וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומואים היחידים במגזין

12.7.2005 / 11:50

הדמויות האקסצנטריות בקומדיה הבריטית הגאונית "הממלכה הקטנה" הצטלמו לפרוייקט אופנה הזוי של "ווג" הבריטי

הדמויות המוטרפות והאקסצנטריות מתוך סדרת הקאלט "הממלכה הקטנה" ("Little Britain"), התקבצו לסדרת צילומים ל"ווג" הבריטי, מול העדשה של צלם האופנה מריו טסטינו.

התוכנית משודרת בטלוויזיה בערוץ 3-BBC החל משנת 2003, והיא מורכבת מסדרת מערכונים בה מתארח מגוון היסטרי וצבעוני של דמויות. ביניהן אפשר למצוא את מרג'ורי דווז, מנהלת קבוצת תמיכה לשומרי משקל המתעללת במשתתפיה, לו, המבלה את החייו בעזרה לחברו הנכה כפוי הטובה אנדי (שדומויתיהם של השניים מבוססות באופן חופשי על אנדי וורהול ולו ריד) ובבלס, בהמה גסה במיוחד המבלה את כל זמנה בספא יוקרתי בלי לשלם.

עוד מככבות בסדרה הדמויות אמילי האוורד, קוקסינל כושל שמתעצבן כשלא "מתייחסים אליו כמו ליידי", ודאפיד, ההומו היחיד בכפר, שנלחם בהומופוביה של התושבים שלמעשה מתנהגים בצורה נאורנ יותר ממנו. יוצרי וכותבי הסדרה, מאט דיוויס ולוקאס ווליאמס, מגלמים את כל 13 הדמויות הביזאריות והאקצנטריות.

הממלכה הגדולה

לאורך שתי עונותיה הקצרות, שהוקרנו בארץ בערוץ יס פלוס, זכתה "הממלכה הקטנה" למעמד פולחני. עונה שלישית כבר בתכנון, מארז הדי.וי.די שבר שיאי מכירות בבריטניה, והסדרה כבר נמצאת בתהליכי שכפול אמריקאיים. כעת זוכות דמויות השוליים החתרניות מהסדרה למעמד של סלבריטיז מהשורה, בפרוייקט מיוחד של ה"ווג" הבריטי, שמציג במלוא ההדר והקאמפיות את עולמה ההזוי לחלוטין של הממלכה הקטנה-גדולה.

בהפקת האופנה, מצולמת לצד הדמויות גם הדוגמנית ארין, בבגדים, נעלים ואקססוריז של מעצבי על כמו מוסקינו, עמנואל אונגרו, כריסטיאן לובוטין וז'אן שארל קסטלבזא'ק, שבימים כתיקונם משתתפים בהפקות אופנה מוקפדות עם מיטב הדוגמניות, התפאורה והסטיילינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully