וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרדמת אופנתית

אדר ריכטר

11.11.2004 / 10:28

עם 200 מיליון דולר בחשבון הבנק היינו מצפים מסוהא ערפאת להפגין טעם אופנתי משובח יותר ולזרוק כבר את החליפה האפורה המשעממת

גברות ראשונות בדרך כלל שבות לסדר היום הציבורי רק כשקורה אסון. כשביל קלינטון נתפס משתרלל מהצד, כשחוסיין מלך ירדן מת, ועתה, כשיאסר ערפאת נמצא בתרדמת שהולכת ומחמירה. אסונות הם שעתן האופנתית הגדולה של הנשים-של. או אז נשלפות מהארון חליפות המעצבים או הגלאביות התפורות היטב, בהן נראות הרעיות בוכיות אך זוהרות ואציליות מתמיד.

בימים אלה, כאמור, זוכה סוהא ערפאת לעדנה תקשורתית, מה שמעורר מייד את משטרת האופנה מרבצה, בבואה לבחון מהי האג'נדה האופנתית של הראיסה. והתמונות לא קלות. ובכן, בסקירה מהירה של הופעותיה הפומביות המעטות של סוהא ערפאת, ניתן בהחלט לקבוע ש'גוד טייסט' לא תראו פה. למרות ריחוקה ומרחקה מההמון הפלסטיני העני, ולמרות סביבתה הטבעית של הגברת ערפאת, הלא היא פריז - מרכז העצבים האופנתי של העולם, התעקשה סוהא לאמץ לעצמה לוק שמרני, משעמם, ושלא לומר זקן.

לא שאפשר להשוות בין פרינסס סוהא למלכות האמיתיות של העולם הערבי, אבל קחו למשל את נור או רניה, או אפילו את הגברת עסמה אל אסד - בריטיות במראן ובנפשן, הן חולשות על עמים ערביים בגאלביות מעוצבות ובחליפות מחויטות של מיטב המעצבים העולמיים. סוהא, לעומת זאת לא מגוונת ומופיעה פעם אחר פעם באותה חליפה שחורה וסמי- מחוייטת עם חולצה לבנה מתחת. כך היא זוהתה ב-1995, ב-1998 וגם 4 שנים לאחר מכן, כשהפעם החליפה השחורה הפכה עורה לאפורה, מעל גופיה אדומה, שנראית כאילו נרכשה במבצע ב-TNT.

וזה נכון שלזוגתו בנפרד של הראיס, שנולדה לפני 40 שנה בירושלים, אין זכרונות ילדות מהביג בן ובסופו של דבר היא לא נישאה למנהיג שרמנטי, בוגר פנימייה בממלכה הבריטית, אבל קשה לומר שהיא בת למשפחה ענייה פושטת יד ורגל מאשפתות הגדה. היא נולדה לאב בנקאי ואמא עיתונאית ופעילה פוליטית וגודלה על ידי נזירות. הייתי מצפה מסוהא, שהייתה עיתונאית בעצמה, לגלות אופקים רחבים באשר לטעמה האופנתי. בפעמים המעטות שביקרה סוהא בשטח הפלסטיני הבוער, היא נצפתה בעיקר חמושה בב.מ.וו שלה, כשמתוכה ניתן היה לראות שתי רגליים מונחות בזו אחר זו על הקרקע הרמאללית החרוכה, חמושות בנעלי עקב שחורות מעור.

עם 200 מיליון דולר בחשבון המשותף (בשוויץ) היינו מצפים ממנה לצאת מדי פעם לסיבוב שופינג בשאנז אליזה, או אפילו להרים טלפון לסנדרה רינגלר ולקבל ייעוץ בסיסי בנושא התאמת צבעים וקוי מותן שפסו מהעולם בתום שנות ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully