וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת החזיות מבילרוס- המציאון

ענת אור

2.1.2006 / 9:11

מהנדסת בניין מביילרוס מתאימה חזיות צבעוניות, גדולות, איכותיות וזולות לגמרי לנשים אסירות תודה

רק טוב לבי הביא אותי לחשוף בפני העולם את חנות החזיות הסודית שמצאתי. בבוטיק הקטן יש מגוון מרהיב של חזיות בכל סגנון שאפשר להעלות על הדעת, בטווח מידות יוצא דופן ובמחירים הגיוניים. גם בעלות חזה גדול במיוחד יכולות למצוא שם חזיוץ נהדרות בטווח מחירים שבין 30-270 ש"ח.

החנות נקראת "הפלא השמיני", גם בשל מיקומה במספר 8 באבן גבירול בתל אביב, וגם כי אפשר למצוא בה שמונה מידות קאפ מ- A ועד H ובעיקר בגלל שבעלת החנות, טטיאנה קרצוב רואה בחזה הנשי את הפלא השמיני בתבל.

קרצוב עלתה ארצה מביילרוס, שם היא עבדה כמהנדסת בניין ועברה בארץ מהפך מקצועי, כאן גילתה שהוא מתאים לה בדיוק וגורם לה אושר בל יתואר. היא מייחסת את הבנתה בחזיות לרקע המקצועי שלה, "אני מתייחסת לזה כמו לבניין, צריך שיהיה בסיס טוב. אם לא - זה נופל. חזיה זה בית".

מה שמאפשר לה למכור חזיות יפות ואיכותיות במחירים נמוכים בהרבה מהמקובל, הוא הבלעדיות שיש לה על המותג ROSEME שמיוצר בלטביה. כשהתחילה להעניין במותג, היא הופתעה מהדוגמאות שקיבלה שכללו חזיות ברמה גבוהה לחזה גדול ובמחירים נוחים לייבוא.

את התגובות הנלהבות של הלקוחות שגילו אותה אפשר לראות בספר הלקוחות שבחנות, בו מופיעה כל לקוחה לצד מידת החזייה שלה. "בשבילי זה סיוט לקנות חזיות ואצלך זה בילוי" כותבת אחת, מישהי אחרת כותבת "מי צריך ניתוח כשיש את החזיות של טניה".

לא דוחפת

שווה לבקר בחנות רק כדי להיתקל בשמחת החיים המדהימה שלה, כשהיא לא מחייכת אז היא מצחקקת, וכשהיא לא מצחקקת אז היא צוחקת בקול רם. הכל משמח את טניה, בעיקר להתאים חזייה לחזה "ככה שיתאים בדיוק".

"מי שבאה אלי פעם אחת היא כבר שלי, כי אני לא דוחפת" היא מסבירה את תורת המכירה שלה, "לפני שמישהי מחליטה על חזייה זה קודם כל צריך למצוא חן בעיני".

יש לה הרבה טיפים: "נשים עם חזה גדול חושבות שאסור להן ללבוש חזיות עם ריפוד, ואומרות: 'בשביל מה, יש לי מספיק'. אני כל הזמן מוכיחה להן שזה בדיוק להיפך, חזה גדול וכבד צריך תמיכה טובה ודווקא להן ריפוד עושה פלאים".

טניה מאוהבת בהלבשה תחתונה ובחזה הנשי: "החזה הוא כמו יהלום. אפילו סופיה לורן עשתה ביטוח לחזה שלה. חזייה טובה ויפה זה כמו מסגרת ליהלום". היא מזדעזעת לשמוע שאני רואה בחזייה סוג של עונש ודורשת ממני להתייחס לחזה שלי בכבוד. "תלבשי חזיות" היא אומרת "שלא ייפול לך החזה "אני רוצה שהם ישארו כמו תפוחים, שלא יהפכו לאגסים".

ואגב, מי שקונה חזיה בסכום של 400 ¤, מקבל סדנת איפור אישית מבתה של טניה, לובה, מאפרת מקצועית.

הפלא השמיני, אבן גבירול 8, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • חזיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully