וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקוסמטי: החידושים האחרונים בתעשיית היופי

אדר ריכטר

31.3.2005 / 10:51

תפוחים מסוכרים וטארט שזיפים לשפתיים, נוצצים לריסים, צלליות ללחיים וחזית קרמים חדשה נגד הזדקנות. החידושים האחרונים בתעשיית היופי

תקופה נוצצת עוברת על מעצבי האיפור ברחבי העולם, וכולם רוקחים ומשיקים מסקרות נוצצות, ליפ-גלוסים בוהקים וצלליות שנראות למרחוק. דיור משיקה במהדורה מוגבלת שני מארזי גלוסים מנצנצים באווירת 'ביקור אצל הירקן': מארז ה'תפוח המסוכר' Candy Apple כולל 3 ליפגלוסים בצבעי ורוד-אדום, ורוד בהיר עם ברק לבן במראה מטאלי וורוד עדין עם ברק מוזהב. מארז ה'טארט שזיפים' Plum Tart כולל 3 גלוסים בגוון טבעי עם נצנצים צבעוניים, ורוד עם נצנצים מוזהבים ואדומים וגלוס בגוון ארגמן חיוור ונצנצים צבעוניים.

מחיר כל מארז: 233 ¤.

ריסים כפולים נוצצים

קרליין משיקה מסקרה חדשה, ולמרבה ההפתעה היא איננה חומה, שחורה או כחולה. Mix Tri היא מסקרה דו צדדית רווית נצנצים. מצידה האחד תמצאו מברשת מעניקת נפח ומחזקת צבע שחור, ומצידה השני נצנצים זוהרים. המסקרה מכילה פרו ויטמין B5 וויטמין - E לטיפוח והגנה על הריסים.

מחיר: 99 ¤, וכעת במחיר הכרות של 59.90 ¤.

קליניק ב-3 גרסאות

קליניק משיקה את הפיתוח הקוסמטי האחרון שיצא משערי מעבדותיה: קרם הלחות 'סופר-דיפנס' Superdefense. המשווקים טוענים במרץ שזהו קרם הגנה מפני תוקפנים סביבתיים, שהם תוצאה של סגנון החיים, הסביבה והתורשה. הקרם מכיל חומרים נוגדי חימצון, מסנני קרינה ותוספי לחות, והוא מגיע ב-3 נוסחאות שונות, המתאימות לעור רגיל עד יבש, שמן ויבש מאוד. הוא נטול בושם ועבר בהצלחה את מבחני האלרגיה.

מחיר: 280 ¤ לאריזה של 50 מ"ל.

לא רק תחתונים אינטימיים

רשת חנויות הלבנים, אינטימה, מציגה לראשונה סדרת ספא, הכוללת קרם גוף, סבון פילינג ושמן גוף, המועשרים בתמצית אצות ים. קרם הלחות מיועד לידיים ולגוף והוא מכיל אצות ים וויטמין E, סבון הפילינג ושמן הגוף עשויים ממלחי ים המלח, אצות ים, שמן שקדים ושמן נבט חיטה .
מחירים:
קרם לחות: 29.90 ¤
פילינג גוף: 39.90 ¤
שמן גוף: 29.90 ¤

להשיג בסניפי אינטימה.

לא רק נרות רומנטיים

נרות בשנקין, רשת החנויות לא רק לנרות, משיקה סדרת מוצרי טיפוח לפנים ולגוף תחת השם WHITE ESSENCE , הכוללת ג'ל לניקוי הפנים, מי פנים, מסכות בוץ, קרם פיליניג וקרם לחות. תכשירי הסדרה מבוססים על מינרלים מים המלח עם מרכיבים טבעיים כמו אלוורה, ויטמין E, קמומיל ולציטין.

מחירים:
ג'ל לניקוי הפנים: 39.99 ¤ לאריזה של 220 מ"ל.
מי פנים: 39.99 ¤ לאריזה של 220 מ"ל
מסכת בוץ: 79.99 ש,ח לאריזה של 50 מ"ל.

צללית רב שימושית

המאפר גיורא שביט משיק צללית רב תכליתית ובמרקם משחתי המתפקדת גם כסומק וכשפתון. הצללית מכילה מרכיבי לחות, והיא אינה שמנונית או נדבקת, אך בעלת ניחוח מרתיע של פודרה מתחילת המאה. הצללית הרב תכליתית מומלצת למי שאינה מנוסה באיפור ופותרת את הצורך בהתאמת צבעים.

את הצללית ניתן להשיג ב-40 צבעים שונים, ביניהם גם כסף וזהב.
מחיר: 64 ¤

סויה לעור פנים גמיש

סופט טא'ץ משיקה סרום חדש מסדרת BIO SERUM SOYA GLYCONE. הסרום מכיל ריכוז לחות גבוה, ויטמיני A+B+F , חומרים מונעי חימצון ואת מרכיב הסויה גליקון להגברת גמישות הקולגן והאלסטין ולהעלמת קימטוטים. את הטיפול בסרום מומלץ להשלים בעזרת קרם יום או לילה.

מחיר: 159.99 ¤

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully