וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי האמא ומי הבת?

אדר ריכטר

5.12.2004 / 12:01

אפשר לייצר אופנה שתתאים גם לצעירות וגם למבוגרות, מבלי שאף אחת תיראה גרוטסקית. המעצבת אורלי גולן מציגה

מכל תחלואי האופנה הישראלית זה שמקומם אותי הכי הרבה היא הנטייה של נשים בוגרות, שחוששות להיראות זקנות, לפלוש למלתחה של בנות הטיפשעשרה שלהן. המחשבה שחולצות בטן וגזרה נמוכה בגיל המעבר הן הדרך להשגת לוק צעיר, טרם חלחלה לתודעת הנשים הישראליות, והתוצאות בשטח הן עגומות ביותר.

מבין כתלי 'שנקר' צצה לה המעצבת אורלי גולן ומערערת באחת את הנחת היסוד הזו. היא לא מייצרת את מראה 'האמא השרלילה והפתטית בבגדים חושפניים של בת עשרה', וגם לא מייצרת בגדים דודתיים קשים של בנות מצווה, שנראות כמו מתנדבות במתנ"ס השכונתי. את הבגדים של גולן יכולות ללבוש בנות ואמהות כאחת, ללא חשש לגרטוסקיות. כהוכחה לרצינות כוונותיה היא מלבישה את קולקציית החורף שלה על אמא ובת, יפהיפיות אמיתיות עם תעודות - דורית ילניק, מלכת יופי לשעבר, ובתה ליאור פרידמן, "נערת השנה", שמדגמנות ביחד את קולקציית החורף.

הקולקצייה מורכבת מאוסף פריטים במראה רחוב ספורטיבי, בהם מכנסיים בגזרות נקיות וחולצות במראה קוקטי, לצד סריגים באריגה גסה וחצאיות א-סימטריות מסוגננות, מבדי כותנה, צמר מעורב, טוויד, ליקרות וג'ינס משופשף. הקולקציה כולה משופעת בכפתורים מעוצבים, פרחים בעבודת יד, כיסים חיצוניים, שילובי בדים בעלי טקסטורות שונות, ועיבוד חגורות פנימיות במכנסיים מבדים שונים ומגוונים.

מחכה לדיזנגוף

אורלי גולן, בת ה-31, סיימה את לימודיה לפני 5 שנים, ו-3 שנים מאוחר יותר השלימה את הקולקצייה הראשונה שלה, שנמכרה במכירות ביתיות, ברשת חנויות רזילי ועוד. מעתה אפשר יהיה להשיג את העיצובים של אורלי בחנות הסטודיו הציורית והשקטה שלה בנווה צדק, כשהשאיפה היא לפתוח בסופו של דבר חנות בדיזינגוף.

הפריטים מגיעים במידות: 36-46, ואורלי דואגת לייצר לכל דגם את המידות המתאימות לו.

מחירים:
חולצות: 200-300 ש"ח
מכנסיים: 440-460 ש"ח
חצאיות: 400-500 ש"ח
שמלות: 650-700 ש"ח

את הקולקציה אפשר להשיג אצל אורלי ברחוב מגדל 5 נווה צדק בתל אביב ובחנויות המעצבים המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully