וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרביים של ניו פארם- המציאון

נגה משל

22.11.2005 / 9:10

לאצבעות רגליים קפואות או מתחת למכנסי 3/4 - מבצע של רשת ניו פארם מאפשר הצטיידות חורפית בגרבי ברך של KEDS

אחת הסטיות שלי היא לשלוף מעיתוני הסופ"ש את חוברות המבצעים השבועיות של רשת "סופר פארם" ו"ניו פארם". כמה משמח לרכוש שני בקבוקי נוזל לשטיפת כלים ולקבל במתנה זוג כפפות גומי מובחר, ומה עם 30% הנחה על כל המוצרים להיגיינת הפה? 1+1 במחלקת הוויטמינים ותוספי המזון, צבעי השיער המוזלים, שקיות הזבל באריזה כפולה והפלסטרים המצוירים בכל קנייה מעל 99 ¤?
ברשתות הפארם תמיד מצליחים לגרום לי להוסיף לחשבון 15 שקלים נוספים כדי לקבל עוד שמיכת פליז מיותרת ב-14.99 או לאגור עוד כמה בקבוקי סבון נוזלי לידיים בשם החיסכון.

צחוק, צחוק, אבל לפעמים באמת יש מבצעים שווים ברשתות האלה. למשל השבוע, כשעברתי למגפיים, נוכחתי לדעת שעליי לעדכן בדחיפות את קולקציית גרבי הברך שלי. כאילו משמיים ראיתי בחוברת של ה"ניו פארם" שיש מבצע על גרבי ברך של "KEDS" ב-10.99. רק לידיעתכם המחיר של גרביים כאלה נע סביב 19 שקל ומעלה והם התגלו בחורף שעבר כפריט החורפי הכי מחמם וכיפי שיש בייחוד עם מכנסי ¾, חצאית או שמלה וכמובן שאין יותר נוח מהם כשנועלים מגפיים.

המבצע כבר התחיל בשבוע שעבר, כך שלפחות בסניף שאני רוקנתי את מדפיו לא נשאר מבחר אינסופי של דוגמאות אבל עדיין מצאתי עצמי מתלבטת אם כחול או ורוד. ורק עוד הערה קטנה המבצע הוא על גרבי נשים וילדות - אם יש לכן כף רגל זערורית במידה 36 גם בגרבי הילדות עד מידה זו עוד יישאר לכן מקום לעקב.

המבצע בכל סניפי "ניו פארם".

  • עוד באותו נושא:
  • גרביים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully