וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוט הולך ונעלם

רותם רוזנטל

9.1.2006 / 12:55

בנות הארץ מורדות בפנטזיה הסליזית. דיווחים על ירידה בפופולריות של החוטיני. היורש: הצמודון

רוח חדשה מנשבת לעבר החריץ. ניראה כי החוטיני, אחד מסמליה המובהקים ביותר של הנועזות הנשית בשנתיים האחרונות, מאבד מכוחו.
שלוש חברות הלבשה תחתונה מובילות: Fix גיבור סברינה, טריומף ואינטימה מדווחות על התחזקות של תחתונים בגזרות שלמות יותר, על חשבון תחתוני החוטיני.

ראשית דרכם של תחתוני החוט בארץ היתה בקרב נערות מועדון הבורסה. במיוחד בנמבר על המוט. כשהתחילו שלושת החוטים והמשולש לנדוד גם למרכזי הערים ולפרברים, נהיתה סנסציה.
פתאום כל סטודנטית בוקית למשפטים יכלה להפתיע עם צד סודי ונועז. חוטיני כן או לא היה נושא שיחה מבוקש במפגשי זוגות והמדד לכמה אישתך חתולת מין, ואפילו חופי הרחצה נמלאו בגרסת הלייקרה של התחתון החצוף.

הפריחה הגדולה התאפשרה כמובן תודות לגזרת המכנסיים הנמוכה, חברתם הטובה של תחתוני החוטיני. כי אם כבר מראים חצי טוסיק אפשר להשתמש בחלקת הבשר שנחשפה כדי להעביר מסרים למין השני (אני שובבה ונועזת. אותי לא תתפוש בתחתונים קוטלי זיקפה כמו של אמא שלך).

לפי חברת אינטימה, בניגוד ל-2004, אז היה החוטיני המושל הבלעדי בכיפות, תחתוני המיני הם הלהיט של העונה הנוכחית.
ארז עמירן, מעצב הבית של Fix גבור סברינה, סבור שהקהל הנאמן של חובבות הקו המינימלי ימשיכו לדבוק בחוטיני אבל מדווח במקביל גם על פופולריות הולכת וגדלה של תחתוני הבוקסר. כנראה בגלל הנוחות וגם עקב תפיסת היוניסקס שמשתלטת על עולם ההלבשה התחתונה והניסיון ליצור בלבול בין-מיני.

קבלו את הבוקסר חוטיני

גם בחברת טריומף מתארגנים לקראת השינוי בדעת הקהל, זונחים את החוטיני ונצמדים ל"צמודון של סלוגי", אותו הם מסמנים כיורש המובהק לחלל שנפער.
הצמודון, כמו אחיו הרוחני, לא עשיר במיוחד בבד ולא יסגיר סימני מתאר של התחתון מבעד למכנסיים או חצאית צמודים.
טריומף אף עומדת לפנות לאקדמיה ללשון העברית בניסיון להכניס את המילה צמודון לשפה.

מהחברות ג'ק קובה ואפרודיטה לעומת זאת מדווחים שהעסקים כרגיל – הפס על תילו עומד.
שתי החברות אף משדרגות ומשכללות את הווריאציות של הדקיקון: בג'ק קובה יוצאים עם (נשימה עמוקה) בוקסר חוטיני – מקדימה בוקסר, מאחורה פס.
באפרודיטה, מצידם, יוצאים בימים אלה עם ליין של חוטיני נטול קווי תפר, מה שיגרום לתחתון המינימלי להיות אפילו נסתר יותר מתחת לבגדים.

"נשים מלאות טועות לחשוב שהן צריכות תחתון שיכסה את הישבן", אומרת ג'ני קובה, מנכ"לית ג'ק קובה, "תחתוני הסבתא יוצרים מבחינה אופטית חלוקה של הישבן - קווי החיתוך יוצרים לו מראה כפול. מי שרוצה לשמור על מראה סקסי, תמיד תקנה חוטיני".

אז מה יעלה גורלו של החוטיני בעונות הקרובות? נדמה שעולם ההלבשה התחתונה מתקרב לפלורליזם מכותנה. החוטיני יישאר עמוק בקרבנו אך כבר לא ישמש כאופציה יחידה עבור אלה שרוצות לנטוף סקס בלנז'רי. חובבות תחתוני המיני יחזרו לאופנה, הבחורות המתעתעות יילבשו בוקסר חוטיני ולצידן המכורות לחידושים, ינסו לרגש אתכם עם הצמודון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully