וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי קסם

גבריאלה רון

31.1.2005 / 10:48

מעצבת האופנה טל בק מיישרת קו עם קטלוגים שהופקו בארץ במקצועיות של חו"ל ובניחוח קסום ומציגה את קטלוג החורף הנוכחי

לעתים נדירות נעשה בארץ קטלוג עם קונספט מתוחכם, שנראה שבאמת הושקעה בו מחשבה, מהצילום ועד הגרפיקה. הקטלוג החדש של מעצבת האופנה טל בק נופל תחת הקטגוריה הנדירה הזאת. הנוסחה המנצחת בקטלוג מורכבת מכמה גורמים: הצילום המדויק בפשטותו של רוני כנעי, הסטיילינג המושלם של נועה ילון, הגרפיקה הנקייה של גילה קפלן והמראה השנוי במחלוקת של הדוגמנים.

בקטלוג נראות שתי דמויות: בחור שחור ומרשים למראה, בעל אפרו שופע ופנים עדינות ונשיות, ובחורה בלונדינית בעלת עיניים עצובות ומלאות הבעה. בין שתי הדמויות כמעט ואין אינטרקציה, אפילו בפריים שבו נוצרת ביניהן כביכול אינטימיות. מבטו השני ומבטה הקודר לא מצטלבים ונשארים ממוקדים על המצלמה. כך שנשמר מיסתורין סמוי ומפתה בין דפי הקטלוג הגדולים והמחוספסים.

הבגדים, שעל הקולב עלולים להיראות דודתיים במקצת, מקבלים בקטלוג גוון וינטאג'י מעודכן ומפתה, שעובד היטב עם ההעמדה המחושבת של הדמויות בתוך החלל – דירה אנונימית בעלת קסם תל אביבי מובהק. הקטלוג אמנם מציע מבחר קטן של תמונות, אבל המחשבה שהוקדשה לבחירתם ולעריכתם ניכרת במוצר הסופי ומסייעת ביצירת קטלוג שנראה כמו הפקת אופנה במגזין חו"לי מעודכן.

להשיג בטל בק, רחוב דיזנגוף 204 תל אביב, קניון מלחה ירושלים
גלריית מעצבים קריון,קריית ביאליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully