וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורי אופנה

רותם רוזנטל

6.1.2006 / 9:53

המקום הראשון של קייט מוס, הקריירה החדשה של טוויגי וחלונות הראווה הפרובוקטיביים שהונצחו בספר

מסתבר שאבקה לבנה שצצה מהאף ואשפוז במוסדות גמילה לא פוגמים בתדמית או בהישגיות. צוות השופטים של המגזין Drapers Weekly בחר במוס לאישיות שלבושה הכי טוב לשנת 2005. בתחרות שעורך המגזין, עקפה מוס בסיבוב את חברתו של ג'וד לאו – השחקנית סיינה מילר, שנבעטה היישר למקום השני. "דוגמנית העל האהובה על כולם שמרה על קור רוח למרות שנגררה לגיהינום הצהובונים", מנמק צוות השופטים. ברשימה מופיעות גם גוון סטפני, ניקול ריצ'י, מדונה, בריטני מרפי וקייט בלאנשט.

טוויגי שופטת

דוגמנית העבר הכמושה טוויגי, מככבת בימים אלה בצוות השופטים של התוכנית "הטופ מודל הבאה". נראה שדווקא בגיל 56 הקריירה של גבעולית העבר משגשגת. היא מעצבת קו אלגנטי של בגדי נשים לחברת Great Universal, וומשיכה להוביל את קמפיין הפרסום של מרקס אנד ספנסר לנשים שלא מעוניינות לראות לראות בחורות בנות 20 בכל פרסומת.

מופע חלונות הראווה

חברת ההלבשה התחתונה הבריטית Agent Provocateur חוגגת עשור, ורגל האירוע היא מוציאה לאור את הספר – "Agent Provocateur exhibitionist: public Displays and Private Revelations". הספר, מציג תמונות של חלונות ראווה מיוחדים והקינקיים שליוו את החברה מיום היווסדה.

חלונות הראווה של החברה הרימו במופגן אצבע משולשת כלפי החברה הבריטית המתחסדת, ומתחו שוב ושוב את גבולות הדמיון והביזאר. בחלקם הופיעו כלי נשק להשמדה המונית, באחרים ערכה נעמי קמפבל מופע סטריפטיז לנגד עיניהם של עוברים והיו חלונות שהציגו מסרים של משיכה ותשוקה, ודרמטיות נועזת.

הצלם אנזו פצינוטי צילם את חלונות הראווה הללו שהיו פרי יצירתם של הפרובוקטיבית של מייסדי החברה, ג'ו קורי וסרינה ריס. הצילומים הארוטיים מלווים בציטטות של אייקון האופנה ויוויאן ווסטווד וסביר כי המכלול המוצג בספר יאיץ את הדופק לכל מי שידפדף בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully