וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגריר הארגנטינאי

כתבת וואלה! אופנה

7.2.2005 / 9:35

אנחל בונני, הדוגמן בעל לסת הפלדה הצטלם לסרטון פרסומת בינלאומי לקוניאק היוקרתי "רמי מרטין". הסברה בינלאומית במיטבה

מעטים הדוגמנים שממש גורמים לנו לרצות להתפשט מולם ולצעוק: "קח אותי! קח אותי!". אנחל בונני הוא אחד כזה. עם זיפי הפלדה, לסת הברזל, המבטא הארגנטינאי והבטן המוצקה כמנחת מסוקים.

היות שרוב הסיכויים הם שההתחככות הבאה שלנו עם אנחל תהיה כשהוא בטלוויזיה ואנחנו בבית מזילים, משמחת מאוד היתה הבשורה על כך שהוא נבחר לככב בקמפיין העולמי של הקוניאק היוקרתי "רמי מרטין". זוהי הסברה אמיתית, בינלאומית. בלי הרבה טקסט, בלי להטוטים דיפלומטיים ובלי רינה מצליח, אבל עם שגריר רב זרועות שמככב בסרטון הפרסומת של הקוניאק, שמושק בימים אלה ברחבי העולם.

בסרטון נראה אנחל כשהוא משוטט בג'ונגלי תאילנד, גשם זלעפות יורד עליו, ומרטיב את חולצתו פרומת הכפתורים שנצמדת לגופו. באותה שעה, בשמיים מעליו, חולף מטוס סילון, בו יושבת יפהפיה, פותחת באטיות בקבוק של רמי מרטין, ושותה ממנו בחושניות. כשטיפת המשקה נוחתת על שפתיה, בג'ונגל מתחתיה פותח גם אנחל שלנו את הפה ושותה מי גשם שנוזלים בחושניות על שפתיו. וכל זה, תמורת 25,000, הישר לכיסו של משלם המסים הנחשק.

אנחל לוהק לאחר שהלקוח ראה אותו בקמפיין של עמנואל אונגרו, והזמין אותו להצטלם לקמפיין שצולם באי קארבי שבתאילנד כחודש לפני הצונאמי. הסרטון צולם בג'ונגלים של קראבי ועל הסט היו 80 אנשי הפקה, צוותי מכבי אש ואנשי בטחון, שעמלו במשך שלושה ימי צילום על הורדת גשם מלאכותי מצינורות מים בגובה 50 מטר.

מי שלא ראה עדיין את הסרטון יוכל להתנחם בתמונות של אנחל. לחצו להגדלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully