וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטים במחירים זולים- המציאון

נגה משל

27.6.2005 / 8:59

בחנות תכשיטים תל אביבית שעומדת להיסגר תוכלו למצוא שרשראות, עגילים וצמידים מפנינים במחירים זולים במיוחד

ידוע שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, אבל גם פנינים הן חברות לא פחות טובות. אולי זה קצת מוזר לדבר על יהלומים ופנינים בטור הנושא את הכותרת "המציאון" ועוסק בדרך כלל בגופיות ב-20 ¤, אבל כאמור מציאות זה דבר יחסי ופנינים אמיתיות בחצי מחיר הן מציאה אקסקלוסיבית במיוחד. בגד מחזיק עונה או שתיים, אבל פנינים הן לנצח, משהו לכל החיים, ויותר מכך, הן משהו שמעבירים בירושה ומעניקים לנכדה בעודכן על ערש דווי.

בפנינים יש משהו קלאסי. הברק המיוחד שלהן, חוסר הסימטריות שאופייני להן והעובדה הרומנטית שהן מסתתרות להן בצדפה במעמקי ים - כל אלה הופכים את הפנינה לפריט נחשק, וזה לא עניין של אופנה וטרנדים.

וכך, בשיטוטי ברחובותיה הצפופים של תל אביב נתקלתי בחנות פינתית, ישנה ובלתי אטרקטיבית למראה שעל חלונות הראווה שלה (אם אפשר לקרוא להם ככה) מודבקים פתקים – "סוגרים, הכל ב-50%" עד סוף יוני). מדובר במקום שפועל 45 שנה ושעות הפתיחה שלו שייכות לעבר שכונתי יותר אבל כשסוף סוף הגעתי, יצאתי עם שקית מלאה פנינים ועם אושר גדול בלב.

בחנות אפשר למצוא שאריות של שרשראות פנינים מכל הסוגים החל מ-10 ¤ לשרשרת (שורת פנינים אחת). אבל לפני שאתם נוהרים לשם כדאי להפנים שככל שהמחיר זול יותר הפנינים פחות עגולות, משויפות ומושלמות. זה אומר שב-10 ו-20 ¤ תוכלו למצוא פנינים מאורכות בעלות מראה "נגוס" וככל שתעלו במחיר הפנינים יהיו יותר מעובדות ועגולות. אני, שהתהדרתי עד לפני כשבוע בשרשרת פניני פלסטיק עגולות ומושלמות, נוטה יותר לפנינים הפחות עגולות וזהות, כי הן אלה שנראות לי אמיתיות, יפות ונדירות יותר. בימים בהם החיקוי עולה על המקור, אני מעדיפה שיהיה קל יותר להבחין במקור דווקא בגלל חוסר השלמות שלו.

שרשרת פנינים ב-80 שקל

שרשראות פנינים עגולות קטנות משולבות עם חרוזים צבעוניים או כדורי זהב יעלו לכם עכשיו 80 ¤ במקום 160 ¤ ומחירה של שרשרת פניני אורז עומד כעת על 60 ¤ בלבד. שרשרת קלאסית של פנינים עגולות עולה 150 ¤ במקום 300 ואם בצמיד חפצה נפשכם – כזה המורכב מ-3 שורות של פנינים כמעט עגולות, הוא יעלה לכם 300 ¤ במקום 600. אם אתם חובבי הז'אנר אבל קשה לכם להיפרד מכמה מאות שקלים, תחשבו שמכנס מעצבים עולה יותר ושווה הרבה פחות אם עושים חשבון ריאלי.

כדאי מאוד להזדרז, המלאי הולך ומצטמצם ונראה גם שעצביהן של שתי המוכרות (אחת צעירה שמתה לסגור ושנייה מבוגרת שלא רוצה שהרגע יגיע) רופפים מעט. במקום ניתן למצוא גם מעט טבעות, שרשראות צדפים וכסף ועוד, אבל גולת הכותרת הן הפנינים. מכירת החיסול מתקיימת עד סוף חודש יוני שבסופו תסגור החנות באופן סופי את שעריה. בגלל המכירה לא נעשים תיקונים, קיצורים והארכות. תסתדרו עם מה שיש.

"תכשיטי תל אביב", פינסקר 67, טל' 5283821. פתוח: א'-ה': 9:00-13:00, 16:00-18:00, ו': 9:00-13:00.

  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully