וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאית

אדר ריכטר

21.3.2005 / 9:40

במסעדה גרוזינית, על כוס תה בריטי, הציגה המעצבת הישראלית נאית קולקציה צנועה, שמרנית וחיננית בהשראת המשקה הנפוץ בעולם

מבויישת ועדינה, לבושה לאו דווקא בדגם המוצלח ביותר שלה, עמדה מעצבת האופנה נאית בפינת אחד החדרים של מסעדת "ננוצ'קה" והציגה את הבייבי שלה בפני קומץ עיתונאים שהצטופפו לצד עוגיות שקדים ותה. נאית הציגה קולקציית חורף מהוגנת וחנוטה, שנהגתה כולה בצל טקס התה, על מגוון סוגיו וריחותיו, עם השפעות מזרח אסייאתיות אך בתיפורים מערביים. לא היה מקום אליו אפשר היה לברוח מדימוי התיון אליו נצמדה נאית באדיקות - משמות הדגמים ועד לתיק העיתונאים שהיה עטוף בצורה של שקיק תה.

הקולקציה קיימה בדיוק את מה שנאית הבטיחה: ליין צנוע, עם מספר פריטים שהיו תפורים היטב לצד כאלו שקצת אכזבו, כמה דגמים שהעידו על בשלות מקצועית, וגם כאלו שהזכירו קצת סטייל של בזאר. עליי לפתוח באזהרה כי הנטיות האופנתיות של נאית הן לא כוס התה של כל אחת: הסגנון הוא בריטי מאופק ומכובד, ונראה שבשביל רוב הדגמים כדאי להיות מצויידים בלוק טבעי ספציפי מאוד, כדי להימנע מנפילה אל תהום הדודתיות.

התצוגה הקטנה נערכה באווירה ביתית ונעימה, באיכלוס שתי דוגמניות בלבד, והיא נפתחה בהצגת מכנסיים מדגם 'ויסוצקי' בגזרה גבוהה, שניכר עליהם שיתאימו לרוב הנשים שמתפרשות על גרף הצורה הנורמלית, עם חולצת 'יסמין' ורודה מויסקוזה ולייקרה, בתוספת כיווצים במרכזה. בהמשך, נוסף ל'יסמין' ז'קט 'ארל גריי' מעוצב להפליא ומכנס לבן בקו מותן נמוך, עם מכפלת קצרה וכיסים קדמיים אלכסוניים, שמתוכם בצבצה בטנה ירקרקה.

אתנחתא אופנתית מרעננת סיפק סריג מעטפת, "בהשראת קאראטה וקימונו יפני, אך בסריגה מערבית", לדברי נאית. הסריג הרומנטי מגיע בצבעי חום, ורוד ושחור הוא משקף היטב את המגמה האופנתית הרכה שמבוססת על עולם בגדי הריקוד והמחול.

לא מחמיאות במיוחד היו שמלות בגזרת דיילות של חברת טיסות שכר ידועה, במרקם ויסקוזה עם מעט מדי לייקרה, שלא הספיקה כדי להצמיד אותן לקווי הגוף, עם שסע קדמי שקצת הציל את המצב וצווארון סיני. על הדוגמניות וגם על נאית, בכל אופן, זה לא ישב פיקס. עוד הציגה נאית גרסה פרטית לחצאית המזכירה המסורתית ו'חולצת לבנדר' עם צווארון מגוון שנקשר במגוון צורות.

מחירים

נאית מעצבת כבר 5 שנים ולפני שנתיים וחצי הרגישה שהגיע הזמן לפתוח חנות משלה ולהפסיק להשחיל את הקולקציות שלה לחנויות כמו 'שיין' ו'כתומנטה' בתל אביב.

מחירים:
חולצות: 295-425 ¤
סריגים: 250-465 ¤
מכנסיים: 395-465 ¤
שמלות: 350-700 ¤

את הדגמים אפשר להשיג ב"נאית" רחוב מקווה ישראל 10 בתל אביב ובבוטיקים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully