנו מראש שנלך קודם כל לשתות, "לבדוק אם יש כימיה".

סיבוב אחד בלילנבלום, הרבה אלכוהול, ג'וינט אחד, המון כימיה, ואני מוצאת את עצמי עם רון, מוכר הסנדוויצ'ים, אצלי בבית. לרון אין השכלה אקדמאית, אבל למי אכפת? הוא נראה כמו ברד פיט ומתנהג אליי כמו ג'נטלמן אמיתי. הוא לא מעביר לי ראיון עבודה ומבחני מיון למיניהם. הוא לא אומר לי שציפה לראות בחורה אירופאית והתאכזב. הוא רוצה אותי כפי שאני, כאן ועכשיו, בלי מסיכות ובלי משחקים.

חשבתי שבאתר אמצא סוטי מין מכל הסוגים. מה שבאמת מצאתי זה אנשים כמוני, כמוך, כמו השכנים שלי, ושאר תל אביבים, שרק רוצים לקחת נשימה אחת ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully