וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאון: חזיות נוחות וזולת ברשת זארה

נגה משל

8.11.2004 / 13:02

הספרדיה הפופולרית זארה, מפתיעה עם חזיות נוחות וזולות, בעיקר למי שאוחזת במידות קטנות-בינוניות

חזיות נוחות ויפות זה לא דבר שלבחורה ממוצעת קל למצוא, לא משנה מה גודל החזה שלה. בסופו של דבר במגירת החזיות יש תמיד כמה אהובות יותר, כמה ששומרים לאירועים מיוחדים ולא מעט שנדחקות לאחורי הארון ויוצאות מחשיכת הקיווצ'וץ רק כשמחליפים קיץ-חורף. הקטע המבאס הוא שחזיות טובות (או לפחות אלה שנחשבות טובות על ידי רוב הנשים) עולות הרבה כסף. די מבאס להוציא 150-300 שקל על חזייה ואז לגלות שהיא לא כל כך נוחה.

את סוגיית החזיות שלי אני פותרת בדרך כלל בחו"ל, שם הרבה יותר קל למצוא בגדים תחתונים יפים וזולים. בכל פעם שאני מגיעה לארה"ב אני קונה סטוק מפואר שמחזיק לי כמה שנים, ובכל מדינה אירופאית אני נמשכת כאל אש לאגפי החזיות כדי לבדוק אם יש מציאות (מסקנות: בארה"ב הכי זול, באנגליה יש סחורה טובה, ובפריז, לעומת זאת, יש את החזיות הכי יפות בעולם, אבל גם הכי יקרות והכי תחרתיות).

בכל מקרה אני יודעת שבמקרה הזה הגודל כן קובע. אני לא אתווכח אם בעלות החזה הגדול שעבורן חזייה היא באמת לא עניין של מה בכך, אבל מי שבורכה בצמד קטן עד ממוצע ( בסביבות ה-B75) בהחלט יכולה לאפשר לעצמה לוותר על מפגשים אישיים ויקרים בחנויות חזיות מתמחות ולקנות חזיות פשוטות, נוחות ופרקטיות ב-"זארה". נכון, גם לFIX יש חזיות פשוטות וזולות יחסית, אבל מניסיוני, לא כולן נוחות.

את החזיות של "זארה" - כמו כל דבר טוב - גיליתי ממש במקרה. הסיפור עצמו לא כל כך מעניין כמו השורה התחתונה, שחזיות הכותנה הספרדיות הן ממש אחלה: בסיסיות ופשוטות ללא תפר אמצע, עם ברזלים, מרופדות ממש מעט ובדיוק במידה הנכונה כדי לא להיראות מגוחכת, וכמובן זולות - 69.90-79.90 ¤.

מאז שגיליתי אותן, הן חוזרות לככב בחנויות בכל עונה עם שינויים קטנים של צבע והדפס. המגוון די מצומצם (גם המלאי) ובביקורי האחרון ראיתי שהצבעים השולטים הם: שחור, לבן, צבע גוף, מנטה, ורוד ופסים. אחד היתרונות הגדולים של החזיות הוא שהכתפיות שלהן מאוד דקות, מה שמאפשר להן כמעט ולא להיראות כשלובשים גופייה עם כתפיות ספגטי. ברשת יש גם גופיות תחתונות חמודות עם פרחים וקצת תחרה, שגם הן זולות יותר מהממוצע.

בכל אופן, זה המקום להפריך שמועה ששווה לחכות לסוף העונה של "זארה". המחירים של הרשת לא יקרים מלכתחילה ולפחות בתחום החזיות ההנחה לא עולה בדרך כלל על 10 ¤, נוסף לכך שבסוף העונה מאוד קשה למצוא מידות כי המלאי מצומצם.

  • עוד באותו נושא:
  • זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully