וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיכות לשיער, קרם לחות, ג'ל ותכשירי שיקום- המציאון

נגה משל

16.3.2005 / 11:50

מסיכות לשיער, קרם לחות, ג'ל ותכשירי שיקום - חנות "הייר סנטר" בתל אביב מוכרת מוצרים לשיער של מיטב החברות במחירים מוזלים

רחוב אבן גבירול בתל אביב שורץ המספרות התעדכן לא מכבר בשכן חדש - "הייר סנטר" - חנות קטנה ומוארת המשווקת ומפיצה מוצרים מקצועיים למספרות וליחידים. זה אומר שאם אתם מטפחים באופן קבוע את שיערכם בתכשירים יקרים שרוכשים במספרות בלבד – הגעתם למקום הנכון כדי לחסוך כמה ג'ובות.

כל המוצרים המקצועיים ב"הייר סנטר" נמכרים במחיר הזול בכ-10%-15% ממחירם במספרות, וזה כולל תכשירים כמו שמפו ומרכך, לחות, ג'ל, תכשירי שיקום, מסיכות ועוד ועוד של מיטב החברות וביניהן: "פול מיטשל", "לוריאל", "סבסטיאן", "קארין" (שהמקום הוא הסיטונאי של החברה בת"א), "וולה", שוורצקוף", "Yunsey" ועוד. במקום מוכרים גם צבעי שיער, ניירות כסף, פ?נים מקצועיים, קרם חמצן, מברשות לפן, שפירצרים, אמפולות שיקומיות של "Raywell" (80 ¤ לחבילה של 6), טיפות סיליקון לשיער (30-120 ¤ לבקבוק המכיל 100 מ"ל) ותכשירים בכמות גדולה (קונטיינרים של 4 ליטר) לספרים מקצועיים.

ואם כבר שיער וטיפוח, יש בחנות עוד כמה מוצרים שאפשר לקנות על הדרך, כמו שעווה להסרת שיער ורצועות בד, מסיר לק, סיכות וקוקיות לשיער וגם לקים של "Chic" בכל הצבעים ב-11 ¤.

את החנות הקימו שלושה בחורים שמגיעים מהתחום במטרה למכור בעיקר לעוברים ושבים ולספרים פרטיים שעובדים בבתים (ומתברר שיש הרבה כאלה).


"הייר סנטר", אבן גבירול 99, תל אביב, טל: 03-5274564.

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully