וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית התכשיטים של ג'יספה קלגרו

אדר ריכטר

18.11.2004 / 10:25

על חוט אחד בלתי נגמר עם קשירת בדי סאטן מבהיקים בנה המעצב האיטלקי ג'יספה קלגרו קולקציה מפתיעה ומקסימה של תכשיטים שנמכרים בפדני

באיטלקית מתנגנת, בין עציו של פאטיו ירקרק שהוקם בין לילה ברחבת חנות פדני שבככר המדינה, הציג מעצב התכשיטים ג'יספה קלגרו את הקולקצייה החדשה, המפתיעה והניתנת לכביסה של פדני.

את עובדת היותו של קלגרו לוקה במצוינות לא יצטרך קהל הישראליים לאמת. הוא נושא איתו מוניטין שכולל שני פרסים מעולם התכשיטים, עבור מקוריות ומצוינות בביצוע, ועבור פריט עבודת יד העשוי כולו מזהב טהור. בפדני העריכו את התיגר שקרא קלגרו על המושג "תכשיט", והם פורסים חסותם על קו תכשיטים שלובשים ולא עונדים, העשויים מזהב או כסף ארוג, משולבים עם חוטי משי דקים.

הקולקציה כוללת שרשראות קולר, עגילים וצמידים בשילובי בד, טבעות ארוגות ובשילוב משי וצעיפים ארוגים. הפריטים המעניינים ביותר עשויים מחוט אחד ארוך ובלתי נגמר וחלקם מסתיימים בקשירת בדי סאטן מבהיקים, ולא בסוגר מתכתי קונבנציונלי. תכשיטי הבד ניתנים לצביעה ב-400 גוונים שונים.

ג'יספה מספר על נישואים מהפכניים בין עולם התכשיטים לעולם הבדים. הוא מספר שהשלב הראשון היה ליצור חוט דק יותר ויותר עד לתוצאה של חוט דקיק, עמיד וגמיש. התכשיטים נולדו מתוך מסע שמשתף את כל החושים: לא רק יפה לעין כמו תכשיטים מסורתיים, אלא גם לעור, לרגש ולסקרנות. רכות וחמימות תופסת את מקום המתכת הנוקשה והקרה.

את התכשיטים אפשר לכבס כמו כל בד אחר במים פושרים, לגהץ או להעביר בניקוי יבש. בכל אופן, מגע ישיר עם בושם לא יגרום להם נחת וחשיפה ישירה לאש עלולה לגרום לשינוי הצבע.

מחירים:
1,500-43,000 ¤

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשיטים של ג'יספה קלגרו. לחצו להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully