וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאון: פסטיבל ג'ינס

חן סגל

21.8.2005 / 9:10

פסטיבל ג'ינס שייערך בקניון הגדול בפתח תקווה הוא הזדמנות אופנתית מצויינת גם למי שלא חוזר לבית הספר בספטמבר

החזרה ללימודים היא תמיד סיבה לקנות עוד ג'ינס, גם לאלו שלא מחוייבים בתלבושת אחידה. בדיוק מהסיבה הזו יקיימו בשבוע הבא חנויות האופנה שבקניון הגדול בפתח תקווה את פסטיבל הג'ינס שנקרא "ג'ינסומניה". הפסטיבל ייערך בין הימים רביעי-שישי (26-24 באוגוסט), ובמסגרתו יימכרו בהנחה מכנסיים, חולצות, חצאיות, ז'קטים ומעילים לעונת החורף, והכל מג'ינס.

לפי התכנון, יוקמו ברחבי הקניון דוכנים של החנויות המשתתפות במבצע, עליהם יוצגו פריטי הג'ינס, כך שתוכלו לפשפש להנאתכם ולחפש ג'ינס ראוי. בין החנויות המשתתפות תמצאו את דיזל, לי קופר, קרוקר, זארה, מנגו, קסטרו וקסטרו-מן, גולף, קרייזי ליין, רנואר ורנואר-מן, פוקס, טאג וומן, כן ולא, T&T , הוניגמן ועוד.

בנוסף לבגדי הג'ינס יוצעו אביזרים נלווים כמו חגורות וסיכות. לקראת החזרה לבית הספר יימכרו בהנחה גם קלמרי ג'ינס ותיקי גב עשויים מבד ג'ינס. חברת קרוקר מצאה דרך לבלוט בים הג'ינס הזה, והיא תציג בקניון מכנסי ג'ינס באורך 8 מטר שנתפרו במיוחד עבור הפסטיבל.

אמנם הטריגר לקיומו של הפסטיבל הוא ה-1 בספטמבר שמתקרב במהירות, אבל זוהי גם הזדמנות מצויינת עבור אלו שכבר מזמן אינם תלמידים להצטייד במלתחת ג'ינס לחורף הקרוב. למי שטרם התעדכן אופנתית, נזכיר שהג'ינס יהיה אחד הבדים היותר אופנתיים בחורף הקרוב, ויופיע בתיקים, נעליים, ז'קטים, מכנסיים ועוד. יבלטו בשטח בחורף הקרוב ג'ינסים קרועים, משופשפים, עם רקמות וניטים ושאר קישוטים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully