וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת החלומות: קטלוג בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד

חן סגל

1.3.2005 / 10:57

קטלוג בגדי הים הנחשב בעולם - ספורטס אילוסטרייטד - יצא במהדורת 2005, ואנו בחרנו עבורכם את מיטב הקוזינות שמופיעות בו, כולל פריטי טריוויה לא ממש חשובים אודותיהן

תצוגת הקוזינות הכי שוות בעולם יצאה לדרכה לפני שבועות אחדים, בקטלוג בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד". הקשר בין הקטלוג לספורט הוא מקרי בלבד, ומה שתמצאו בין דפיו הוא אוסף של הבחורות הכי כוסיות בעולם, מדגמנות בגדי ים. אולי בניסיון לצקת קצת תוכן סביב פיסות הביקיני החושפניות, קיבלה כל אחת מהדוגמניות שבקטלוג כמה שורות טריוויה על חייה, ובהן אינפורמציה לא ממש חשובה, אבל לא בלתי חיננית. במקום שתרכשו את הקטלוג במיטב כספכם, בחרנו עבורכם מתוכו בפינצטה, את הכי רזות, הכי סקסיות, הכי שוות שיש, כשבראשן קרולין מרפי, שמככבת על השער, למרות גילה המופלג - 31.

הולה מוצ'צ'ה

הקשישה השניה אחרי נערת השער, היא ימילה דיאז רי האמרגנטינאית, בה ה-28. המוצ'צ'ה המתוקה הזו הספיקה בקריירה הארוכה שלה להצטלם לחברת ההלבשה התחתונה 'ויקטוריה סיקרטס' ואף מחזיקה בתואר המכובד: הדוברת הלטינית הראשונה של חברת האיפור COVER GIRL.

מישל מה-בל

האנורקטית שבתמונה היא מישל אלבס, בת ה-25 מברזיל. בדרך כלל אנחנו מעדיפים את דוגמניות בגדי הים שלנו קצת יותר עסיסיות, ופחות דקות איברים באופן שמעורר רצון להתקשר למחלקה להפרעות אכילה בתל השומר. יחד עם זאת, לבחורה יש חוזי דוגמנות חתומים עם ולנטינו וכריסטיאן דיור, ואם הם אמרו כן, מי אנחנו שנלין על כמה קילוגרמים חסרים.

אנה - אני בא

זאת אנה ביאטריס בארוס בת ה-22 מברזיל. בוודאי תשמחו לשמוע שלאנה יש אחות גדולה, דוגמנית גם כן, ושתיהן התגלו על ידי צלם אופנה, כשטיילו על החוף בריו. אם חשקה נפשכם לראות עוד קצת מהגוף החשוף של אנה, הרי שהפרוייקט הגדול הבא שלה, יהיה להוביל את קו ההלבשה התחתונה החדש של המעצבת החדשה בשכונה ג'יניפר לופז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ויוה לאס וגאס

תאמינו או לא, אבל עד לפני שנה, היתה ערוגת הגינה החיננית הזו מעצבת אתרי אינטרנט פרי-לנסית, בעיר הולדתה לאס וגאס. מדי פעם היא גם היתה מדגמנת בתצוגות מקומיות. עד שניגשה לתחרות שעורך המגאזין ספורטס אילוסטרייטד לבחירת דוגמניות צעירות, וקטפה את המקום הראשון. אחרי שזכתה במקום הראשון, הצטלמה אלישיה הול בת ה-19 לקטלוג 2005, עם זר ניצחון לראשה.

מגלגלת כסף

בישראל, בחורה בת 27, הספיקה מקסימום לגמור צבא, לטייל בחו"ל ולהתחיל תואר ראשון. ברז'יט הול לעומת זאת, לא נולדה בחדרה, אלא בארקנסו, ארה"ב, והיום, בגיל 27 יש מאחוריה קריירה מפוארת. בגיל 16 כבר הוחתמה אצל ראלף לורן, בגיל 18 כיכבה ברשימת 10 הדוגמניות שעושות הכי הרבה כסף, של המגאזין "פורבס", וברזומה שלה נמצאים קמפיינים לפנדי, אן קליין וגוצ'י.

אשת הברזל

מישל לומברדו בת ה-21 היא לא סתם כוסית בבגד ים. לפני שנה היא זכתה במקום הראשון בתחרות הדוגמניות של ספורטס אילוסטרייטד, ולאחר מכן חתמה על חוזה בן 3 שנים עם אופנת NEXT. אבל כל זה כלום לעומת העובדה שהבחורה הזו מתחרה בתריאטלונים, והצעירותה אף היתה הקפטן של נבחרת הכדורגל והסופטבול בבית הספר שלה.

הגולשת

הפריצה הגדולה של מריסה מילר בת ה-25 היתה לפני 4 שנים, כשהתגלתה על ידי צלם האופנה הבינלאומי הנחשב מריו טסטינו, בשעה שגלשה עם חברים בחוף קליפורניה. מאז הספיקה להצטלם לקמפיינים של טומי הילפיגר ואף השתתפה כשופטת בתוכנית הריאליטי MANHUNT, בה חיפשה אמריקה אחר הדוגמן החתיך ביותר ברחבי היבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully