וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקוסמטי: המוצרים החדשים לחורף

אדר ריכטר

7.2.2005 / 9:29

עפרונות ב-9 גוונים, שפתון נוזלי נטול ריח, בושם מטורף ומסקרה מפרידת ריסים. המוצרים החדשים לחורף

בעלות שפתיים זולגניות, נשקניות אגרסיביות, בעלות ריסים נדבקים וחובבות המראה הזהוב-כסוף - קבלו את המבזק הקוסמטי.

עפרונות ב-9 גוונים

ג'ייד משיקה עפרונות שפתיים חדשים, "אינטנס ליפ-ליינר", ב-9 גוונים שונים, ומעניקה גם טיפ לאיפור שפתיים מושלם: יש לתחום את השפתיים ולמלא עם עפרון השפתיים את כל השפה, ומעליו שפתון או גלוס. תיחום השפתיים מונע בריחת ליפגלוס מהשפתיים ותורם לקיבוע השפתון.
מחיר: 39.90 ¤

שפתון לנשיקות רטובות

דיור מציעה שפתון נוזלי חדשני DIOR ADDICT LIP FLUID , באריזת גלוס, נטול ריח ועמיד, לדברי המשווקים, גם בנשיקות הרטובות ביותר. השפתון מגיע במארז נוח לשימוש, עם ספוגית מריחה בזווית. בסדרה 8 גוונים: ורוד בייבי חיוור, ורוד קורל בהיר, ורוד טבעי, ורוד מסטיק, ורוד חזק, ורוד עם נגיעות של סגול, חום אגוז ואדום דובדבן. דיור מעניקה למתאפרות טיפ לאיפור שפתיים, שיחזיק מעמד גם לאחר נישוקים סוערים: מומלץ למרוח על השפתיים שיכבה דקה של קרם בסיס (מייק-אפ) ופודרה ורק אז למרוח את השפתון. כעת יש להדק אל השפתיים נייר (טישו) רך, לפדר שוב קלות את השפתיים ולמרוח את השפתון מחדש.
מחיר: 119 ¤

בושם במאניה

ארמאני משיק בארץ בושם חדש לנשים ARMANI MANIA FEMME המורכב מניחוחות מנדרינה סיציליאנית, עלי דפנה ממרוקו, אירוס, חבצלת העמקים, מגנוליה ואדמונית, עץ הארז, מושק וענבר. כל אלה נארזו יחדיו בבקבוק אלגנטי, בקווים נקיים וחתום בפקק שעוצב בהשראת "אם הפנינה".
מחיר:
285 ¤ לאריזה של 30 מ"ל או דה טואלט
465 ¤ לאריזה של 50 מ"ל או דה טואלט
535 ¤ לאריזה של 75 מ"ל או דה טואלט

צלליות נטולות בושם

קליניק משיקה צלליות עיניים חדשות: Colour Surge Eye Shadow. הן נטולות בושם, מגיעות במרקם אבקתי, בתוספת פיגמנטים האמורים להבטיח צבע אמיד ועם פולימרים הסופגים שמן וממזערים את הופעתם של חריצים. הצלליות מגיעות ב-18 גוונים ב-3 גימורים שונים: Super Shimmer בברק עז, Velvet במרקם קטיפתי וצללית בעלת ברק עדין. הן ארוזות בפודרייה פונקציונלית, בעלת בסיס שקוף עם מכסה כסף בעל מראה, המאפשר לראות את צבע הצללית דרך האריזה.

מחיר: 110 ¤

צלליות זהב נחושת וכסף

גם חברת האיפור מאק, משיקה סדרת צלליות חדשה VELUX PEARL, הכוללת 12 גוונים חמים וחורפיים עם נגיעות זהב, נחושת וכסף. אבקת הצלליות גרוסה בלייזר, דבר שאמור להבטיח פיגמנטים חזקים במיוחד וצבע עמוק. בין הגוונים תמצאו זית חאקי, כתום זוהר, צהוב זהוב, כחול שמיים ולבנדר.
מחיר: 75 ¤
מילוי: 55 ¤
להשיג במאק, קניון רמת אביב, תל אביב.

קרם בניחוח תה

לנקום מציעה קרם לחות חדשני, AQUA FUSION המבוסס על מבנה מים דומה לזה שבתאי הגוף, ומיועד לנשים בגילאי 20-30. הטכנולוגיה גורמת לליחוח העור והוא מגיע בניחוח פרחי מים, תה וניחוח עצי. הקרם מגיע באריזה מעט שונה מזו של שאר מוצרי לנקום, והיא בגוון כחול ושקוף.

מחיר: 230 ¤ לאריזה של 50 מ"ל.

מסקרה לריסים נדבקים

לוריאל השיקה את מסקרת PANORAMIC CURL, שמפרידה את הריסים עוד מהשורש ומעגלת אותם בחלק העליון שלהם ובצדדים. המסקרה סמיכה ולא רטובה ולכן יש פחות סיכוי שהיא תשאיר גושים. היא מכילה ויטמין 5B ותערובת חדשה של שעוות קשות, המופקות מהצומח, ביניהן שעוות הזית, מה שמעניק הרגשת נינוחות בעת המריחה. המסקרה מגיעה בארבעה צבעים שונים: שחור, חום, כחול וסגול.
מחיר: 79.99 ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully