וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן חן פתח חנות עודפים- המציאון

נגה משל

1.9.2005 / 9:10

רונן חן פתח חנות עודפים בבית טפר בדרום ת"א, לצד חנויות אופנה מוזלות לנשים שעברו את גיל 16 ומידה 36

בניגוד לרוב בגדי המעצבים בארץ, שמתאימים בעיקר לנערות קצת אחרי גיל ההתבגרות או לבחורות גבעוליות במיוחד, בגדיו של המעצב רונן חן שומרים כבר שנים על איפוק ומיועדים לנשים בנות 30+ בעלות גזרה וממדים שפויים.

רונן חן, שהשיק לא מזמן חנות מרווחת ברחוב דיזנגוף המצוידת בספה למנוחת שופינג פתח בימים אלה גם חנות עודפים בדרום העיר. החנות הוקמה אחרי שהחדר שהקצה לכך רונן חן בסטודיו שלו בבית טפר כבר לא ענה על הצרכים. בחנות ניתן למצוא עודפים מעונות קודמות בהנחות של עד 70% ובטווח מידות רחב: 36- 46. מחירי פריטים לדוגמה, חולצות: 40-149 ¤, שמלות: 99-249 ¤, מכנסיים: 59-199 ¤.

אם שמתם עין על הקולקציה של רונן חן השנה תוכלו למצוא עודפים שלה בחנות החדשה. הקולקציה כללה בין השאר חולצות ושמלות עם קשירות וכיווצים מעניינים במחשוף ובמותן, חצאיות ארוכות ואלגנטיות מבדים מבריקים בגווני סגול, אפור, שחור, המתאימות לאמהות או לנשים מבוגרות יותר שמחפשות בגד מכובד אך לא חד פעמי לאירוע חגיגי וגם פריטי טריקו ליומיום ומכנסיים לכל מטרה.

וזה הזמן לעדכן שבית טפר בדרום העיר הפך באחרונה למעין אאוטלט של מעצבים וחברות אופנה שהולמים יותר את אוכלוסיית הנשים הבוגרת יותר, כך שאם אתם מגיעים למתחם כדאי להשאיר זמן לשוטטות גם בחנויות של "סיגל דקל", "הני ועדי יעקובסון", "דניאלה להבי", "אשה אשה", "מאשה" "דונה גיי" ואחרות. ההמלצה שלי היא לקפוץ למתחם במיוחד אם אמא שלכם או אחותכם הגדולה מחפשת בגדים יפים לחתונה או לאירוע משפחתי ומתקשה למצוא משהו מתאים במרכז העיר היקר וההומה. החנויות מציעות עודפי ייצור ודגמים שנתפרו אך לא שווקו, בהנחות משתלמות.

רונן חן עודפים, בית טפר, רחוב תל גיבורים 5 תל אביב, שעות פתיחה: כל יום 10:00-19:00, ו': 10:00-14:00 , טלפון: 03-5184438

  • עוד באותו נושא:
  • רונן חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully