וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בדייט הראשון

ברברה לורינס

22.9.2004 / 13:33

ברברה לורינס, רווקה בלגית בתל אביב, מתאכזבת מחוקי המשחק בעולם הדייטים, ומבחור נחשק ומגולח במיוחד במקומות הלא-נכונים

אני רווקה בת 28, חיה בתל אביב, עצמאית ובעלת חופש בחירה. בתור שכזו, אני נקרעת בין הצורך "לשחק את המשחק", לבין לפעול על פי תחושה פנימית, ולעשות בדיוק את מה שמתחשק לי באותו רגע. כשאייל מציע לי פגישה אצלו בבית, כדייט רשמי הראשון, באופן אינטואיטיבי אני מסכימה. נשמע לי טבעי לחלוטין להיפגש במסגרת אינטימית שכזאת, לאחר ניהול אינסופי של שיחות נפש בטלפון. בנוסף, כבר הצצנו אחד לשני דרך המחשב, עם מצלמות הרשת שלנו.

יש משיכה פיזית. יש עניין אינטלקטואלי. אני לא מעלה על דעתי שגבר בין 34, יהיה מוכן להשקיע כל-כך הרבה זמן וחשיפה רגשית עבור סטוץ. האומנם טעיתי? כשאני נכנסת לדירתו, אני מבינה מדוע הוא לא רצה שאביא את כלבתי. הכול בגוונים שחור/לבן/אפור - שטח סטרילי לגמרי. הבאתי סרט די.ו.די, "הכתם האנושי". כתם אנושי? אין משהו שמזכיר בן אנוש בדירתו, ובכלל, אני פוחדת לעשות לו כתם על הספה הלבנה הגדולה .

במשך הסרט הוא כלל לא נוגע בי. מה קורה כאן? הוא לא נמשך אלי?
"את מוכנה להירגע?!" אני אומרת לעצמי, "כשמישהו לא מנסה להשכיב אותך מיד, זה לא אומר שהוא לא נמשך אלייך!" בסיום הסרט הוא סוף-סוף מנשק אותי. הוא ממשיך, ובלהט, מנסה להפשיט אותי.

אני נותנת לו להוריד לי את החלק העליון בלבד. פליאה לנוכח השדיים הזקופים שלי: "איזה יפים הם! מה זה, מידה B?".
מה זה? הוא מודד אותי? הוא רוצה למכור לי חזייה?
"לא מותק", אני עונה לו, "זה C ".
"ממש מתאים לך! מתאים לך C עומד".
מאמי, זה לא נס חנוכה! לידיעת ציבור הגברים: אין C טבעי עומד -יש C מסולקן עומד. לא משנה, אסביר לו את זה בהזדמנות אחרת. לא רוצה לקלקל לו את התענוג.

החוקים מתרוצצים לי בראש ואני רוצה לעצור כאן. מצד שני, הבחור מביע רצון עז לרדת לי. בוא נמשיך לעוד קצת. כשהוא חושף מולי את איבר מינו (בתקווה שאסכים לשים אותו בפי), אני שמה לב שמשהו לא כשורה. זה לא הגודל. זה לא הצבע, או הצורה. הזין שלו עומד שם כמו עמוד חשמל על רצפת אספלט! בדיוק כמו דירתו, גם את השטח הזה אייל הפך לסטרילי לגמרי.

מדוע גברים מרגישים צורך לגלח ולהשמיד כל שיערה אפשרית באזור זה, כשיש להם אזורים בגוף עם שיער מיותר, שהרבה יותר מפריע? כשהבנתי שהוא התגלח לכבודי, ידעתי שזאת כרוניקה ידועה מראש - לא ייצא מזה משהו מעבר לסקס. וגם ככה היה.

"חשבתי שכשני אנשים בוגרים, עברנו את שלב המשחקים" אני אומרת לירון למחרת בגינה, עם הכלבים. "אבל חמודה", הוא עונה לי, "את לא מבינה שיש קודים חברתיים מסוימים, ולא משנה מה, הם תמיד תקפים - אם בחור מזמין אותך עליו הביתה, במיוחד בדייט ראשון, הוא פשוט רוצה לזיין אותך".

"אי אפשר פשוט לבחור יחד, שבמקום לשתות את הקפה במקום ציבורי, נשתה אותו במסגרת אינטימית יותר, כמו בבית? זה תמיד אומר שיש ציפייה לסקס"?

כבר קרוב לחצות. ירון הולך לשון. גם קרן מצטרפת אליו. עמית בדיוק מגיע עם כלבתו. אנו מדברים ולאחר זמן מה אני אומרת לו "טוב עמית, גם אני פורשת". "רגע", הוא אומר לי ברכות, "השיחה שלנו כל-כך מעניינת. בואי אליי. אני רוצה להזמין אותך לקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully