וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה חסין

אדר ריכטר

22.5.2005 / 9:46

למעט כמה פריטים מצמררים, קולקציית הקיץ של נעמה חסין מאוד יצירתית, צבעונית ועושה כבוד לאסתר ויליאמס ולריביירה הצרפתית

על מסלול התצוגה של טובהל'ס נראתה אתמול קולקציה חובקת עולם בהשראת קיץ טרופי, המערב הפרוע וכוכבת העבר השחיינית אסתר ויליאמס. לכל אלה מצטרפים קו עיצובי בשחור לבן וכמובן, איך אפשר בלי: קולקציה מורחבת של "אתניות נוצצת". למרות עירוב הסגנונות והעובדה שלא כל הקולקציה מלהיבה, וחלקה אף מעוררת צמרמורת, הצליחה נעמה חסין להטביע את חותמה האישי הברור על מגוון פריטי הקולקציה.

את התצוגה פתח דווקא הקו הפחות מלהיב, של "שחור-לבן מתוחכם" המורכב מחצאיות כפלים, מכנסי 7/8, חולצות קשירה מבד טישו, מחוכים וחולצות סטרפלס חביבות, שהמשותף לכולם הוא מוטיב חוזר של פרח גרפי בשחור ולבן ובסיומת גזורה - לא מושך במיוחד, זאת למרות שנעשה בהקפדה ובעבודת יד.

הפריטים המרתקים היו בעיקר חלק מקולקציית אסתר ויליאמס, כוכבת עבר, שחיינית צורנית ושחקנית הוליוודית. את דמותה ניתן למצוא מודפסת על חולצות טי – לחובבי הז'אנר, והבגדים שנוצרו בהשראתה משרים נועם מיוחד - ז'קטים מקסימים במגוון בדים ובגזרת מותן גבוה וחצאיות בלון בוהקות.

שמלות קשקשים מבריקות

למי שנוהה אחר טרנד ה'שנטי בריביירה', אבל מחפש את הסגנון המיוחד של חסין, ימצא טוניקות חצי שקופות, גלביות נינוחות עם הדפסי פרחים בעבודת יד ובשילוב אבני חן מנצנצות, חולצות פסים זרוקות ושמלות וחצאיות קומות צבעוניות מאוד. יוצא דופן היה אוברול ג'ינס בעל מחשוף בגב בגזרה זרוקה, שמוכיח מחדש עד כמה סקסית היא הנינוחות. לצד השאנטי-באנטי, תמצאו קולקציה אתנית נוצצת עם דגש על צבעי הזהב והכסף. הקו כולל שמלות סטרפלס, מחוכים, גופיות נוצצות ושמלות קשקשים מבריקות, שמלות מיני עם קו חזייה, שמתרחבות למטה בסגנון בלוני והכל בחגיגת בדי לורקס, קטיפה ומשי.

שומר נפשו יירחק מקולקציית הקאובוי ומחוכי הג'ינס, חצאית קומות הבנויה מרבע בד ג'ינס משולב בבד משובץ מבריק וחולצות טי עם הדפסים מהמערב הפרוע.

כל קווי הקולקציה מלווים באקססוריז תואמים של תיקים, חגורות וכובעים קיציים. ללקוחות טובהל'ס מומלץ, כתמיד, לשמור על עירנות ולעקוב בצורה צמודה אחר הרכשים המגיעים לחנות, שכן מספר מצומצם מאוד של פריטים מיוצרים מכל דגם, ומדי שבועיים נכנסים לחנויות פריטים חדשים והקולקציה מתחלפת.

מחירים:
חצאיות: 390-890 ¤
מכנסיים: 590-690 ¤
חולצות וגופיות: 190-420 ¤

להשיג ב'טובל'ס' רחוב שנקין 58; דיזנגוף 220 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully