וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאגי חוזר

ליאת בכר

2.2.2005 / 10:02

הג'ינס שהיה להיט בשנות ה-80 חוזר לאופנה והוא מומלץ בחום. מתרחב, נוח ובגזרה גבוהה

מה הבשורה הכי טובה שתוכלו לקבל, אחרי הודעה על שלום גורף במזרח התיכון? את הבשורה על שינוי כיוון נוסף בעולם הג'ינסים. העונה צץ ועולה כוכבן חדש בשמי הג'ינס ואנחנו כאן כדי להמליץ עליו בחום ולעודד אתכם לאמץ אותו אל חיקכם. מדובר בג'ינס הרחב, הידוע בכינויו ה'באגי ג'ינס', שמבצע קאמבק היסטרי ברחבי אירופה, וכעת גם האמריקאים מצטרפים לחגיגה.

הנושא נדון בפינה אהובה בשם Trend-E!, במהדורת החדשות של ערוץ הבידור E!, במסגרתה קיבלה המנחה ג'וליאנה הסבר מאלף על שובו של הבאגי. נבחנו שם כמה מהחששות העמוקים שעלול הבאגי לעורר בקרב נשות אמריקה, ובהכירנו את בנות ישראל – שלא יזהו מראה חסוד גם אם ייתקלו בו חזיתית – הרי שחששות דומים ודאי יעלו גם אצלן: האין הבאגי משמין? אם ניאחז באילנות גבוהים ונצטט את ג'וליאנה, כל עוד תצוותו לג'ינס הרחב חולצה צמודה, גם הדאגה הזאת נעלמת. כולם יראו כמה אתן חטובות ומרכיב הכוסיות יישמר בהצלחה.

בין הסקייטבורד להיפ הופ

הבאגי, ששורשיו טמונים איפשהו בטווח שבין תעשיות הסקייטבורד וההיפ הופ, הוא בעינינו הבחירה המושלמת לחורף 2005. ראשית, הוא נוח. שנית, לא תראו אותו על כל בחורה ברחוב. וחשוב מכל, יש עליו כמויות של "אטיטיוד" שאין על שום ג'ינס אחר. ואטיטיוד, יודע כל מי שאוהב אופנה, הוא לפחות חמישים אחוז מהדרך לניצחון מוחץ.

הוא לביש במגוון שילובים: הדקו אותו למותניכן בעזרת חגורה – דקה או עבה, נוצצת או שקטה, גם החגורה היא אביזר לוהט בעונה הנוכחית; או שתבחרו שלא להדק אותו כלל, ותלבשו אותו ממש משוחרר ונופל, כמו בגרסה ההיפ הופית שלו. הבאגי יהיה נפלא, כאמור, עם חולצה צמודה וסקסית, במיוחד במחיצת גופיית סאטן שנראית כאילו יצאה הרגע מחדר השינה, או עם סריג גדול ונשפך בצבע עז, שגם הוא מצוי בשפע העונה. סניקרס, מגפיים או אפילו נעלי בלרינה יעניקו לו, כל אחד בדרכו המיוחדת, טוויסט מוצלח. השילוב שאנחנו אוהבים במיוחד הוא זה שמפגיש את הבאגי עם חולצה משובצת, רצוי מפלאנל, בלוק הציידים המשודרג שבא עלינו לטובה בחורף זה, ושחברים בו גם אביזרים המשלבים פרווה, כובעים ומגפיים, ופריטים מצמר, קורדרוי ועור.

עזבו אתכן מג'ינס נמוך

כך או כך, אל תחששו מפניו. הרווח שבינו לבין גופנו לא מונע מהבאגי להיות מחמיא, מלא חן ושובב. הגיע הזמן לייבש בארון את הג'ינס הצמוד מדי והנמוך עד אימה. לא לחינם שחררנו את עצמנו מהמחוכים שבהם נחנקנו בעבר ושרפנו כמה חזיות בדרכנו הלום: נשים אמיתיות הן נשים משוחררות, ואין אישה משוחררת יותר מזו שמרגישה נוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully