וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים על סאדו-מאזו

כתבת וואלה! אופנה צילום: איתמר סיידא

10.1.2005 / 11:07

סצינת הסאדו-מאזו הישראלית פורחת, ולשמחת המצליפים והמוצלפים א?ילה סזריולם מעצבת בגדים שחורים, צמודים וחשופים לפעילות לילית סוערת

כשאתם נרדמים בלילה מול "פסוקו של יום" בפיג'מת הפלאנל הוורודה שלכם, יש מי שלובש את בגדי הויניל הצמודים והמבריקים שלו, ויוצאת לפקוד את סצינת הסאדו-מאזו הישראלית. לשמחתם של המצליפים והמוצלפים, מזה כשנתיים מעצבת אילה סזריולם בגדים לסצינת הסאדו-מאזו, עם קולקציות מיוחדות לכל אחת מהקבוצות הפועלות בתחום.

"הרוקיסטים אוהבים ויניל מבריק או בגדים דמויי עור והגוטים אוהבים בעיקר קטיפה ותחרה, אבל כולם כמעט מעדיפים את הבגדים שלהם בצבע שחור, עם עיטורי כסף ומעט אדום או לבן לקישוט", אומרת אילה. לדבריה, בסצינה פועלים קרוב ל-6,000 איש ועוד רבים שנמצאים בארון, וכי בישראל יש כ-7 אתרי אינטרנט שעוסקים בתחום באופן פעיל.

"הביקוש לבגדים מגיע לא רק מצד מי שאוהב סאדו, אלא גם ממי שרוצים להיראות סקסי סקסי באופן יוצא דופן. כך למשל, הגיע אלי לפני כמה זמן אישה שביקשה אוברול מוויניל לבת המצווה של הבת שלה". אם חשבתם שהבגדים מיועדים רק לנשים, טעיתם. גם גברים רוכשים בגדי סאדו-מאזו, כשאר הפריטים המבוקשים ביותר על ידי הם מכנסי וינחל שחורים (ראה תמונה) או אוברולים מוויניל.

אילה פועלת כמעט לבד בתחום, ולדבריה יש רק מעצבים בודדים שמייצרים את בגדי סאדו או מייבאים אותם מאמסטרדם. המחירים נעים בין 200 שקל לפריט הכי זול, ועד 900 שקל, לפריט הכי יקר, שהוא מחוך דו-צדדי.

בתצוגת אופנה שנערכה לפני לילות אחדים בתל אביב, הציגה אילה את קולקציית הסאדו-מאזו שעיצבה. אם מצאתם בתמונות פריט שיכול לרענן את הזוגיות שלכם, תוכלו לרכוש אותו בסטודיו שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחץ להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחץ להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחץ להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סאדו מאזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully