וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת האופנה: מיקי בוגנים חוגג במסעדת מסה

יניב משיח

6.1.2005 / 9:11

יניב משיח הגיע כדי לפרגן למיקי בוגנים על תוכנית הטלוויזיה החדשה, ובין קוקטייל שרימפס לקוקטייל אורגזמה הפעיל את הצ'קלקה של ניידת האופנה

מיקי בוגנים האיש והמסרק עלה עם תוכנית משלו ("בסלון עם מיקי") בערוץ החיים הטובים. לדעתו זאת הייתה סיבה מספיק טובה כדי לגרור למסעדת מסה החדשה ים סלבס ושלל דוגמניות. אני כמובן לא ויתרתי על התענוג לרוקן את הדיו בעט ולמלא את הפנקס בדו"חות אופנה, בין פירות ים לקוקטיילים.

עמוק באדמה

הגברת שלפני שבועיים סיפרה לי שלפרנסתה היא קונה עבור אנשים אחרים את המלתחה, ומלמדת אותם מה כדאי להם ללבוש ואיך להתאפר, גרמה לי להיקרע מצחוק. הקניינית הפרטית נראתה כאילו נמלטה מאתר הצילומים של "עמוק באדמה", רגע לפני שנייט פישר סוגר עליה את המכסה של ארון הקבורה המרופד.

אני לא מדבר רק על המעיל השחור שנראה בין גילה של דונסקי, ולא רק על נעלי העקב הלא ממש שייכות. אותה גברת, שעל ברכיה התחנכו מיטב הדוגמניות של ישראל, נראית כאילו דחפה את פניה לקערית פודרה העבירה גיהוץ על הפרצוף ולסיום רוקנה אודם פורימי על שפתיה.
לסיכום: אף פעם לא מאוחר מדי לעשות הסבה מקצועית.

יצאה גבר

כדי לדפוק הופעות נעזרת דנה באופן קבוע במעצבי השמלות ז'אן פול גוטייה וגלית לוי (איזה כיף לה להיכלל איתו באותה רשימה). היא תמיד, אבל תמיד, יודעת להבליט את מה שאפשר ולהסתיר את מה שצריך. גם הפעם היא לא איכזבה והגיעה מצוידת במכנס צמוד עד כדי צועק "התפוצצות" וכל זה כדי שהנוכחים ואתם תאכלו את הכובע על הגוף המדהים של ה. לזה דאגה להוסיף סטרפלס בגון זהוב וחגורה תואמת ונשפכת שמוסיפה עניין וכמובן את החיוך הבלתי נגמר שלה. נו, אז רציתי לקטול, למצוא איזה דפקט ולזכור לה את זה לנצח, אבל כלום, האינטרנשיונלית לא נתנה לי אפילו לחשוב על האופציה הזאת.
לסיכום: פעם דיווה תמיד דיווה.

שילוב קטלני

הגברת הרמן כאילו נולדה כדי להוציא לי את העיניים מהמקום- בין אם זה בגלל תוכנית הסקס בה הציגה אביזרים שגרמו לקיבה שלי להתהפך ובין אם זה בגלל השמלה שאותה לבשה לאירוע. עוד לפני שרשמתי את הדו"ח התקשרתי להזמין תור אצל רופא העיניים שלי. את הגוף החטוב של ההרמנית הצלחתי לקלוט אבל זה לא גרם לי לפספס את המגף הצבאי שיצר טוטאל לוק בעייתי עם השמלה. מה זו השמלה הזו? אז נכון ששילובי צבעים וצורות עושות את ההופעה, אבל למה ככה?
לסיכום: לכל אחת מגיעה הזדמנות שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully