וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים כחולות ליום אחד

אדר ריכטר

8.3.2005 / 9:32

התאימו את צבע העיניים לבגדים, היו אפרוריים ליום אחד ודבשיים למחרת, או כחולים וחומים ביחד, באמצעות עדשות צבעוניות חד פעמיות

אם אתן מעוניינות להתאים את צבע העיניים לבגדים, תוכלו להצטייד בעדשות צבע חד פעמיות ליום אחד בלבד, במחיר שווה לכל עין של 29 ¤ לזוג. כך גם תוכלו ללכת עם עין אחת כחולה ואחת חומה ולשחק אותה דיוייד בואי. עד היום אפשר היה להשיג עדשות צבעוניות לשימוש חוזר, ומעתה העדשות הופכות להיות חד פעמיות: לובשים וזורקים.

העדשות מוצעות ב-5 צבעים טבעיים: אפור, כחול, דבש, ירוק וערמוני, והן מתאימות גם לבעלי ראיה מושלמת (6:6) וגם לקצרי ראייה עד מספר (6.00-). המשווקים ממליצים לבעלי עיניים חומות, המעוניינים במראה זוהר להשתמש בעדשות בגוון אפור, ואם חשקה נפשכם במראה יומיומי, טבעי אך נוצץ, מומלץ לבחור בעדשה בצבע דבש. להשגת שינוי בולט לעין, מומלצת תמיד, מי אם לא העדשה הכחולה.

למרות שהשימוש בעדשות אמור להיות פשוט וחד פעמי, ללא הסתבכות עם תמיסות ניקוי ותחזוקה שוטפת, נסייניות מדווחות כי לבישת העדשות היא פעולה לא פשוטה, גם לאנשים קצרי רואי שרגילים לנוכחות עדשות, ובעיקר לאנשים בעלי ראייה מצויינת שזהו להם המפגש הראשון עם עדשות מגע. העדשה עשוייה חומר רך, שמתקפל בקלות והחדרתה היא פעולה הדורשת מיומנות. רבים הסיכויים שהמפגשים הראשונים שלכם יסתיימו בצמצום אישונים, מלווה בדמע ובעדשות מרוסקות, שבסופם תמצאו עצמכם נותרים בעיניים חומות, סתמיות ומתוסכלות.

למרות הכל, המחיר הנוח יכול לרכך את גורם ההרתעה הטמון בנסיון החדרת העדשות, ומהם 29 ש"ח לעומת הרצון להתעטר באישונים תכולים וההזדמנות לעשות עיניים בבר הפיק-אפ המקומי.
מחיר: 145 ש"ח לאריזה המכילה 5 זוגות עדשות של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון. להשיג ברשת "אופטיקה הלפרין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully