וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאון: מחירי חיסול אצל מיקי וטל

נגה משל

19.7.2005 / 13:19

שנה אחרי שחנות היד השנייה של מיקי וטל נסגרה, הם חוזרים לנקות מדפים ומציעים בגדים וחפצים במחירי חיסול

עולם המציאות נחלק לשניים - יש את המציאות האקראיות שמגלים כשצועדים ברחוב, בקניון או באזור תעשייה נידח ופתאום פוגשים באוצר בצורת חנות מפעל או סייל מטורף. יש את המציאות הידועות מראש, כאלה שאנחנו מסמנים לעצמנו ששווה ללכת אליהן מיוחד, כדי לבדוק מה העניינים.

מכירת החיסול של חנות היד השנייה של מיקי וטל היא "מציאה" מהסוג השני. החנות שלהם נפתחה לפני כ-8 שנים ופעלה בהצלחה עד לפני כשנה, כשיום אחד ללא הודעה מראש נסגרה באופן לא מתוכנן. עכשיו, בעלי החנות, מיקי וטל, מצאו את הזמן והאנרגיות להיפרד כמו שצריך. הם מציעים את הסחורה (בגדי סבנטיז, וינטאג', חפצים שונים ומנורות) במחירי חיסול ובמטרה לנקות מדפים, להגיד יפה שלום ותודה, ולסגור את הדלת על חנות ריקה.

כשהחנות נפתחה, עבדו מיקי וטל בתעשיית הטלוויזיה בתחום הארט והתפאורה. מיקי היו אוספים גדולים בסגנון סבנטיז ולטל המון מנורות ואקססוריז. כשהם עברו לדירה קטנה יותר הם החליטו להיפטר מכל האוספים והחפצים שצברו, פתחו את החנות ובמקביל המשיכו לחדש את המלאי, היות שהעסק תפס והחנות הפכה לעיסוקם המרכזי.

ולמי שתהה למה נסגרה החנות - שהייתה נקודת מפגש של וינטאג', מוזיקה, תקליטים וחבר'ה - ולאן נעלם הזוג, הנה פתרון התעלומה: השניים שינו כיוון בחיים, יצאו מהעיר, חזרו בתשובה, מגדלים משפחה והותירו את כל הבל ההבלים הזה של התעשייה והיד שנייה מאחור.

מחירים:
בגדים וחפצים (חולצות מכופתרות, מכנסיים, ג'קטים, שלים, קופסאות פח, מכשירי רדיו עגולים, פיצ'פקעס): 10-30 ¤, שמלות ערב: 50 ¤

מיקי וטל, קינג ג'ורג' 15 (בחצר). מכירת החיסול מתקיימת בימים: ד', ה' בין השעות 14:00-20:00

  • עוד באותו נושא:
  • מציאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully