וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר, אני זוכרת

יוסי טרבלוס

30.1.2005 / 11:05

ליוסי טרבלוס נמאס מבנות שמנהלות נגדו ארכיון פאשלות והוא קורא לגברים לצאת נגד תופעת הפנקסנות הנשית

לנשים יש חוש זכרון מאוד סלקטיבי, הן לא יזכרו דברים בסיסיים כמו איך מתכנתים את הוידאו להקלטה או איך מתקינים את המסנג'ר מחדש, אבל אם אי פעם פישלת ולא זכרת את יום השנה, השנים והשלושת רבעי שלכם ביחד, או החמאת לחברה טובה שלה או למלצרית במסעדה על משהו שהן לבשו - הן ימלקו לך את הראש בצעקות. וזה ברור, את העובדה הזו כבר ביססנו בעבר. אבל מה שהכי מעצבן בנשים הוא יומן האירועים שהן מנהלות.

לנשים יש לוח שנה שבו הן סופרות, בודקות וממיינות את כל הפאשלות הקטנות שאתה עושה. ביום בו הן חשות כי מגיע ויכוח (כמו החיות לפני הצונאמי, הן יודעות כשזה מתקרב), הן פשוט עוברות מראש על לוח הפאשלות השנתי, מדרגות אותו ומשננות, מי אמר למי, מתי וכמה כוסית היא הייתה. כשיפרוץ הויכוח המצופה וכשאתה תרגיש הכי בטוח בעצמך שהנה סוף סוף יצאת צודק, ושאתה באמת עושה בדיוק את אותה כמות כלים שהיא עושה, היא תתחיל לשלוף לך את זה, את היום ההוא לפני חמישה חודשים בו נתת לה לחכות 20 דקות לבד במסעדה, כי שכחת שקבעתם. בום, אאוט אוף נו-וור היא תהפוך אותך עם פריט הארכיון הזה ואתה לשווא תנסה לפשפש בזיכרונך המצולק ותנסה להיזכר מתי בפעם האחרונה השיער שלה סתם את הביוב, או שהיא עשתה רגליים בסכין הגילוח החדש שלך.

אנחנו צריכים להתמרד. גברים, זה הזמן להתקומם. אני ממליץ על שתי דרכים עיקריות למאבק בתופעת ארכיוני היחסים. הדרך הראשונה שמקובלת גם במערכת המשפטית – חוק ההתיישנות. לא יכול להיות שאחד מבני הזוג יעלה באוב פאק של בן הזוג השני (להלן: המפשל) שגילו מעל שלושה חדשים, קל וחומר אם המפשל התנצל או פיצה את הצד השני (להלן: המפושל). בכל ויכוח סוער שבו יוטחו זה בצד זה עלבונות והאשמות, ובטרם אחד מהצדדים יישן בסלון, יש לבדוק את התאריך שבו פישל המפשל למפושל. את המקרה יש לרשום במסודר בפרוטוקולים שיאוחסנו בצורה מאורגנת בדרך כלל על ידי האישה, ואם האירוע עתיק מדי אין להעלותו בדיון כלל.

חי על זמן שאול

דרך שנייה שיכולה להיות תוספת ועזר לדרך הראשונה היא הרישום הכפול. זאת אומרת שלא רק היא יכולה לרשום, לתעד ולקטלג את שפישלת, גם אנחנו. אם ביקשנו ממנה להדליק לנו את הדוד והתקלחנו עם מים קרים כי היא שכחה – עבירה, אם זה היה תור ההורים שלך השבוע והיא בכל זאת הכריחה אותך ללכת לאכול את האוכל התפל של אמא שלה- עבירה במתכוון, שתי זריקות זין על הכלים וכדור שוקולד מהצד. אם היא הבטיחה לך שאם ניסע לצימר בצפון יהיה סקס מטורף כל הסופשבוע ובסוף קיבלת יומיים של קטיף דובדבנים - הרחקה עד תום העונה, יאללה נערות ליווי.

כל הדברים האלה מתועדים על ידך ונרשמים ביומן - באופן מסודר!!! בלי פתקיות, ובלי 'זה בסדר אני אזכור', תילחמו בהן בנשק שלהן. ואז כשמגיע הוויכוח הגדול, אתה כרגיל תגיע לנקודת הלהט שבה היא מתחילה לשלוף לך את כל הפעמים שאכלת את העוגה שהיא רצתה להביא למשרד וכאלה, ואתה בשלווה וברוגע תשלוף את גמר גביע האלופות שבו היא הכריחה אותך ללכת למסיבת יום ההולדת של מיכל חברה שלה מהספינינג. בום, משום מקום מגיע אליה הנוקאוט בסיבוב הרביעי, בעוד שהיא שרויה בהלם תן גם את המקרה שבו היא הבטיחה לך שהיא לא תיקח אותך יותר לחתונות של חברים מהמשרד ולא קיימה ועוף משם, לפני שהיא תספיק להתאושש, כי תאמין לי אתה מפשל יותר ממנה. אל תהסס ואל תתמהמה כי נשים הן כמו כרישים, מריחות דם ורק מתעוררות, עוף משם מיד!. קח את הרגליים ולך שחק פלייסטישן בבית של חבר שלך לכמה שעות. כשהיא תתאושש מההלם אתה כבר תהיה עסוק לכסח עם אדי לוחם הקפוארה את חבר שלך בטקן 3. אתה גם ככה חי על זמן שאול, לפחות בטקן יש לך סיכוי לנצח.


יוסי טרבלוס מופיע יחד עם שחר חסון, אדם שרון, אמירם טובים וירון ברלד במופע סטנד אפ אל תוך הלילה בכל שישי ב 00:30 בצוותא תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully