וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות האופנה: משקפי הטייסים נוחתות באירוקה

חן סגל

5.5.2005 / 8:28

הנעליים של מייקל קורס צועדות בתל אביב, משקפי הטייסים נוחתות באירוקה, המסקרה החדשה קופצת לבריכה והצלליות של לוריאל עושות שלישיה

המעצב האמריקאי מייקל קורס החליט להקדיש מעט תשומת לב לחובבות הסטילטו בישראל, והוא משיק קולקציית נעליים בסיסית בחנות 'משיק' שברמת אביב ג'. הנעליים של קורס ידועות בכך שלמרות שהן גבוהות עקב, הן מצליחות להיות נוחות. המחירים של הנעליים אינם מיועדים לכל אחת, אלא למי שמראש מרשה לעצמה להסתובב עם כרטיס אשראי שלוף ברמת אביב.
מחיר: 1,490-1,590 ש"ח.

ווג וריי באן נוחתות באירוקה

רשת משקפי השמש אירוקה מנסה להיות אטרקטיבית יותר גם לגברים, וכחלק מכך היא תחל לשווק את משקפי השמש של ווג וריי באן. מעתה, תוכלו למצוא באירוקה 20 דגמים חדשים של המותגים, זאת לצד משקפי שמש נוספים של ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן ועוד.
מחיר: ריי באן - 641-891 ש"ח; ווג - 484 ¤.

צלליות בשלישיה

לוריאל פריז משיקה צלליות שמיועדות למי שיש לה סבלנות לעמוד מול המראה לפני יציאה ולהתאפר בשלושה שלבים. מדובר בסט 'קולור אפיל טריו', שכולל שלוש צלליות, כאשר הסט מופיע ב-8 גוונים שונים. שתיים מהצלליות הן אבקה במרקם רך, והצללית השלישית מיועדת להדגשה והיא מגיעה במרקם קרמי עם חלקיקים זעירים מחזירי אור.

השימוש בשלישייה נעשה בשלושה שלבים: מריחת צללית האבקה הראשונה על העפעף העליון, לאחר מכן מריחת צללית האבקה השנייה על זווית העין להדגשת הגוון של הצללית הראשונה, ולבסוף מריחת צללית הקרם על העפעף העליון וסביב העין.

מחיר: 61.99 ¤.

גם תולש וגם מגלח

למרות מכשירי הלייזר המסירים שיער לצמיתות, עדיין יש בחורות שפעם בשבוע תולשות שיער מיותר עם מכשיר האפיליידי הוותיק. למען קהל הלקוחות הזה, השיקה החברה מכשיר בשם 'דואט'. המכשיר מכיל שתי אופציות להסרת שיער, אחת היא התלישה המסורתית, שנעשית על ידי מספר רב של פינצטות, שתולשות גם שיער קצר במיוחד, מה שמכונה 'קוצים'. האופציה השנייה היא גילוח, למי שלא מעוניינת לתלוש. המכשיר משווק בשלושה צבעים: כחול-לבן, משמש ושמפניה, ומגיע במארז אלומיניום שכולל ידית נשיאה.

מחיר: 329 ש"ח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מותחים את הפנים

עדיין לא נמצא קרם הפנים שישחזר במדוייק את התוצאות המושגות בניתוח פלסטי, אבל חברות הקוסמטיקה לא מפסיקות לנסות. לנקום משיקה את סדרת הטיפוח 'רנרג'י מורפוליפט', שמיועדת "לשחזר את מיתאר הפנים, מבצעת מתיחת פנים אך יחד עם זאת מטפלת באזורים ממוקדים בפנים, הדורשים מילוי של נפח" - כך לפי היצרן.

הסדרה כוללת סרום, מסיכה, קרם לילה, מייק אפ ועוד, שכולם מיועדים להניב את התוצאות הבאות: מתיחת פנים ועיצוב מחודש וממוקד לכל אזור בפנים, הרמה של הפנים ובו-זמנית שחזור התווים הטבעיים, ומילוי נפח הפנים.
מחירים: 235-510 ש"ח.

פעמיים במים

לפני שנה השיקה חברת לוריאל את המסקרה 'דאבל אקסטנשן' הדו-צדדית. בעקבות שיווק נכון ומוצר מוצלח הצליחה המסקרה להגיע לנתוני מכירות מרשימים, ולמעשה להיות המסקרה הנמכרת ביותר בישראל. עתה משיקה החברה את אותה המסקרה רק בגרסה הקיצית - זו שעמידה במים, ומיועדת לרוחצות בים, הקופצות לבריכה והמזיעות בהגזמה. המסקרה החדשה פועלת באותו אופן כמו הראשונה, וכוללת שתי מברשות, אחת בכל צד, כשבצד אחד חומר מחזק ומאריך, ובצד השני החומר שצובע את הריסים.

מחיר: 109.99 ¤, כאשר במהלך חודש מאי תימכר המסקרה ב-83 ש"ח.

מודדות דופק

תמיד לקראת הקיץ נרשמת הצטרפות המונית לחדרי כושר ולחוגי ספורט זוללי קלוריות. עבור הנשים שהחלו בפעילות החיטוב לקיץ, משיקה חברת נייקי שעון יד שהוא גם מד-דופק וגם מודד שריפת קלוריות. השעון פועל כך שרצועת חזה מודדת את קצב הלב ומשדרת אותו לשעון,והוא כולל גם שני שעוני טיימר ( ספירה לאחור) המאפשרים לבצע אימון ברמת קושי משולבת או אימון בהפסקות כמו קטע של ריצה ולאחריו קטע הליכה. להשיג ברשת תכשיטי ROYALTY וחנויות נייקי.

מחיר: 990 שקל.

מגבת וקרם שיזוף

רשת פוקס משיקה לקראת הקיץ סדרת תיקים לים, לאחסון מגבת, כפכפים, קרם שיזוף וכל מה שדוחפים לתיק כשהולכים לים. התיקים מעוצבים בצבעי ורוד וכחול עם הדפסים, ועשויים מפי.וי.סי מבריק, שזהו בעצם סוג של פלסטיק שאפשר להשליך על החול מבלי לחשוש שגל תועה ירטיב לכם את התיק ואת מה שבתוכו.

מחיר: 30 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully