וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אפשר למצוא בזול בקמיליה? המציאון

נגה משל

19.9.2005 / 8:30

בקמליה תמצאו הלבשה תחתונה לנשים וגברים, תיקים ומוצרי איפור, באווירה צפונית ובמחירים דרומיים

זה קרה ביום בהיר אחד – יצאתי מהמקלחת, פתחתי כדרך שגרה את מגירת הלבנים פשפשתי בתוכה והבנתי שאין ברירה – צריך לרענן את הסחורה. דרכם של תחתונים להתבלות, וחזיות, אם נרצה או לא נרצה שוכחות אחרי שימוש יומיומי שהיו להן פעם גומי וצורה.

העניין הוא שהצטיידות במלאי תחתונים, חזיות וגרביים יכולה להיות עסק כלל לא זול, כי בדומה לבגדי ים, מה שיותר קטן – יותר יקר. אז מה עושים? אפשר כמובן לכתת רגליים לרחוב אלנבי ולמצוא מציאות בחנות שמוכרת עודפים של גאפ (אלנבי 59), אבל איכשהו לא ברור למה, תמיד נדמה שאחוזי הלחות רק עולים כשעוברים את צומת קינג ג'ורג'-שינקין-אלנבי. וחוצמזה, עם כל הכבוד לחיפוש מציאות, לתקציב לחוץ או לקמצנות זה לא תמיד נחמד לקנות לבנים באווירת שוק.

מטעמים אלה ואחרים שמחתי להיתקל ב"קמליה", חנות חדשה ברחוב אבן גבירול, שמציעה הלבשה תחתונה לנשים ולגברים כמו גם תיקים, מוצרי איפור, אביזרי שיער ומתנות במחירים שמזכירים את דרום העיר - אבל באווירה מבושמת ונקייה שכוללת גם תא מדידה.

בחנות תמצאו 2 חזיות ב-50 ¤ (ייבוא מסין, מידות A-D), 2 תחתוני נשים באריזה – 25 ¤, שלישיית גרביים – 10 ¤ (במגוון צבעים, אורכים ודוגמאות), בוקסרים מכותנה – 15 ¤ ותחתוני גברים (סליפ וטנגה) – 2 ב-20 ¤. בזירת ההתאבזרות יש סרטים לשיער ב-10 ¤, חגורות סאטן ב-20 ¤, תיקים ב-10-50 ¤ ועוד שמונצעס.

יש גם סלסלת בודדים ובה 2 תחתונים ב-10 ¤, חוטיני תחרה ב-10 ¤ לזוג ועוד. אם אתם מחפשים איזה מתנה קטנה בדמות נר ריחני יש בחנות מבחר נרות (עגולים ובצורת ורד) ומעמדים ב-20 ¤, כפכפי אצבע מפוספסים וחביבים ב-10 ¤ ואפילו מגבות בשלל גדלים (10-30 ¤).

"קמליה", אבן גבירול 144, טל': 03-5469583

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully