וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי חזייתי

ענת אור

26.4.2005 / 16:50

באופנת "טאג" עיצבו קולקציה שמיועדת רק לדוגמנית הבית שלהם בעלת הציצים הזקופים, או לבנות שלא שמעו על חזייה. כל השאר - שיילכו לחפש בחנויות אחרות

בחברת "טאג" לא מאמינים בחזיות - כך עולה מקטלוג הקיץ של חברת האופנה המקומית, שמבשר על כך ששנים של פיתוחים וטכנולוגיות ירדו לטמיון. קולקצית הקיץ שלהם שנעה בין "שאנטי" ל"אתני": הרבה לבן, הרבה תחרה, קצת באטיק ובדי חיתול, יושבת היטב על גופה החטוב של הדוגמנית הסלובקית ויארה שטוטרטובה, שהאל חנן אותה בעופרים שנותנים פייט רציני לכוח הכבידה.

כיוון שרובנו הגדול כן נזקק לתמיכה בעליונים, מוזר שהמעצבת של "טאג", שרה לוי, לא לקחה זאת בחשבון. אם היתה זו רק חולצה או גופייה מזדמנת, היינו אומרים, ברוח ימים אלה, דיינו. אבל כל הקולקציה מיועדת לנשים הנדירות שיכולות לוותר על האביזר השימושי. כל השאר, ייאלצו כנראה לרכוש את מלתחת הקיץ שלהן בבית אופנה אחר. מעצבי הקטלוג אף הגדילו לעשות והבליטו את קווי המתאר של פטמותיה של הדוגמנית.

פרצופים מפתים

כמעט כל הבגדים שמופיעים בקטלוג מאלצים אותנו לזנוח את החזייה. החל ברצועת בד טריקו הנלבשת כסטרפלס (ועוד בצבע אוף ווייט – שקוף), עבור דרך שמלות וגופיות בגזרת קולר, ועד גופיות שאינן קולר, אך מתברכות ברצועות דקיקות (ואין יותר מכוער מרצועה של חזייה מתחת לרצועת ספגטי עדינה).

המוטיב החוזר כמעט בכל הגופיות והשמלות שבקטלוג הוא העיצוב שלהן: קו מותן מתחת לחזה ושני משולשים המסתיימים בשרוך הנקשר סביב לצוואר. נכון, חשוב שיהיה קו מוביל בעיצוב קולקציה, אבל ב"טאג" ייעדו את הקולקציה רק לשטוטרטובה (שמקסימה בעיקר בעמוד האחרון בו היא מחייכת בטבעיות, שיותר יפה לה מהפרצופים הכאילו מפתים שאמרו לה לעשות בשאר הקטלוג). מי שיש לה בארון כמה חזיות יכולה לדלג על אופנת "טאג" השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully