וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים באווירת הודו- המציאון

8.5.2005 / 7:59

ב"עין השלישית" עיצבו בגדים באווירה הודית הרבה לפני שכל חברות האופנה האחרות נכנסו לטרנד. ההבדל הוא המחירים הזולים

לא נעים לומר, אבל בעוד כל רשתות האופנה אימצו לעצמן הקיץ את מראה השאנטי-אלגנטי, יש אנשים שמתלבשים ככה מאז שחזרו מהודו ויש חברות אופנה, כמו "העין השלישית", שעושות את זה שנים בלי לעשות הו-הא ובלי לחכות שזה יוכרז כטרנד העכשווי.

הבשורה המצערת היא שאם אתם אוהבים את הסגנון הזרוק של בגדי המזרח אז נראה שהקיץ הזה לא תבלטו בשטח, הבשורה המשמחת היא שאם אתם קורבנות אופנה ותרצו להיראות סופר עדכניים, תוכלו לעשות בזול עם הבגדים של העין השלישית. יתרון יוסף הוא שניתן למצוא את הבגדים של "העין השלישית" בכל הארץ כמעט, ולא רק בתל אביב.

הבגדים ב"עין השלישית" מאופיינים בצבעונות נועזת, הדפסים וססגוניות הודית, והם מעוצבים בארץ אך נתפרים בהודו. קולקציית הקיץ מתבססת על בדים כמו משי וכותנה המעוטרים ברקמות פרחוניות, ציורים בעבודת יד והדפסים ובגדים רבים מבדי סארי צבעוניים.

בנוסף לבגדים תוכלו למצוא גם שאלים, תכשיטים בסגנון אתני ואקססוריז. טווח המידות נע בין 36-44 והמחירים בהחלט נוחים: שמלות סארי – 69 ¤, גופיות 49-69 ¤, חצאיות (וולנים, פרחוניות, רקומות) – 99-149 ¤ ובאופן כללי לא מעל 199 ¤.

להשיג ב:
שנקין 7 בחצר, סמטת האמנים ת"א. קניון השרון, נתניה; סוקולוב 41, הרצליה; רוטשילד 49, ראשל"צ; הרצל 198, רחובות; טיילת אילת; ירושלים 13, עפולה; ימה וקדמה - רח' יפו 224 תחנה מרכזית, ירושלים; פרימיטיבי - אזור התעשייה רמת ישי; שנטי מאי - הבנים 9 , הוד השרון; אחוזה 102, רעננה; נוגה - העין השלישית - רח' הגליל 7, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully