וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראו מיליון דולר, בייבי

אורלי שי, צילומים: רויטרס

2.3.2005 / 15:13

גווינת פאלטרו נראתה שדופה וחוורת בשמלה של סטלה מקרטני, הילארי סוואנק שיחקה אותה גם עם השמלה הכחולה של גיא לה רוש, רנה זלווגר נראתה כמו סוכריה בשמלה של קרולינה הררה ואופרה וינפרי הממה בשמלת זהב של ורה וונג

השעה: אחת לפנות בוקר. המקום : סלון דירתי. ההופעה: פיג'מות וחזיות מתפוררות (ללכת עם, להרגיש בלי ). כמו כל שנה מתייצבות אצלי הבנות לצפות בטקס האוסקר, תוך הענקת אוסקרים גם בתחום האופנה. איזה אושר גדול לבקר את הנשים הכי יפות והכי מצליחות בתעשיית הקולנוע.

לא רק לשחק היא יודעת, אלא גם להתלבש, הילארי סוואנק יצאה בהצהרה אופנתית בעיצוב של גיא לה רוש. השמלה נתפרה מסריג בצבע כחול כהה בגזרה צמודה עם מפתח צוואר מוגבה. השמלה אמנם כיסתה את כל גופה למעט גב חשוף, אבל הסריג הדק והשקוף מעט הדגיש כל תו בגופה, ובמיוחד את מיקומן המושלם של פטמותיה. הילארי גם הביאה את הקמע שלה- אנט בנינג (כששתיהן מועמדות הילארי לוקחת בנוק אאוט) וזכתה בגדול.





.

סוכריית סוס

קייט בלאנשט צהובת השיער בחרה בשמלת משי צהבהבה של ולנטינו, בשילוב חגורת סאטן חומה, איתה זכתה באוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר ("הטייס"). אופרה ווינפרי הראתה לעולם איך נראים מדהים גם אחרי גיל 40, והפגיזה בשמלת זהב בגזרת מחשוף סירה של ורה וונג. נטלי פורטמן שלנו שהיתה מועמדת כשחקנית המשנה הטובה ביותר על "CLOSER" אמנם לא זכתה אבל הפגינה נשיות מתפרצת בשמלת שיפון חומה עם V עמוק.










.

ביונסה שוחה לטקס

ובעוד מרבית הנשים הקפידו על מראה בהיר ואביבי בצבעי פסטל או זהב, סלמה הייק שעממה עם שמלה שחורה של פראדה, האלי ברי שוב בחרה בורסאצ'ה. ביונסה נואלס לבשה שמלה בגזרת דג, ועם ישבן כמו שלה היא נראתה יותר כמו לווייתן קטן ופחות כמו דג. רנה זלווגר נראתה כמו סוכריית ליקריש אדומה בשמלת סטרפלס אדומה (לפחות הצבע החמיא לה) של המעצבת קרולינה הררה ואספה את השיער בשעמום אופנתי.











.

גווינת פאלטרו מועכת

את פרס המראה המצמרר קטפה ללא ספק גווינת פאלטרו, במחוך בהיר שעיצבה לה סטלה מקרטני. החזה שלה נשפך ממנו מחוסר מקום או כי סגרו לה את השמלה חזק מדי, ובאופו כללי היא נראתה שדופה וחיוורת.

איתה במאבק צמוד נמצאת ברברה סטרייסנד, שכרגיל בחרה בגזרת שמלה שגרמה לה להראות הריונית למדי. חשוב לציין שאת הבחירה השנויה במחלוקת עזר לה לעשות הסטייליסט הידוע רנדולף.









.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פרס האנימציה לרובין וויליאמס

אם השעמום היה מים, היו טובעים בטקס הזה לא מעט גברים בטוקסידו שחור. לכן, את פרס המקוריות אנחנו מעניקים לרובין ויליאמס, שהגיש פרס בתחום האנימציה בחולצת פוקסיה צעקנית נועזת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully