וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לבריטני

הדס שואף

12.10.2005 / 8:40

כובע של חברת GOORIN האמריקאית הוא הסימן האולטימטיבי לאינדוידואליות ואופנתיות - עכשיו גם בישראל

למרות שכובע הוא אביזר אופנה חשוב, נראה כי בארץ יש קצת מבוכה בכל הקשור לאביזר דומיננטי זה. הצמד אושקו ועופר, החליטו להילחם למען מעמדו הרעוע של הכובע בישראל, ופתחו את החנות "בלוק 190", בה הם מוכרים כובעים שהם מייבאים מארה"ב.

הכל החל כשחיפשו אביזר שהולך טוב עם האווירה הכללית של החנות, בה נמכרים מותגים בסגנון אופנת רחוב וג'ינסים של מותגים בינלאומיים. לאחר סקר מעמיק הם החליטו שכובעים טרנדיים ומיוחדים חסרים בחנות בפרט, ובישראל בכלל. במסגרת החיפוש האינטנסיבי אחר הכובע האידיאלי, נתקלו אושקו ועופר בחברת GOORIN האמריקאית, המתמחה בעיצוב וייצור כובעים.

חברת GOORIN נוסדה ב-1895 בפיטסבורג שבפנסילבניה, ומאז ועד היום האחים גורין יודעים לשלב קלאסיקה עם אופנה רלוונטית והתוצאה שמתקבלת היא עיצוב לא צפוי של כובע, בסגנון הלקוח מאופנת וינטאג' והסטריט-וור יחד.

האחים גורין מצבו עצמם כמי שהחזירו את הכובעים לחזית האופנה, וסלבס בהם בריטני ספירס, ויל סמית, בלאק אייד-פיז ורבים אחרים אימצו את המראה ומרבים לחבוש את כובעי גורין.
מבחר הכובעים הוא עצום ומורכב ממגוון בדים כמו צמר, לבד, עור, זמש, פרוות, נוצות ועוד. צבעוניות הקולקציה רחבה וניתן למצוא כמעט כל דגם במספר צבעים. הגזרות רבות ומעוצבות על בסיס השראות שונות כמו צבא, כובעים קלאסיים ישנים משנות ה-40 , הדפסים הוואים, כובעי קש קלועים ועוד. יש האומרים שכובע GOORIN הוא הסימן האולטימטיבי לאינדוידואליות, סטייל וסטאטוס ובכך ייחודו של המותג בן 100 השנה.

הכובעים יגיעו לארץ בכל עונות השנה, ןהקןקלקציות יתעדכנו באופן שוטף. לחברה גם ליין אופנה בשם CASSEL שגם אותו ייבאו הצמד לארץ. לדברי הצמד, הצלחה תירשם כשאנשים ירכיבו לעצמם אוסף קטן של כובעים, שמתאים לכל מיני מצבי רוח ולכל מיני אירועים.

מחירים: 120-400 ¤.

להשיג:
"בלוק 190", דיזינגוף 190; "עלמה", בעלי מלאכה 9; "הבנ'ס", שנקין 58; טופ-מן, קניון רמת אביב - תל אביב. "קוויז", קניון גבעתיים. "טופ מודל", רחוב שטמפר, נתניה/

  • עוד באותו נושא:
  • כובע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully