וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים לנצח

רותם רוזנטל

10.1.2006 / 17:00

חשד לשיבוש תוצאות בתחרות עיצוב האקססוריז של רשת H&O שנפתחה לקהל הרחב ואיתגרה המוני סטודנטים לעיצוב

חשד לזיוף תוצאות הזוכה בתואר "חביב הקהל" בתחרות עיצוב אביזרי אופנה של רשת H&O. לפני מספר שבועות, הכריזה רשת האופנה H&O על תחרות עיצוב אביזרי אופנה לקיץ 2006.

התחרות הייתה פתוחה לקהל הרחב וסטודנטים לעיצוב מבתי הספר השונים בארץ הגישו לתחרות עבודות בתקווה להעלות את האקססוריז שהכינו לפס הייצור ולמכור אותו לקהל הרחב בחנויות החברה.

ב-18 לדצמבר נבחרו העבודות שזכו במקום הראשון והשני. בנוסף, בחרו השופטים עשר עבודות שמביניהן אמור להיבחר הזוכה בתואר "חביב הקהל" באמצעות אתר האינטרנט של התחרות ועל ידי הצבעה בטלמסר במהלך ולאחר סיקור התחרות בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

עתה ניראה כי בסוף השבוע נעשו ניסיונות לפרוץ לאתר התחרות ולהשפיע על תוצאות ההצבעה שהיתה פתוחה לקהל הרחב.

ד"ר ישראל פלג, יו"ר חברת H&O מעיד כי "נראה כי חלק מקהילת המעצבים החליטה לעצב את תוצאות ההצבעה. כשהתחלנו בתחרות חשבנו שהאמנות מהווה ערך עליון עבור המעצבים, לא ציפינו לניתוב הקולות בדרכים לא כשרות. יש בידינו נתונים אודות מספר פריצות שהשפיעו באופן מובהק על מוצר מסוים. אם עד יום חמישי האחרון היו 58 אלף הצבעות וביום ראשון מצאנו מיליון ושבע מאות אלף הצבעות, הרי היה זה סוף שבוע פורה במיוחד למעצבי התוצאות".

מרשת H&O נמסר גם כי הפורצים חדרו לאתר התחרות ולא לאתר הרשת, כך שלא נגנבו או נפרצו מסמכים חסויים.

התחרות היתה נחשקת במיוחד בקרב חובבי העיצוב על שום שלשלושת הזוכים במקומות הראשונים הובטחו פרסים כספיים מדורגים (10,000 שקלים לזוכה במקום הראשון, 7500 ¤ לזוכה במקום השני ו-5000 ¤ לזוכה במקום השלישי בתואר חביב הקהל), ייצור המוני של הפריט בעיצובם ושיתוף ברווחים מהמכירות. עשרת הזוכים במקומות הראשונים בתחרות נהנים גם מחשיפת הפריט שעיצבו בקטלוג הקיץ הקרוב של רשת H&O המופץ בכמיליון עותקים.

החברה החליטה מכאן לתת רק לצופי גיא פינס לבחור את העבודה שתזכה בתואר חביב הקהל בתקווה שהם יתנהגו יפה יותר מהמצביעים באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully